alan olla tätä myöten täynnä noita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28247418]ja sitten menet sinne jenssiin ja ootat 2 viikkoa. ja haet ne sieltä. Täällä poliisi asemat lakkautettu! opiskelija on "maailman suuri" tulonen![/QUOTE]

Ihan rakkaudella, opettele ensin kirjoittamaan selvästi ja ymmärrettävästi, ennen kuin tulet tänne.
Mikä jenssi? Mä olen aikanaan hakenut passini ihan poliisilaitokselta ja siihen maailman aikaan passin saaminen kesti kk:n tai jopa enemmän.

Nykyään poliisin sivuilta voit varata ajan mille tahansa haluamallesi asemalle, jossa tahdot asioida. Ei tartte mennä sinne ns. omalla poliisilaitokselle.

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKÄ harmaana;28247440:
Ihan rakkaudella, opettele ensin kirjoittamaan selvästi ja ymmärrettävästi, ennen kuin tulet tänne.
Mikä jenssi? Mä olen aikanaan hakenut passini ihan poliisilaitokselta ja siihen maailman aikaan passin saaminen kesti kk:n tai jopa enemmän.

Nykyään poliisin sivuilta voit varata ajan mille tahansa haluamallesi asemalle, jossa tahdot asioida. Ei tartte mennä sinne ns. omalla poliisilaitokselle.

ja jos haluan tietää niin jenssin tietää ne jotka tietää! Se on lempi nimi paikka kunnalle!

Niin ja sen passin saa vaikka suoraan postiin kirjattuna kirjeenä. Jotkut henkkarithan sulla on täytyny olla ku oot saanu verkkopankinki avattua? Onko se pankin vika että oot kännissä hukannu henkkaris!?

Alkuperäinen kirjoittaja Pankintäti;28247466:
Niin ja sen passin saa vaikka suoraan postiin kirjattuna kirjeenä. Jotkut henkkarithan sulla on täytyny olla ku oot saanu verkkopankinki avattua? Onko se pankin vika että oot kännissä hukannu henkkaris!?

elä naurata? siis pitäs olla että saa henkkarit:)

Alkuperäinen kirjoittaja Pankintäti;28247466:

siis jos muistat juttuja niin minä ihmettelen sinua! yleensä juttu ja unohdan! vähän tuota hutkijan kykyy! se hoo ei ollut vanhinko vaan tutkija ja hutkija!

[QUOTE="vieras";28247511]se ongelma on että jos tunteet ja eivät silti voi vaihtaa rahaa paikillisessa osuuspankissa! Ilman niitä henkkareita!!!kaikki tuntee kuitenkin![/QUOTE]

Tiiätkö en tiedä miksi vastasin, tiedätkö sinä?! Oletko kamoissas vai muuten vaan keitaalla? Sun pitää hankkia siellä omalla kylällä vielä suurempi sosiaalinen status itsellesi niin jospa sitä rahaa sitten ilman virallista henkilöllisyystodistusta irtoaisi...

Tiiätkö en tiedä miksi vastasin, tiedätkö sinä?! Oletko kamoissas vai muuten vaan keitaalla? Sun pitää hankkia siellä omalla kylällä vielä suurempi sosiaalinen status itsellesi niin jospa sitä rahaa sitten ilman virallista henkilöllisyystodistusta irtoaisi...

status! joo eikun paranee!:)! sinä olet se mikä olet muiden mielestä vaikka biljoonasti rahaa! Sinut leimataan! siinä ei auta vaikka rahaa pieret!

Toivottavasti tää on provo, mut valitettavasti näitä vatipäitä on oikeestikin.. itsekin jokuseen kassatyössä törmännyt. Eivätpä juuri naurettavampaa tapausta voisi itsestään tehdä! Uskomatonta...

[QUOTE="vieras";28247986]Toivottavasti tää on provo, mut valitettavasti näitä vatipäitä on oikeestikin.. itsekin jokuseen kassatyössä törmännyt. Eivätpä juuri naurettavampaa tapausta voisi itsestään tehdä! Uskomatonta...[/QUOTE]

kukaan ei sano noin?

Yhteistyössä