40+ so what wol.13

Aurinkoista alkavaa Viikkoa Ladyt!

Anuliini????? Onko tuntemuksia sydämen alla? :heart: Aiotko testailla tai odottaa siihen asti kun punanuttu on jo auttamattomasti myöhästynyt =)

Omissa kupeissa ei tunnu olevan mitään eloa..... mutta silti aamulla piti taistella vastaan ettei olisi aloittanut jo testaamaan :D Piinailupäivien alku on mennyt jokseenkin melankolisissa fiiliksissä, että onnistuuko sitä enään, mutta kyllä sitä uskoa tästä pinosta saa :heart: Eilen pikkiriikkisen nipisteli kainalosta, mulle yksi TOPTEN oireista, mutta olen huomannut tässä parin kierron ajan, että näköjään miun kroppa tekee sitä muutenkin : / Eli mie vieläkin annan sisäisen Räähkäni päästä valloilleen :LOL:

Mur-mur Nams mikä Smoothie!!! Ja sais se akankutale jättää siut jo rauhaan :kiss: Kyll se mun korviin kuulostaa, että siulla siellä pieni yritti tarrautua kiinni :'( :hug:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
No voi sun :D :rolleyes:

Mie aloin taasen raskautumaan googlesta :D Tällä kertaa pysyin täällä kaksplussalla ja tongin vanhaa pinoa siltä kierrolta, miltä raskauduin ja tällaisen päivityksen löysin DPO5:

Jostain kumman syystä minua alkoi aivan kauhistuttaa tuo mun dpo Kohta pitäisi dipata tahi olla tuntemuksia. On sellainen olo, ettei tässä kierrossa tärpännyt Ei mitään tuntemuksia henkiselläkään puolella... Onkohan tämä nyt enteilevää matalapainetta, kun ei ilmastosta sitä löydy Tai Tädin tulemista enteilevää... huoh...
Oiskohan tää "matalapaine" yksi oire listaan lisää :LOL: Ja toivo nostaa päätään :heart:
 
Mahtavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Huh mikä viikonloppu!:whistle: Hyvä, että ehti illan suulla istahtamaan ja onneksi taas arki palasi kuvioihin. Sellaista vauhtia ja vaarallisia tilanteita, että kurvit suoriksi!
Itte aattelin, että kuuluuko tähän "ikään" vai mihin kun jotenkin miettii kaikenmaailman asioita joka suunnalta ja eestä ja takaa. Kuitenkin tietää mitä haluaa ja sitten hirvittää, että suodaanko sitä ja meneekö se sitten kesken kun sattuis tärppäämään. : / Ihme juttu. Pää ei anna olla vaikka kuinka sanoo ittelleen, että katotaan nyt ja mennään päivä kerrallaan. Vaikeeta selittää kun välillä naurattaa ja välillä alakulo valtaa. Tarttis muistaa että nytkin on asiat oikein hyvin, mutta... Oottaa sitä tärppiä ja pelkää sitä ällö-oloa ja sitten taas pelkää sitä jos ei ällö-oloa tulekaan kun sitten on jotain pahasti vialla. No eihän se aina niin ole, mutta mun kohdalla kyllä ollu näin.
Nooh, täti piti mua otteessaan aika nätisti, kolme päivää vaikka olikin ekat sitten synnytyksen. Kattelin tuolta ovulaatiolaskurista niitä HYVIÄ PÄIVIÄ jos sitten sopivasti osuisi kohdilleen. =) olen siis edelleen pystynyt olemaan ostamatta niitä testejä. Lueskellessani teijän kokemuksia niistä olen AIVAN VARMA, että saisin vähintäänkin pissittyä niihin väärinpäin, enkä siis tarkoita päällä seisontaa.
Toivottelen kaikille jännääville piinailijoille piiiiiitkää pinnaa tai dippailkaa vaan munkin puolesta. Aurinkoista päivän jatkoa!
:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
ON: Jahans. Taitaa mulla ollakin ovis vasta tuloillaan. Tässä kuvat tämänpäiväisistä ovistesteistä. Ylimpänä eilinen liuska verrokkina, keskellä tämänpäivän liuska ja alimpana digin sisus. Ihme että tolla digillä ei tullut vielä positiivista, niin lähellä on viivojen vahvuudet. Täytyy tehdä ip:llä uudet testit ja vielä illallakin jos ei siihen mennessä ole tullut positiivaria. Taitaa kierto mennä vanhaan pituuteensa eli kp:t 28 ja ovis kierron keskellä.



