oliivitar johan tuli tätsy pamauksella! Kuulostaa kyllä siltä että jotain oli tekeillä - oli niitä haamuja ja sitten se ylimääräinen tavara vuodossa. Harmi että ei saanut pieni tarrattua kiinni, mutta tässä kierrosta sitten. Ovistestien ja punkun voimalla! Eiks je!
äiskälle toivottelen oviksen bongausonnea ja sitä tietä sitten rktt-listalle tuloa.
Glearblue jee tyttären hopeasta. Mahtavaa!
Mä olin tosi rauhallinen tän raskautumisen suhteen tähän saakka tässä kierrossa ja olin ajatellut että jatkan tällä "cool as a cucumber" -linjalla. Mutta en mä pysty!! Nää valtaisat alaselkäkivut, munasarjanippailut, vatsan tuntemukset, tihentynyt pissaaminen ja tän illan tajuton väsymys saa mut taas uskomaan, että todellakin raskaana ollaan. :ashamed: Tänään nää tuntemukset on iltaa kohden koko ajan lisääntyneet - alkaako mieli tekemään tepposiaan taasen vai voisko tää olla. Nyt eletään dpo4:sta eli toosi ajoissa ollaan, mutta mä olen aika herkästi hormonimuutoksiin reagoiva ja tein viimeeksikin tosi ajoissa positiivisen testin. Haamu tuli 3+2 ja positiivinen 3+3. Lueskelin juuri viime kertaista raskauspäiväkirjaa ja just kp:stä 19 eteenpäin on ollut alaselkäkipua ja rintakipua mitä on nytkin. Plussatestin kuvakin löytyy päivältä 3+3 ja on tosiaan vahva CB+. Oon silloin saanut o-plussat kp 14 ja kp 15 eli juuri samoin kuin tässäkin kierrossa. Oijjoi. Mähän joudun testaamaan jo keskiviikkona (tai aiemmin, koska mulla on nyt 10 IU/l -tarkkuuksisia testejä tuolla - viimeksi tein liuskaa ja CB+:aa ja ne taitaa molemmat olla 25 IU/l
). Että tässä sitä taas ollaan. Ihan hirveessä kuumotuksessa ja varmana raskaudesta. Ei hitto miten tähän tilanteeseen joutuu joka kuussa (no nythän tää on vasta toka kierto, mutta mikäli jatkuu niin näinhän tää tulee menemään joka kuussa ja mä meen vararikkoon testien oston kanssa
).
Huhhahhei vaan.