40+ so what wol.13

Täällä taas...

Kupla otsasta hävinnyt ja testiin meni osa. Tein Perhosten herkän ja ei mitään :| Mie jo meinasin innostua, Dopot/monot/kohot vasta 8 :ashamed: Eli tehkää kuten ohjeissa sanotaan, ei niinkuin minä, eli purin testin :LOL: Ja yritin kurkkia edes sitä viivanpaikkaa. Tää on vain outo testi, joten en tiedä antaako vai ei anna.

...antais edes sen plussan :heart:.....
Katsoppa kun muokkasin hieman kuvan kontrastia ja valoisuutta mutta en olleskaan värejä.:wave:

..ihan kuin testiviivasen alaosasta punertaisi?. hieman..huuui!:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Laitan tännekin tuon kysymykseni tuolta "hätähousuista", kun täälläkin on tuota "testiasiantuntemusta".

Onko kellään siis kokemusta First signal nimisestä testistä (apteekin)? Jos on niin mikä siinä tulkitaan testiajaksi, kun ohje menee jotenkin niin että tulos näkyy kolmessa minuutissa ja voit sitten odottaa vielä minuutin ja testiä ei voi tulkita enään 10 minuutin jälkeen. Mikä on siis mielestänne se aika jolloin testi joutaa roskiin? Onko roskishaamut niitä jotka tulee 10min jälkeen vai kolmen minuutin jälkeen? Auttakaa naista mäessä kun en ymmärrä . Mikäli kokemusta löytyy ko. testistä niin miten sitten viivanpaikka eli tuleeko se 3-10 minuutissa vai vasta "roskiksessa"? Vai tuleeko tähän testiin viivanpaikkaa ollenkaan kokemustenne mukaan?
Testin tulkitsemis takaraja, on se 10min.=)
..ja monella on tuosta hieman huonojahin kokemuksia - antaa viivasia, vaikka ei tärppi olisikaan käynyt.

Miusta tuolla testillä juuri tärkeää, että et enää kattele testiä kun dippauksesta kulunut se 10min.

• Tykkää
Reactions: Tepias
:( täti kurvaa tänne ilmeisesti etuajassa...vessareissulla paperiin vuodonmerkkeinä vaaleanpunaista ja menkkakipujakin tuntuu....voi PIIIIP!!!
..mutta voisihan se olla sitä implantaatio(kiinnittymis)vuotoahin..tulee nimittäin juuri kierron lopulla(toki ei kaikille) - toivon näin.:heart:

..miulle tuli dpo12 -09 tärpissä.

Viimeksi muokattu:
:LOL: :LOL: No nimenomaan!! Samaa olen täällä miettinyt kun hiivailen ja alapää vinkuu muutenkin armoa.

Josta tulikin mieleeni, että tänään piti taasen talletella. Armas mieheni on päättänyt että joka toinen päivä on talleteltava. Olin kaverin kanssa puhelimessa makkarissa sängyn päällä niin hän tuli paikalle, riisui vaatteensa ja alkoi riipimään multa vaatteita. :LOL: Lopetin sen puhelun kuitenkin ennen kuin päästiin itse asiaan.
Wauuuu, miten kiihkeää - tuon tuloksena varmaan se vauva!:heart::D

Viimeksi muokattu:
Mie kaatua remahahdin tänään koirasten kanssa ulkoilessa liukkaalla tiellä, kaaduin kyljelleni..nyt oikeassa kädessä ei oikein tuntoa, on ihan sellainen heikko..: /
..molempiin jalkoihin tuli hiekoitus sepelistä vuotaviahin naarmuja kun olin paljain kintuin..juuh, näin mie monasti - toppis päällä, ISOT villasukat ja miehen kengät jalassa ja paljain kintuin.

En siis immeisten ilmoille minnekään tielle näin lähde, vaan ihan siihen talomme nurkille, metsän rajalle;)..

