No ei sekään oikeesti apua tarvii, seuraa varmaan enemmän. Ja kai sen mieltä painaa ku kohta on yksin omassa kodissa, mulla on sentään pp täs suurimman osan ajasta.
sama juttu täällä, ei tosin pp mutta lapset
saattaahan se olla outoa mp:lle
No ei sekään oikeesti apua tarvii, seuraa varmaan enemmän. Ja kai sen mieltä painaa ku kohta on yksin omassa kodissa, mulla on sentään pp täs suurimman osan ajasta.
oikeasta pohjoisesta
Voishan tuota joskus maistaa mutta en usko et on makuun...no sanomatta paras. Yleensä juon light versioita,ne on oikeesti paremman makusia kun tavikset.Garage Hard Lemonade on raikas, sitruunankirpeä janonsammuttaja vaativaan makuun. Sen puraisu on suomalaista lonkeroa rapsakampi, ryhdikäs ja runsas. Alkoholia 4,6 %.
Garage Hard Lemonade kuuluu uuteen juomaryhmään, joka on lähellä lonkeroa. USA:n juomamarkkinalla on useita hard lemonade tuotteita, mutta Suomessa tämäntyyppiset juomat ovat jotain täysin uutta. Suomalaisessa konseptitutkimuksessa 90 prosenttia kuluttajista piti Garagea uutena ja erilaisena, ja pakkaus miellytti 91 prosenttia testiryhmästä (Research Insight, konseptitutkimus 9/2011).
Sitruunamehun kirpeys ja ripaus aitoa sokeria tekevät Garagesta maukkaan janonsammuttajan, joka nautitaan hyvin viilennettynä suoraan pullosta.
mulla tosin tölökki
ja on kyllä hyvää, ei heti tule lonkero mieleen mausta
minulle pohjoinen on rovanimen yläpuolella ja pitkästi.
niinpä, mäkin taidan kohta syödä jotain pikkusuolaistaJaa-a, ainahan se pikkusuolanen mieleen on
no eipä sitä muuta tarviikkaan osat jos noissa hommissa on projos minuun viittaat niin voin vakuuttaa että en mä en siivoa
mä kokkaan ja panen
ihan varteenotettava diilijos minuun viittaat niin voin vakuuttaa että en mä en siivoa
mä kokkaan ja panen
ei hajuakaan miten se oman hommansa hoitaarouvankos sä pistät siivoo vai muksut?
tuo on hyvää, raikasVoishan tuota joskus maistaa mutta en usko et on makuun...no sanomatta paras. Yleensä juon light versioita,ne on oikeesti paremman makusia kun tavikset.
tätäpä just:snotty::saint::ashamed:ihan varteenotettava diili
onhan se joskus kuitenkin pantava siivotenkin
monet onkin liian makeita mutta en kuivanakaan tykkää :xVoishan tuota joskus maistaa mutta en usko et on makuun...no sanomatta paras. Yleensä juon light versioita,ne on oikeesti paremman makusia kun tavikset.
aivantätäpä just:snotty::saint::ashamed:
kylläpä tästä on mentvä itse kunkinkohta saa varmaan mennä nukkuun kun kahtena yönä tullut nukuttua jotain 9h yhteensä
tämä ei ole sinänsä mikään yllätys :heart:kerron teille salaisuuden paitsi sitten se ei ole enää salaisuus mutta mun elämään on tullut jotain uutta ja kiinnostavaa
Naulain?kerron teille salaisuuden paitsi sitten se ei ole enää salaisuus mutta mun elämään on tullut jotain uutta ja kiinnostavaa
miten niin?tämä ei ole sinänsä mikään yllätys :heart:
mää tiesin,sulla on mies! Uuuuuu!kerron teille salaisuuden paitsi sitten se ei ole enää salaisuus mutta mun elämään on tullut jotain uutta ja kiinnostavaa
Mun pitäs kans lähtee,ollut jo tunnin menossa mut ei vaan sisänen kello oo ihan ajassa.kylläpä tästä on mentvä itse kunkin
naisella on aina eron hetkellä seuraava varmoilla puhheillamiten niin?
en vielä tiedä *tykkäänkö* vaiko enkö
mun on vielä ihan turha mennä pyöriin sänkyyn mutta ehkä tuo yksi tsihi auttaa asiassaMun pitäs kans lähtee,ollut jo tunnin menossa mut ei vaan sisänen kello oo ihan ajassa.
tuutko lusikkaan?Mun pitäs kans lähtee,ollut jo tunnin menossa mut ei vaan sisänen kello oo ihan ajassa.
ei muuten ollut :stick:naisella on aina eron hetkellä seuraava varmoilla puhheilla