40+ so what wol.13

No juu Sirppuliini kyllä on teillä hässäkkää ollut ;)
Toivottavasti sait saunassa rentoutua :heart:

Täällä sitä vaan odotellaan että se ovis tulisi jo........

Voi harmi Minttu 71 että se täti taas sinnekin kurvasi :hug: tsemppiä uuteen kiertoon :heart:

Täälläpäs tätin kiusaamia riittää :( harmi kun tietää,että meistä kukaan ei kovin taida sitä kylään kaivata.

Minulla taitaa olla vielä clomifenejä kaapissa ellen oo eron aikana turkissani roskiin niitä heittänyt. Muistelin vaan kun niitä yhden kierron aikana söin,että minä en ollut silloin se nainen sieltä helpoimmasta päästä. Onko teillä kellään kokemuksia ko.lääkkeen käytöstä? Miten se toimi ja millainen oli muu fiilis?

Mä käytin tytön tylleröitäni hiihtokisoissa, toinen hiihti hopeaa. Tosin se tikkari maaliin saapuessa tais olla se tärkein juttu!

oliivitar johan tuli tätsy pamauksella! Kuulostaa kyllä siltä että jotain oli tekeillä - oli niitä haamuja ja sitten se ylimääräinen tavara vuodossa. Harmi että ei saanut pieni tarrattua kiinni, mutta tässä kierrosta sitten. Ovistestien ja punkun voimalla! Eiks je!

äiskälle toivottelen oviksen bongausonnea ja sitä tietä sitten rktt-listalle tuloa. :)

Glearblue jee tyttären hopeasta. Mahtavaa! :)

Mä olin tosi rauhallinen tän raskautumisen suhteen tähän saakka tässä kierrossa ja olin ajatellut että jatkan tällä "cool as a cucumber" -linjalla. Mutta en mä pysty!! Nää valtaisat alaselkäkivut, munasarjanippailut, vatsan tuntemukset, tihentynyt pissaaminen ja tän illan tajuton väsymys saa mut taas uskomaan, että todellakin raskaana ollaan. :ashamed: Tänään nää tuntemukset on iltaa kohden koko ajan lisääntyneet - alkaako mieli tekemään tepposiaan taasen vai voisko tää olla. Nyt eletään dpo4:sta eli toosi ajoissa ollaan, mutta mä olen aika herkästi hormonimuutoksiin reagoiva ja tein viimeeksikin tosi ajoissa positiivisen testin. Haamu tuli 3+2 ja positiivinen 3+3. Lueskelin juuri viime kertaista raskauspäiväkirjaa ja just kp:stä 19 eteenpäin on ollut alaselkäkipua ja rintakipua mitä on nytkin. Plussatestin kuvakin löytyy päivältä 3+3 ja on tosiaan vahva CB+. Oon silloin saanut o-plussat kp 14 ja kp 15 eli juuri samoin kuin tässäkin kierrossa. Oijjoi. Mähän joudun testaamaan jo keskiviikkona (tai aiemmin, koska mulla on nyt 10 IU/l -tarkkuuksisia testejä tuolla - viimeksi tein liuskaa ja CB+:aa ja ne taitaa molemmat olla 25 IU/l :whistle:). Että tässä sitä taas ollaan. Ihan hirveessä kuumotuksessa ja varmana raskaudesta. Ei hitto miten tähän tilanteeseen joutuu joka kuussa (no nythän tää on vasta toka kierto, mutta mikäli jatkuu niin näinhän tää tulee menemään joka kuussa ja mä meen vararikkoon testien oston kanssa :LOL:).

Huhhahhei vaan.

Suuren suuret pahoittelut ihunille, joiden luo täti teki hyökkäyksen - Oliivitar, Minttu:hug:
..tulevalle kiertoa ISOT tärppi toivottelut!:heart:

Sirppuliinin dippailuja jään jännäilemään tänne..keskiviikkona dpo8 saattaisi testi jo haamutella:rolleyes::heart:

ON..saunottu ja onpa rentoinen oloinen..jos kaffet vielä keitteleis ja ihan ottaisi lunkisti soffan nurkassa poikanen kainalossa:heart:

Mukavaista illan jatkoa kaikille!

