Aries 78
ladyshaver, vai meneekö ennemmin brassivahauksella?ajeluitakin voi olla monenlaisia :saint:
ladyshaver, vai meneekö ennemmin brassivahauksella?ajeluitakin voi olla monenlaisia :saint:
joo, mikkeliinköNoni, eli huomenna lähetään kahville?
juuujoo, mikkeliinkö
En mä nyt ainakaa sellasista ajeluista tässä yhteydessä puhunut.Kesä,tie,aurinko,hyvä musiikki ja vielä parempi seura niin sillä pääsee jo pitkälleajeluitakin voi olla monenlaisia :saint:
oih, tuollainen kyyti oliskin kiva =)minen oikein noista nelipyöristä ällyä mutta kakspyöräset on aika lähellä sydäntä :heart:
empäs kerro :saint:ladyshaver, vai meneekö ennemmin brassivahauksella?
aloin kuuntelemaan valkokäärmeen tuotantoa alusta asti, oon vasta eka levyssä menossa
mä en niin hevistä tykkää mutta tuollaiset lässynlässyn nyyhkybiisikappaleet kyllä menee =)aloin kuuntelemaan valkokäärmeen tuotantoa alusta asti, oon vasta eka levyssä menossa
Snakebite (1978)
you're onoih, tuollainen kyyti oliskin kiva =)
tiedän, kunhan kiusasin :kiss:En mä nyt ainakaa sellasista ajeluista tässä yhteydessä puhunut.Kesä,tie,aurinko,hyvä musiikki ja vielä parempi seura niin sillä pääsee jo pitkälle
no ei olekaanei whitesnake oo varsinaisesti heviä
tiijänhän mätiedän, kunhan kiusasin :kiss:
tietän että tietättiijänhän mä
mä haluaisin päästä joskus kyytiinmua ei noi kakspyöräset taas niin kiinnosta,enempi autot
Miulla ei oo ollu ku semmonen suzuki monkey, vai mikä sen nimi olikaan Sillä ei kovin kovia kyytejä saanu, etenkään kun en saanu ees pihasta poistua sillä..mä haluaisin päästä joskus kyytiin
en ole koskaan ollut
voihan olla että se yksi kerta riittäis
...ei muuten riitä, se yksi kerta, jos on vähänkään semmosta villi ja vapaa- tutinaa ...mä haluaisin päästä joskus kyytiin
en ole koskaan ollut
voihan olla että se yksi kerta riittäis