Njoo, mut ei mun alitajunta sitä tiedä. Sitäpaitti joku voi törmätä jollain muulla ajoneuvolla.no älähän nyt, asvaltilla ei edes voi kaatua jos ei ala hulluttelemaan
Njoo, mut ei mun alitajunta sitä tiedä. Sitäpaitti joku voi törmätä jollain muulla ajoneuvolla.no älähän nyt, asvaltilla ei edes voi kaatua jos ei ala hulluttelemaan
arvasin vastauksen mutta kunhan kysyinno ei oo...
nytkään ei tulis kuuloonkaan ajaa muulla kuin kotarilla
no näiltä vuosin ne etelässä pääsee tienpäälle, me täällä pohjosessa joudutaan venttaa vielä pari viikkoaTänään muuten tuli vastaan joku iso kakspyöränen tuolla isolla tiellä,sillä oli kyllä jo vauhdin hurmaa.Että ekä pyörä bongattu,tosin se tais olla joku kamala muovikasa.
pieRAISU oli kova peli, hetken tuli tuollaisella kurvailtua kun kaverilta sain kesäksi käyttöön. oma supersport oli jo parhaat vuoden tuolloin elänyt, jossainvaiheessa tuli kuvioihin tunturin trial. sitten olikin ysiluokka ja alla -71 vuoden Suzuki 250T
tommosella tuli teininä pärrättyä
guut iivning:wave:Iltaa mussukat :wave:
eipä noista 50cc pyöristä vaikutaakkaan ymmärtää mut jos haluut niin voisin antaa sulle isolla kyytiä :saint:Mä en ymmärrä noista pyöristä kyllä nyt mitään että nää jutukin on mulle ihan hepreaa...meen tekee sitte vaikka voikkarin
ja kyllähän asfaltillakin voi kaatuaNjoo, mut ei mun alitajunta sitä tiedä. Sitäpaitti joku voi törmätä jollain muulla ajoneuvolla.
ensi viikosta eteenpäin niitä varmaan näkyykin jo enemmänTänään muuten tuli vastaan joku iso kakspyöränen tuolla isolla tiellä,sillä oli kyllä jo vauhdin hurmaa.Että ekä pyörä bongattu,tosin se tais olla joku kamala muovikasa.
:kiss:Iltaa mussukat :wave:
:kiss::vampire:
:kiss:
no ei ne railot, pikirannut tai kuopat tunnu missäänja kyllähän asfaltillakin voi kaatua
onhan siellä välillä "railoja", töyssyjä yms
mutta kaippa kunnon kuski nuokin osaa hallita ja huomioida
ja eikös nyt ole tullut jonkin verran ongelmia pyöräilijöille kun on niitä asfalttireunoja tiessä? siis esim paikattu vaan ajourat
lähinnä iankin ohitustilanteissa
toi oli ainut mitä tajusineipä noista 50cc pyöristä vaikutaakkaan ymmärtää mut jos haluut niin voisin antaa sulle isolla kyytiä :saint:
no hyväno ei ne railot, pikirannut tai kuopat tunnu missään
jos on ees jonkulainen pyörä alla
siis eihän mulla mikään iso ole mutta pk-seudulla asuvalla veljellä ontoi oli ainut mitä tajusin
kuinkas isollaeipä noista 50cc pyöristä vaikutaakkaan ymmärtää mut voisin antaa isolla kyytiä :saint:
mikäs on tuo cc?siis eihän mulla mikään iso ole mutta pk-seudulla asuvalla veljellä on
1200cc Suzuki jota saan lainata jos vaan haluan
Mitäs mieltä veli siittä sit on ?siis eihän mulla mikään iso ole mutta pk-seudulla asuvalla veljellä on
saa lainata jos vaan haluaa
cc on kuutio eli 1200cc on yhtä kuin 1200 kuutiosenttimetriä eli 1,2 litraamikäs on tuo cc?
uskovaisten evväät on yhteisiä :heart:Mitäs mieltä veli siittä sit on ?
uskovaisten evväät on yhteisiä :heart:
tuota vähän ajattelinkin että voisi tarkoittaacc on kuutio eli 1200cc on yhtä kuin 1200 kuutiosenttimetriä eli 1,2 litraa
sun focus on varmaan 1600cc