alan olla tätä myöten täynnä noita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei taida ap ymmärtää, että noi henkilöllisyyden tunnistamiset suojelee myös ap:n rahoja. Pankeissa yms. paikoissa on tiukat ohjeet henkilön tunnistamista varten.

Miten jollakulla aikuisella ihmisellä ei ole virallisia henkkareita? Satanen sinne tänne, järjestä ihan itse asiasi kuntoon, se kuuluu aikuisena olemiseen.

[QUOTE="vieras";28247225]ne rahat henkkareihin! voin antaa tilinumeron![/QUOTE]

Et sää saa niitä rahoja sieltä ulos, kun ei sulla ole niitä henkkareita. Muuten voisinkin laittaa.

[QUOTE="Vieras";28247241]Mitä vittua, ipiset? Mikä sana tuokin on?[/QUOTE]

vinguu...niin en saa rahaa ulos... oleppa sitten ilman rahnaa! pankki pitää!kuka muu? ja minä teinitselle verkossa pankki tilin! joka miinuksella. Kukaan ei kysynyt papereita!

[QUOTE="vieras";28247307]vinguu...niin en saa rahaa ulos... oleppa sitten ilman rahnaa! pankki pitää!kuka muu? ja minä tein itselle verkossa pankkitilin! joka miinuksella. Kukaan ei kysynyt papereita![/QUOTE]

No et sä siltikkään saa sitä rahaa ulos tai pankkikorttia itsellesi jos, sulla ei ole henkkareita. Miten tämä on vaikea tajuta?

[QUOTE="vieras";28247307]vinguu...niin en saa rahaa ulos... oleppa sitten ilman rahnaa! pankki pitää!kuka muu? ja minä teinitselle verkossa pankki tilin! joka miinuksella. Kukaan ei kysynyt papereita![/QUOTE]

No sitten tilaat sieltä nettipankista automaattikortin ja se tulee sinulle postissa kotiin.

Kyllä minä henkkarit kysyn oikeilta julkisuuden henkilöiltäkin, jotka käyvät asioimassa pankissa. Heille ei ole vaikeuksia näyttää henkkareita (okei.. pari on kysynyt, että onko pakko, mutta ovat silti näyttäneet). Sen sijaan suurimmat "etsätiedäkukamäluulenolevani" -asiakkaat ovat ihan niitä tavallisia matti meikäläisiä ja sen henkkarin näyttö on niiiiiiin vaikeaa... :D

Ja mikä henkkari maksaa satasen???

[QUOTE="vieras";28247356]Kyllä minä henkkarit kysyn oikeilta julkisuuden henkilöiltäkin, jotka käyvät asioimassa pankissa. Heille ei ole vaikeuksia näyttää henkkareita (okei.. pari on kysynyt, että onko pakko, mutta ovat silti näyttäneet). Sen sijaan suurimmat "etsätiedäkukamäluulenolevani" -asiakkaat ovat ihan niitä tavallisia matti meikäläisiä ja sen henkkarin näyttö on niiiiiiin vaikeaa... :D

Ja mikä henkkari maksaa satasen???[/QUOTE]

sinne ja takasin kaks kertaa eli 40 euroo!

Mikä tälle ap:lle on niin vaikeaa tässä asiassa. Jotkut asiat vaan maksaa, mutta ne on silti saatava kuntoon. Ja itte joutuu maksamaan ja mahdollisesti vähän säästämään ja tinkimään jostain.

Aikuisella (tai lähes?) pitää olla henkilöllisyyskortti.

[QUOTE="Vieras";28247390]Mikä tälle ap:lle on niin vaikeaa tässä asiassa. Jotkut asiat vaan maksaa, mutta ne on silti saatava kuntoon. Ja itte joutuu maksamaan ja mahdollisesti vähän säästämään ja tinkimään jostain.

Aikuisella (tai lähes?) pitää olla henkilöllisyyskortti.[/QUOTE]

ja sitten menet sinne jenssiin ja ootat 2 viikkoa. ja haet ne sieltä. Täällä poliisi asemat lakkautettu! opiskelija on "maailman suuri" tulonen!

Yhteistyössä