Sirppuliini - käsi vieläkin heikko, kumman oloinen..jotenhin voimaton:|

Reiteen tulossa ISO mustelma&kintut verinaarmuilla..mutta eiköhän tässä hengissä selvitty;)
..enempi minua nolotti se kunnon pyllähdys tuossa pihallamme:D..koirat siitä ihmeissään ja pyörivät ja hyppivät miun luona että: "mitä se meijän emäntä nyt kyntää maata"..:LOL:

..minähin täällä odottelen ihunien dippausta..Oliivitataren ja kenties anuliininkin..:rolleyes::heart:

• Tykkää
Mur-mur Toivottavasti käpälä jo parempi yön jäljiltä :heart: Ja huih, minkälaisen viivan olit miulle saanut :) Illalla kun yritin saada NukkuMattia sänkyyn päädyin räpläämään puhelinta, kun ei mokoma sitten tullut :D Meni kuules ihan jalat veltoiksi ja siinähän sitten uni tuli hyvin, kun mielessäni vetelin jo paitaa "Masun" peitoksi ja varailin aikaa neuvolatädiltä. Tuo Perhosten testi muuten nyt kuivuessaan näyttää aikas selvää viivanpaikkaa. Saapi nähdä minkalainen testi on, huomenna testaan taas sillä. Sittenhän pitäisi jo selvitä antaako turhaa viivaa vai näyttääkö mahdollista onnistumista :heart:

Tänään päädyin sitten Davidin Herkkään liuskaan ja samanlaista kuin eilen, hyvin häilyvää viivanpaikka, ehkä hailumpaa kuin eilen. Dpo 9 menossa, joten iskostan malttia omaankin mieleen...

Ja voin mie kuvankin laittaa (kuva on testiajalla otettu) ei siinä mielestäni ole oikein mitään.
[

Heh heh... Alkoi naurataa tuo "testiajalla" otettu kuva. Mull on kaikki tämän kierron r-testit tallessa :D

Viimeksi muokattu:
Sirppuliini:
Josta tulikin mieleeni, että tänään piti taasen talletella. Armas mieheni on päättänyt että joka toinen päivä on talleteltava. Olin kaverin kanssa puhelimessa makkarissa sängyn päällä niin hän tuli paikalle, riisui vaatteensa ja alkoi riipimään multa vaatteita. Lopetin sen puhelun kuitenkin ennen kuin päästiin itse asiaan.
Tehän luotte aivan uusia ulottuvuuksia vauvatehtailulle, ei laisinkaan mekaanista suoristusta :D:heart:

• Tykkää
Reactions: anuliini72
Iloisen aurinkoista päivää kaikille!

Nyt heti alkuun, voitteko vääntää rautalangasta mulle noita "haamuja" ja "viivanpaikkoja" kun kuvittelin tajuavani, mutta sitten tipuin kyydistä ja taidan olla kuitenkin pihalla ja kyydittä :confused: Itte kun oon raskaustestin tehdessä saanu selvät punaiset viivat silloin kun on ollu masukki mukana, tosin testit tehny aina menkkojen ollessa myöhässä muutaman päivän. Olis sitten kivempi lukea teijän juttuja kun oikeesti tajuais mistä puhe....;)

Pitelen täällä peukkuja edelleen pystyssä, jotta saataisiin niitä plussia sinne testeihin :heart:

Nyt kyökkiin kasvissoseen tekoon!

Moikka olkkarin naiset jälleen :)

Ken minut muistaa, niin hällä olkoot todella hyvä muisti. Kirjoittelin ehkä vuosi takaperin täällä, raskauduin loppuvuodesta, mutta se oli tuulimuna. :( Erottiinkin jossain välissä, meillä tää suhde oikeastaan aina ollut semmoista on-offia. Nyt tovin aikaa taas yhdessä oltu (=lue kuukauden päivät) ja vauvakuume mulla heti päätään nostaa jälleen. Kumpa sitä ois jo niin vanha, ettei sitä pienintäkään mahdollisuutta ois, mutta tuo loppuvuoden raskautuminen,vaikka se "munilleen" menikin, antoi toivoa. Mur-mur ja Olivitar ovat tuttuja nikkejä minulle. Josko mä tässä vähän näin huhuilen,että hengessä ainakin mukana ollaan. Mihinkään oviksen bongailuun en jaksa enää alkaa. Ovis tuntemukset niin selvät minulla joka tapauksessa.

Minä olen edelleen vuorotteluvapaalla, pikkulikat kotona tässä seuranani. Uusi koira tuli kans taloon, joten touhua riittää :)

Mutta aurinkoa päiväänne naiset ja ehkä mä innostun taas tännekin jotain kirjoittelemaan!

Torstai 21.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp1/27...............yk2
Oliivitar (42)..............kp26/28-34.......yk3
Sirppuliini (40)..........kp17/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp17/26-29.........yk9
sarialeksandra (42)......kp15/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp24/22-32.......yk4
äiskä-73 (40)..............kp8/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp15/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp16/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp10/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp23/27-30.....yk7
Talvi-74 (39)...............kp10/28..............yk1

Piinailupäivät:
oliivitar............dpo9
Sirppuliini........dpo2

Taustailijat/kadonneet:
Tintti-Tiivari (42)..........kp?/25-27.......yk5
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
Minttu71 (41v)..........kp?/30............yk3

Viimeksi muokattu:
anuliini72 voi harmi että se täti kurvas sinne... suuren suuri :hug:

oliivitar tsemppiä testailuun =) toivottavasti tulis+++++

Sirppuliinille kanssa kovasti ++++++ tsemppausta

mur-mur toivottavasi kätesi paranee pikaisesti :heart:

Tepias koita nyt vaan jaksaa sinnitellä ja kuumeilla meijänkaa täällä :hug:

Täällä kanssa on vähän menossa sellaset fiilikset että haluanko kuumeilla vai en... onko meidän perhe nyt kuitenkin jo tässä ja juuri sitä kanssa mietin että jaksanko nyt sitten kuitenkaan jos vielä yksi pikkuinen tähän tulisi,,,, aaahhhrrggg.... on tää niin kummallist kun iskee tällänen alakulo niin kaikki asiat painaa ja punnitsee niitä sitten joka suunnalta :( Onko tää nyt kevät masennusta vai mitä :confused:??????

KOVASTI KUITENKIN PLUSSATUULIA PUHALTELEN TEILLE IHUNAISET

• Tykkää
Reactions: Tepias
Moikka olkkarin naiset jälleen :)

Ken minut muistaa, niin hällä olkoot todella hyvä muisti. Kirjoittelin ehkä vuosi takaperin täällä, raskauduin loppuvuodesta, mutta se oli tuulimuna. :( Erottiinkin jossain välissä, meillä tää suhde oikeastaan aina ollut semmoista on-offia. Nyt tovin aikaa taas yhdessä oltu (=lue kuukauden päivät) ja vauvakuume mulla heti päätään nostaa jälleen. Kumpa sitä ois jo niin vanha, ettei sitä pienintäkään mahdollisuutta ois, mutta tuo loppuvuoden raskautuminen,vaikka se "munilleen" menikin, antoi toivoa. Mur-mur ja Olivitar ovat tuttuja nikkejä minulle. Josko mä tässä vähän näin huhuilen,että hengessä ainakin mukana ollaan. Mihinkään oviksen bongailuun en jaksa enää alkaa. Ovis tuntemukset niin selvät minulla joka tapauksessa.

Minä olen edelleen vuorotteluvapaalla, pikkulikat kotona tässä seuranani. Uusi koira tuli kans taloon, joten touhua riittää :)

Mutta aurinkoa päiväänne naiset ja ehkä mä innostun taas tännekin jotain kirjoittelemaan!
Hei ihuna:kiss:(miulla hywäinen muisti näemmä)..olipa kiva kun tulit huhuilemaan ja olet "hengessä" mukana..niin miekin vielä.:)..kait siitä ihmeestä haaveilen vielä:heart:

Viimeksi muokattu:
Tänään tuli Dyson taloon..ja olen TOOOOOSI tyytyväinen!
..nautinto nähdä, miten se iiiimeeee ne pölyt ja roskat sinne säiliöön(ja sitä nimittäin ON!:O) ja ei miusta äänikään ollut yhtään kova..sillä tehokkaammalla boosterilla pikkasen ääni koveni, mutta ei sekään ollunna yhtään kova.

Helppo liikutella,(paino van 2.25kg) painopiste on ylhäällä(säiliö+moottori)kun se oli Electroluxissa alhalla ja näin ollen oli paljon painavempi liikutella.
Poikanenhin innoissaan omankin huoneen imuroi.:D

Ei tainnunna mennä rahat hukkaan..ja kun googlettelin, löysin muutamasta nettifirmasta siihen uuden akunhin kun entinen sanoo työsopimuksensa irti, hintaa halvimmillaan 56e.

