Eimullamuutameenkoirankanslenkillejanukkumaan,enosaakirjoittaanäinkujokakertalyönvälin...
:hug:Lomalla ku pääsin kyytiin niin tuo oli just se mun kauhuskenaario. Et oon lopulta vain jauheliharaita moottoritiellä...
Paskasti tehty..
Aina :xmas:Mä taidan keittää kahvit. Juoko joku muu?
tähän aikaan voisin ottaa mieluummin teetäMä taidan keittää kahvit. Juoko joku muu?
Mä laitan teetä sulle.tähän aikaan voisin ottaa mieluummin teetä
:heart:Mä laitan teetä sulle.
Teetä ja sympatiaa.. :heart::heart:
Kauniita unia :kiss:...mäkin tyhjennän päätäni kattomalla jenkkisoopaa ja taijanpa vielä lukea muutaman sivun kirjaakin ennen kuin päästän itteni nukkumaan...Hyvät yöt..tää kattoo vielä jotain hömppää ja painuu unten maille taas. Viereen saa kömpiä jos siltä tuntuu, miun vakkariunikaveri on töissä yön
Hyvää ötyä. Ja mä olen yksin. Kömmin viekkuun perästä. :kiss:Hyvät yöt..tää kattoo vielä jotain hömppää ja painuu unten maille taas. Viereen saa kömpiä jos siltä tuntuu, miun vakkariunikaveri on töissä yön
Hyvää yötä :kiss:Hyvät yöt..tää kattoo vielä jotain hömppää ja painuu unten maille taas. Viereen saa kömpiä jos siltä tuntuu, miun vakkariunikaveri on töissä yön
Mulla tuli tästä yhtäkkiä mieleen rakkautta ja anarkiaaTeetä ja sympatiaa.. :heart:
hahAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28258149:Mulla tuli tästä yhtäkkiä mieleen rakkautta ja anarkiaa
Juot mun kanssa kahvit ja sitten painut sänkyyn.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28258152:Mitäs mun pitääs tehdä... mul olis mies tuossa nukuksimassa....mutta :saint:
Mä tiedän ainakin mitä mä tekisin...en ehkä kuitenkaan sun miehelle mut jos tos mun sängys olis joku kakslahkeinen tai sitten menisin vaan nukkuu:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28258152:Mitäs mun pitääs tehdä... mul olis mies tuossa nukuksimassa....mutta :saint: