The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miulla ei oo ollu ku semmonen suzuki monkey, vai mikä sen nimi olikaan :D Sillä ei kovin kovia kyytejä saanu, etenkään kun en saanu ees pihasta poistua sillä..
Vois tosin olla että isompi kakspyöränen olis miulle liikaa..autot on kivempia, mut ei nekään liian kovassa vauhdissa, oon niin nössö.[/QUOTE]

Mikkään nössö ole:) meijän pitäs saada joku hyvä kuski ja lähtee ajelulle,voin vaikka pitää sua kädestä kii jos vauhti kauhistuttaa :)

...ei muuten riitä, se yksi kerta, jos on vähänkään semmosta villi ja vapaa- tutinaa :p...

Pääseehän sitä autollakin semmoseen kivaan cruisailufiilikseen mutta - se on ihan toista menoa kakspyöräsellä...siinä on yhtä tien kanssa ja vauhdin jajaja..ja matkan tekeminenkin on aivan eri luokkaa...
juu, voisin kuvitella että ei :)
onhan se erilaista mennä autolla kuin pyörällä :)

...ei muuten riitä, se yksi kerta, jos on vähänkään semmosta villi ja vapaa- tutinaa :p...

Pääseehän sitä autollakin semmoseen kivaan cruisailufiilikseen mutta - se on ihan toista menoa kakspyöräsellä...siinä on yhtä tien kanssa ja vauhdin jajaja..ja matkan tekeminenkin on aivan eri luokkaa...
Lomalla ku pääsin kyytiin niin tuo oli just se mun kauhuskenaario. Et oon lopulta vain jauheliharaita moottoritiellä...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä