:xmas:Mä tiedän ainakin mitä mä tekisin...en ehkä kuitenkaan sun miehelle mut jos tos mun sängys olis joku kakslahkeinen tai sitten menisin vaan nukkuu:saint:
Niinpä...yleensä mehtäkyläläiset ei ole noin saamattomia
eli panehan kiireesti toimeksiAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28258203:Niinpä...
:O - hä? Kysytkös sä tosissasi...vai vedätätkös ?!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28258152:Mitäs mun pitääs tehdä... mul olis mies tuossa nukuksimassa....mutta :saint:
taijjampa minnäi käännäyttää persesilimän syrjälleenMä painun tuonne ihqvalon petiin. Vätystää ja on aikainen herätys. öit :kiss:
Se oliki enemmän henkistä tuskaa.no ei ne railot, pikirannut tai kuopat tunnu missään
jos on ees jonkulainen pyörä alla
Möngit vaan jonku peitonkulman alle, aina siellä sen verran tilaa on. Hyvää yötä :kiss:Kattelen nuo Latelan pojat ja sitten nukkumaan. Kenekää viereenkään kerennyt
Siitä huolimatta hyvää yötä kaikille:kiss:
on muuten aika hankala lukea kun kirjoitetaan noin
Eimullamuutameenkoirankanslenkillejanukkumaan,enosaakirjoittaanäinkujokakertalyönvälin...
Mistä keksit näitä mainioita sanontojas?taijjampa minnäi käännäyttää persesilimän syrjälleen
öitä :kiss:
Täälläki pp kukkui yhteentoista asti hereillä, se sekos taas kun tulin illalla töistä kotia. Kai se on ihmeissään kun kerrankin ollaan mp.n kanssa samaan aikaan kotona, siis kun eir aikoihin ollaan töissä.. Ja viiden aikaan se aloitti sitten unikitinät ja nukkui tosi levottomasti, puolen aikaan nousiin ylös. Väsyttää :headwall:Huomenta!
Olihan taas yö..sänky kävi ahtaaks jo ennen aamuyötä. Kumpikin lapsi näki pahaa unta (eri aikoihin tietty että sain tehdä kaks eri reissuu lastenhuoneeseen, puolunissani) ja könys lopulta sit viereen..kurkkukin on taas kipee.