Huomenta :)
Remppa jatkuu ja vimppa viikko saada kaikki kuntoon :(
Paniikki iskee ja epätoivo mutta jospa se vielä tästä iloksi muuttuu :)
Isot halit kaikille täti kurjakkeen saapumisesta <3
Onnea uuteen kiertoon <3
Ovis tuli ja meni mutta ei talletuksia jaksettu tehdä.. Tämä remppa vie kaikki mehut.
Noh ei haittaa onhan nuita oviksia tulossa varmaankin tulevaisuudessa lisää :)
Nyt remppakuteet päälle ja menpksi. Ihanaista päivää kaikille

• Tykkää
Reactions: äiskä-73

Sunnuntai 24.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp4/27...............yk2
Oliivitar (42)..............kp3/26-34.......yk4
Sirppuliini (40)..........kp20/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp20/26-29.........yk9
sarialeksandra (42)......kp18/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp27/22-32.......yk4
äiskä-73 (40)..............kp11/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp18/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp19/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp13/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp26/27-30.....yk7
Talvi-74 (39)...............kp13/28..............yk1
Minttu71 (41v)..........kp4/30............yk4
Tintti-Tiivari (42)..........kp22/26............yk7

Piinailupäivät:
Sirppuliini........dpo5

Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?

Viimeksi muokattu:
Sirppuliini Sulla on asenne kohdillaan :heart: RKTT! Raskaana kunnes toisin todistetaan ja mehän testiin saadaan sulle kaksi viivaa :kiss: Vitsit, mulla vasta kp3 ja tää toivo ja positiivisuus tarttuu tänne asti!

Tattinen me asumme ElämäntaparemonttiTalossa... Tässä kun jotain valmistuu, niin saa aloittaa alusta toisesta päästä :D :kieh: Peukutukset rempan viimeistelylle

Äiskä oletko aloittanut jo oviksen tikutuksen

Viimeksi muokattu:
Itseasiassa oliivitar eilen aloittelin testauksen, tänään on sitten mennyt tää aamupäivä hirveissä alavatsan vihlovissa kivuissa joka on myös säteillyt vasemmalle puolelle, tietenkään ei eilen illalla jaksettu talennella ja aamusta lapset kerkes viereen ennenku kerättiin ees aloittelee kunnolla ja mieskin lähtee tänään reissunpäälle perskele :mad: nyt tossa testailin ovista ja aikaista hyvät viivat tuli, täytyy illalla testata taas ja jos on vahvemmat ni teen dikinki, viimeksi talleteltii perjantai iltana joka ei taija ihan täällä riittää, mutta jos se isäntä pääsisi huomenissa kotona käymään niin sitten taas täytettä sisään :LOL:

Sirppuliini tosiaan siulla asenne kohdallaan ja toivottavasti siellä masussa joku jo kovasti olisi tuloillaan :heart:

Vau,,,tattinen hienoa että jaksatte itse rempat tehdä :D täällä tuo remontti kulkee käsikädessä meidän päiväpuuhien kanssa, meillä tehtii kuukaus sitten keittiöremppa, ite purettiin, asentaja kävi laittaa uudetkaapit paikoilleen ja nyt on vielä seinien panelointi vaiheessa....:whistle:

Viimeksi muokattu:
oliivitar ja äiskä mä en ole ollenkaan niin vakuuttunut että tää mun yltiöpositiivisuus on hyvä juttu. Sitä tulee sit tosi rytinällä alas jos tilanne onkin vähän eri kuin oli odottanut/toivonut. Mutta kun tää alaselkäkipu ja rintakipu... Miks ne olis tullut yhtäkkii taas uudelleen kipeeks jos ei olis jotain yrityksen tynkää.. Eli RKTT!!

Ai että kun on kauhea polte testata jo huomenaamulla, mutta kun se on täysin testin tuhlaamista niin yritän pitää itseni kurissa. Onneksi mun pitää lähteä aamulla aikaisin liikenteeseen niin siinä ei toivottavasti ole aikaa leikkiä testien kanssa. As if... :p

Kyllä toi äiskä uhkaavasti ovikselta kuulostaa. Saattashan se perjantainenkin tallettelu riittää mutta olishan se jees jos saisit ukkos kellistettyä huomenna. Sit mä saisin kaverin tonne piinailulistalle. :)

Viimeksi muokattu:
Heissan taas! Aika lentää niin töissä kun kotona ja en ehdi tänne ollenkaan. Nyt menossa yrityskierros ilmeisesti jo 7, en tänne ilmoittanut viime menkoista.
Nyt menkat pitäs alkaa noin 4 päivän päästä. Tänään rs viivanpaikka:D...sellanen selkeä..ei sano mitään, mutta saahan sitä miettiä että vahvenisko siitä, mutta ihan on siis vivanpaikka, mikä vaan näkyy tosi selkeästi.Mutta katsellaan... 22/ 26

Saas nähä Sirppuliini maltatko huomenna olla testaamatta :whistle:
Tuu kertoo heti tuloksia jos testailet...