Oliivitar..mie näen ainahin sen viivanpaikan - saakoon päivien saatossa punaväriä!:heart::)

Käteeni ei satu, mutta siinä ei ole puristusvoimaa..kummallinen, ilkeä tunne..:(

Laitan täältä vielä..
..rentoista illan jatkoa ihunat=)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Ehtoota Saunan lauteilta :)
Sitä siinä kuumassa istuessa mietiskelin olosia syviä... Fyysisesti olo on muuttunut, turvotusta, keskivartalon lihakset ovat kipeinä aina reisiin asti ja kainaloissakin kipunoi,vaikken sitä enää oireena pidäkään. Henkisellä puolella olen yllättävän tyyni, vaikka jellona kävelisi vastaan taitaisin vain silittää sitä ohimennen
Mutta vielä ei ole sitä sisäistä ja kokonaisvaltaista tunnetta raskaudesta... Ehkäpä ehkäpä :heart:

Mur-mur Meiän ihuna "personal traineri" Miekin jotain kuitenkin näin... Ja arvaas mitä :D Dippasin päivällä Pregcheckin :LOL: Jotain siinäkin olin näkevinäni... mutten väriä kuiteskaan. Oli kovin "kuoppainen" liuska.

Anuliini Voi pahus :hug: Plussatuulet puhaltakoon onnea uudessa kierrossa :heart:

Heipati Heit Glearblue :wave: Hyvä että mukana menossa!!!

Taisi muuten tulla himo ostaa hyvä imuri :D Dysonia olen haaviskellut, mutta kun imuri on sanonut sopimuksensa irti, olen hakenut lähimmästä kaupasta aina uuden joka toinen vuosi!

Talvi-74 Viivanpaikka ilmestyy testiin plusviivan kohdalle. On joko harmahtava, valkea, mutta nähtävissä jonkin sortin kapeahko viiva tahi palkki. Haamussa on taas näkyy aavistus punaväriä, mutta kuitenkin heikompi kuin testiviiva. Mur-mur :attn: Kerro sie, oot tässä niin hyvä :kiss:

Viimeksi muokattu:
Talvi-74 Viivanpaikka ilmestyy testiin plusviivan kohdalle. On joko harmahtava, valkea, mutta nähtävissä jonkin sortin kapeahko viiva tahi palkki. Haamussa on taas näkyy aavistus punaväriä, mutta kuitenkin heikompi kuin testiviiva. Mur-mur :attn: Kerro sie, oot tässä niin hyvä :kiss:
Ihan oikein ihuna selvitit, juuri noin se menee.:)
..jaa jaa, sinähin "hätäpöksyinen" siellä;)..ihana että dippailet, voi kunpa..
..k u n p a tulis+:heart:
Mites siulla viime tärpissä..tuliko dpo11 se iiiihan haalea haamuinen ja sitten dpo12 jo selvempi?..näinkö se meni..=)

((muoks))kävinhin kurkkaamassa pinosta..ja dpo12 tuli PC:n testiin siulle selkeä plussa:heart:
(mutta se David liuska jo paljon aiemmin "jotahin" näytti;))

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
anuliini voi viddu sanon mää ja se tunne kun alkaa vuoto...ei sitä sanoin voi ees kuvailla mulla vieläkin vaikka loppu vuoto on mielei vitun maassa etten paremmin sanois olin niin varma että olin raskaana ja putosin ainakin eiffelin huipulta pärsse sentäs!!!!!
nooh onhan se totta että tulee uus mahdollisuus mutta alkaa toivo hiipua jo ja mietinkin joskos poistus täältäkkin palstalta muiden tieltä hillumasta ja vouhkaamasta kun tuntuu vaan ettei musta enää tuu mammaa vaikka yrityksiä kamarin puolella ihan kiitettävästi onkin.pitäs vissiin tuota joka toinen vrk hässimistä alottaa niin näkis että tuottasko se tulosta ...öö tiiä sitten taas mutta ihunaa viikonloppua meille kaikille ihanille naisille with all my love....Maire :heart:

Hardcore testaaja toivottaa Hyvää huomenta!

Oli kyllä puhtoisen puhdas Perhosten erittäin herkkä testi :( Katselin testivärin liukumista ja ei ainakaan minuutin sisällä mitään näkynyt, nostin sitten testiä katselulle ja näin sitten kun pissa levisi testialueen yli.. Taisin sössiä testin. Mutta ei siis tulosta tälle aamulle. Tutkailin sitten testiä ja siinä näkyy se plussaviivan paikka valkoisena palkkina. Eli väriä täytyisi jostain saada :ashamed: ...huomenna?... :)

Mielen nostatusta LASTEN LADATUISTA TIEDOSTOISTA:
Uh eah uh ah ah ting tang walla walla bing bang Lyrics! - YouTube

• Tykkää
Reactions: äiskä-73

Yhteistyössä