Laitan uuden listan myöhemmin tänään - odottelen vielä jos sais positiivisen o-testituloksen niin korjaan omat doponi sit kohilleen.

Tuntemuksista sen verran, että rinnat ovat todella kipeät ja vatsaa pakottaa keskeltä plus alaselkää koskee ja limat ovat myös melkoista liisteriä. Selkein ovisoire nykyään näyttäs olevan kipeät rinnat. Alkavat jo monta päivää ennen ovista kipujen kovetessa päivien edetessä.
 


Maanantai 18.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp23/27...............yk1
Oliivitar (42)..............kp23/28-34.......yk3
Minttu71 (41v)..........kp30/30............yk3
Sirppuliini (40)..........kp14/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp14/26-29.........yk9
sarialeksandra (42)......kp12/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp21/22-32.......yk4
äiskä-73 (40)..............kp5/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp12/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp13/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp7/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp20/27-30.....yk7
Talvi-74 (39)...............kp7/28..............yk1



Piinailupäivät:
anuliini72........dpo8
oliivitar............dpo6
Sirppuliini........dpo-1



Taustailijat/kadonneet:
Tintti-Tiivari (42)..........kp?/25-27.......yk5
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?


 
Uus lista lepää siinä ja korjasin itselleni dpo:ksi -1, koska sieltähän se positiivinen o-testi pärähti kuten arvelinkin tapahtuvan. Nyt ollaan siis ihan samoissa kierroissa kuin ennen raskautta mikä on aika hyvin että kierrot tasaantuivat tokassa yrityskierrossa.


anuliini Sullahan alkais melkein olemaan testauspäivät käsillä! Mitkäs on olot?

Eikä sunkaan oliivitar tarvitse enää kauaa kärvistellä. :) Hiphei!
 
Itte aattelin, että kuuluuko tähän "ikään" vai mihin kun jotenkin miettii kaikenmaailman asioita joka suunnalta ja eestä ja takaa. Kuitenkin tietää mitä haluaa ja sitten hirvittää, että suodaanko sitä ja meneekö se sitten kesken kun sattuis tärppäämään. : / Ihme juttu. Pää ei anna olla vaikka kuinka sanoo ittelleen, että katotaan nyt ja mennään päivä kerrallaan. Vaikeeta selittää kun välillä naurattaa ja välillä alakulo valtaa. Tarttis muistaa että nytkin on asiat oikein hyvin, mutta... Oottaa sitä tärppiä ja pelkää sitä ällö-oloa ja sitten taas pelkää sitä jos ei ällö-oloa tulekaan kun sitten on jotain pahasti vialla. No eihän se aina niin ole, mutta mun kohdalla kyllä ollu näin.
Talvi-74 Samanlaiset aatokset ne pyörii täälläkin päässä aina välillä
mutta niin sitä vaan puksuttaa kierrosta toiseen ja toivoo että olisi raskautunut

No niin Sirppuliini ei muutakuin petihommat käyntiin... ja kovasti tärppi onnea siulle
 
ON..Vielä vaan vuotelee, nyt enempi jo limaista haaleampaa punaista..mie en jaksais tätä..:ashamed:
..ei ole eloni aikan montaa kertaa näin tapahtunut ja nekin kerrat ihan vuoden sisään..juuri tänään taas googlettelin pitkittyneestä vuodosta..ja kylläpä se on ihan premenopaussiin liittyvä - onneksi, ettei mitään vakavaa(luultavimmin)..papakin oli 1 luokkaa juuri äskettäin.

