alan olla tätä myöten täynnä noita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
jotka ei älyä sitä hommaa että henkkarit kysytään vasta sitten kun ei tunne!

Kysy: "Onko papereita" sanoin :ei: sillon alko ipinä jonka jo kuullut siltäkin ämmältä 10 kertaa. Sanoin että tunnette minut. sano vaan: joo mutta kun me tarvitaan niitä henkkareita?:) Yuntu siltä että sille ämmälle on henki ja elämä ne henkkarit ja minun nenille ei hypitä? Se anto ilman että ei ollut näyttää niitä ja toisen kerran rupes ipisemään vaikka tiesi kuka olen!!!! Minulla ois voinut olla feikki id mutta kun sinä tunsit?

Vaikka on sut sata kertaa nähnyt, niin ei välttämättä tunne. Ja jos oikeasti pitää laittaa vaikkapa tarkastuksen jälkeen merkintä sotun loppuosasta, niin ei kai sitä tuhannen asiakkaan sotusta musta.

Lakkaa vinkumasta.

Pankkivirkailija laittaa jokaiseen tapahtumaan henkilötodistuksen tunnistenumeron. Jos ei näin tee, niin tekee silloin väärin. Miksi h*lvetissä se on niin vaikeaa ottaa niitä henkkareita sinne pankkiin mukaan, kun kuitenkin tiedät että niitä kysytään!? En ymmärrä...

Alkuperäinen kirjoittaja Pankintäti;28247019:
Pankkivirkailija laittaa jokaiseen tapahtumaan henkilötodistuksen tunnistenumeron. Jos ei näin tee, niin tekee silloin väärin. Miksi h*lvetissä se on niin vaikeaa ottaa niitä henkkareita sinne pankkiin mukaan, kun kuitenkin tiedät että niitä kysytään!? En ymmärrä...

henkkarin. Ja pankissa on kyllä kamera valvonta. Minä voin toisella paikka kunnalla mennä feikillä nostaa tilin tyhjäks ja toinen vaan sanoo joo no sinulla henkkarit. Ja tiedät miten helppo on väärentää henkkarit.

Onhan se varmaan kamalaa huomata, ettei olekkaan niin "stara" kuin luulee. Ja jos kerran voit nostaa toisesta pankista rahaa ilman henkkareita, niin mene sinne pankkiin ja nosta rahaa (herää tosin kysymys, miksei ap:lla ole pankkikorttia ) ja käy tilaamassa henkkarit! Tosin miten ole pärjännyt tähän päivään asti ilman mitään henkkaria?

[QUOTE="vieras";28247026]hankkimen maksaa? itse laskin eikä ole nyt varaa! 100 euroa! ja niitä joudut oottelemaan 2 viikkoa![/QUOTE]

Ja tätä ennen et ole koskaan tarvinnut henkkareita? Voitko kuvitella, että tarvitset henkkareita joskus muulloinkin, kuin sen ilkeän pankkiämmän takia?

[QUOTE="vieras";28247049]dokaamatta! kuka sano että dokaan!?[/QUOTE]

Sinä itse. Nyt tosin kirjoitat jo huomattavasti selkeämpää tekstiä, joten jatka näin!

Väärennä ne henkkarit jos se on helppoa ja osaat?

[QUOTE="vieras";28246995]Vaikka on sut sata kertaa nähnyt, niin ei välttämättä tunne. Ja jos oikeasti pitää laittaa vaikkapa tarkastuksen jälkeen merkintä sotun loppuosasta, niin ei kai sitä tuhannen asiakkaan sotusta musta.

Lakkaa vinkumasta.[/QUOTE]

ja kamera valvonta?

[QUOTE="vieras";28247099]Sinä itse. Nyt tosin kirjoitat jo huomattavasti selkeämpää tekstiä, joten jatka näin!

Väärennä ne henkkarit jos se on helppoa ja osaat?[/QUOTE]

se ei aina johdu humalasta? se että voi olla tautikin joka aiheuttaa kirjotus virheet.!

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28247125:
Eikä pankissa todellakaan ole kameravalvontaa sen takia, että tavalliset asiakkaat pystytään tunnistamaan. Ne on ihan eri tilanteita varten.

ja jos väärin käytös niin katsotaan nauhoja? Miks ne kamerat siellä? huvikseen ja vaan hälytyksen sattuessa kytkeytyy päälle?

[QUOTE="vieras";28247115]se ei aina johdu humalasta? se että voi olla tautikin joka aiheuttaa kirjotus virheet.![/QUOTE]

Ai jaa. Onko sinulla tauti sitten? Mikä tauti?

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;28247182:
Ap:lla on todellisuuden taju kateissa tai sitten taas joku keskenkasvuinen yrittää provota.

luulee olevansa muista luulee? pitää miettiä kenelle sanoo? Ei kaikille voi sanoa suoraan! vaikka niin v..tekis ! Tulee vaan mieleen vaan :Ymmärrä ymmärrä!

[QUOTE="vieras";28247214]luulee olevansa muista luulee? pitää miettiä kenelle sanoo? Ei kaikille voi sanoa suoraan! vaikka niin v..tekis ! Tulee vaan mieleen vaan :Ymmärrä ymmärrä![/QUOTE]

Whaatt??

Yhteistyössä