Vau Tintti-Tiivari että oot testiin saanut selvän viivanpaikan,,, toivotaan että se siitä vaan vahvistuu :heart: Laittele testistä kuvaa tänne niin mekin päästään ihastelee siun viivasta =)

Jos täällä nyt jo ovis kolkuttelee ovella niin ajoissa on tässä kierrossa, kun odottelin sitä vasta ens.viikon lopulle tulevaksi mutta huomasin kyllä jo limojakin paripäivää sitten ja aavistelin että se vois olla jo nyt tuloillaan :rolleyes:

Tein tässä illalla ovis testin liuskalla ja dikillä, kumpikin näyttää vielä nekatiivistä joten tais nuo aamun vatsan vihlailut olla muutakun tänhetkistä ovulointia joten täällä tikutellaan ihan rauhassa ja odotellaan tulevaa :)
Eikä tuo ukko kultakaan lähe reissunpäälle ku vasta yöllä niin keretään tekee varmuus talletukset vielä tänä iltana :kiss::p

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini
Tuottakoon tallettelut ihunille :heart:+:heart: tuloksia:)
..äiskäkin ollunna niiiiin ahkera sen suhteen:D

..liekkö miullahin(ja miehelläni..)kevättä rinnassa..olemme peuhanneet kahtena iltana perätysten;):heart:

Tintti-Tiivarin&Sirppuliinin testilöihin haamulaisen poikasia odottelen kovasti..:rolleyes::heart:

..nati nati:kiss:

Viimeksi muokattu:
Tintti-Tiivari :heart: Plussapuuhkutus ja peukutukset testiin Taidetaan saada plussa meidän olkkariin!!!

Sirppuliini.... jokos? :heart:

Äiskälle Toivottavasti miehen kaatoi auttoi ja reippaat simoset ovat valmiina jo kytiksellä :heart:

Ihanata Mur-mur :whistle: Keväässä on eittämättä hyvät puolensa Jatkakaa :heart: :D

• Tykkää
Sirppuliinille jaTintti-Tiivarille oikein mega plussa puhurit :heart:

Äiskälle hyvät talletukset odottelemaan ovista

Oliivitar mitkä fiilikset?

Mur-murin hyvä kevät fiilis taitaa tarttua tännekin :) ja tästä kierrosta aion raskautua keinolla millä hyvänsä :D

• Tykkää

Maanantai 25.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp5/27...............yk2
Oliivitar (42)..............kp4/26-34.......yk4
Sirppuliini (40)..........kp21/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp21/26-29.........yk9
sarialeksandra (42)......kp19/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp28/22-32.......yk4
äiskä-73 (40)..............kp12/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp19/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp20/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp14/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp27/27-30.....yk7
Talvi-74 (39)...............kp14/28..............yk1
Minttu71 (41)..........kp5/30............yk4
Tintti-Tiivari (42)..........kp23/26............yk7
Mamma vaan (41).......kp5/24.............yk2v

Piinailupäivät:
Sirppuliini........dpo6

Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?

Viimeksi muokattu:
Anuliini kiitos kysymästä =)
Kp4 alkoi ja täti tekee jo lähtöään :O Eilen jo sitä ihmettelin. Onneksi!!!! Mulla täti tais tulla nurin perin, koska kivutkin tulivat jälkikäteen ja tänään olen siivonnut tätskyn viimeisillä voimilla hullun lailla ja kammarikin sai uuden ilmeen uusia koitoksia varten :whistle::heart:
... ja ei se LA 27.12 tunnu yhtään pöllömmältä :ashamed: :heart:........

Pidän peukkuja siulle tähän kiertoon!!!

Plussatuulosia

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anuliini72
No niin ihunaiset testailtu on tänään ovista ja tällaista näyttää :D

Täällä kuitenki tuntuu että kaikki vastustaa meijän yritystä saada uutta elämää alullle... mies sitten lähtikin vasta yöllä työreissuun ja sitten illalla tallettelussa kaikki meni hyvin siihenasti kun isäntä oli laukeamassa niin sillä kramppas reisi niin pahasti että syöksy jäi tulematta :':)laugh: Oikeesti nyt ei tiiä itkiskö vai naurasko tälle koko touhulle :headwall:
No isäntä tulee kyllä illalla kotiin joten saa nyt sitten nähdä kuinka tänään käy : /

P.S- ALIN TESTI OLI IHAN SUSI....

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Tuottakoon tallettelut ihunille :heart:+:heart: tuloksia:)
..äiskäkin ollunna niiiiin ahkera sen suhteen:D

..liekkö miullahin(ja miehelläni..)kevättä rinnassa..olemme peuhanneet kahtena iltana perätysten;):heart:

Tintti-Tiivarin&Sirppuliinin testilöihin haamulaisen poikasia odottelen kovasti..:rolleyes::heart:

..nati nati:kiss:
Ihanaa mur-mur että teilläkin siellä peuhaaminen maittaa :kiss::heart: kevättä rinnassa siellä ilmanmuuta aaaahhhh.....:whistle:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää

Yhteistyössä