Tuo limottelu johtunee varmaan tästä ajankohdasta - ovista normisti pukkais muutaman päivän sisään, niin eilissä iltana kiristeli muniksia ja pinnaa kiristelee vielä eneämpi:vampire:..miulla aina näin ennen ovista*huoks*..tänään Kp7

..oireita ja limojahan voi tulla vaikka kuinka pitkään, vaikka kierto olisikin anovulaarinen(ovuloimaton)

Taidan hieman syödä, jospa se oloista helpottaisi..olen nimittäin nälkäisenä pahantuulinen..ihan kuin meitin poikanenhin..ja itse en(hänkään ei)sitä aina tunnista ja ollaan sitten niiiiin äririnmurrin molemmaiset ..;)

Mukavaista iltaa ihunat!
..ja niitä +++++++++++ihuna olisi tännehin saaha..kunpa
 
Viimeksi muokattu:
ON..Vielä vaan vuotelee, nyt enempi jo limaista haaleampaa punaista..mie en jaksais tätä..:ashamed:
..ei ole eloni aikan montaa kertaa näin tapahtunut ja nekin kerrat ihan vuoden sisään..juuri tänään taas googlettelin pitkittyneestä vuodosta..ja kylläpä se on ihan premenopaussiin liittyvä - onneksi, ettei mitään vakavaa(luultavimmin)..papakin oli 1 luokkaa juuri äskettäin.

Tuo limottelu johtunee varmaan tästä ajankohdasta - ovista normisti pukkais muutaman päivän sisään, niin eilissä iltana kiristeli muniksia ja pinnaa kiristelee vielä eneämpi:vampire:..miulla aina näin ennen ovista*huoks*..tänään Kp7

..oireita ja limojahan voi tulla vaikka kuinka pitkään, vaikka kierto olisikin anovulaarinen(ovuloimaton)



Voi mur-mur jaksu :hug: siulle täältä, toivottavasti vuoto loppuu piakkoin ja tosiaan ettei ole muutakuin pitkittynyt vaan, tsemppiä ihunainen
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Mur-mur:
Jokos anuliini&Oliivitar huomenissa kopaisee dipata?..
Kyll mie jo suunnittelin :saint:
Tänään sain inhottavan pääsäryn, jonka jälkimainingeista vielä kärsin. Flunssan piikkiin oisin laittanut, mutta kun häpyluuhun alkoi pistämään myös :O Woe Elämän Kevät! =) Nyt alkoi kyllä mietityttää.... ei mulla kyllä ikuna tällaista... Tai sitten mulla on TTTTOOOosiiii mahtava mielikuvitus :D Tai vähintään KUPPA :LOL:

Sirppuliini Peukutukset mahtavan muhkealle Oilille :heart: Ja taitaapi siellä olla ne Simotkin jo odottelemassa :whistle: "saletisti natsaa" :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Niin minähin odottelen kovasti Oliivittaren, kenties anuliininhin huomista dippausta....piirtyispä testiin haamuisen haamuinen..


ON vielä..nyt näyttäis, että vuoto on loppumaisillaan..huh huh, 7vrk on kyllä sika pitkä aika vuodella:(..miulla ne normisti olleet tuota 3vrk - max. 5vrk..
..mutta tämmöiseen saa varautua nyt hiljaksiin, kesällä mittariin pläjähtää kumminhin jo 48v.

Nati nati..
 
Viimeksi muokattu:
Tänään oliivitar sai näppeihinsä Perhosten erittäin herkän raskaustestipuikon ja NEGAhan se oli. Se oli ihan kiva kapistus vaaleanpunaisine pidikkeineen ja vielä aivan oikeoppisesti sen purin, kun viivanpaikkaa piti tihrustella :D Sellaista aamukahviseuraa tänä aamuna

Tuli muuten mieleen, mitähän mun ukkosein miettisi, jos tietäisi oliivittaren toisen elämän vessakemistinä


Onneksi päänsärky hellitti, masu vain tuntuu olevan jännittynyt... Jännityksestäköhän :LOL:

Ihanata Tiistai päivää Naisillen!!!!!
 
oliivitar Alussahan tässä vielä ollaan eli ei kun jatkat tikuttelua. Vielä se haamu sieltä tulee!


Mulla on edelleen positiivista o-testiä eli oletettavasti tulee ovis illan/yön aikana. Ehkä sitä kandeis vielä tänä iltana tallettaa vaikka kaipa siellä simppoja on. Ja jos tässä tyttöä tehtäis, niin eiks nyt kandeis lopettaa tallettelut... ;)

Päivitän listankin vielä.
 


Tiistai 19.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp24/27...............yk1
Oliivitar (42)..............kp24/28-34.......yk3
Minttu71 (41v)..........kp31/30............yk3
Sirppuliini (40)..........kp15/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp15/26-29.........yk9
sarialeksandra (42)......kp13/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp22/22-32.......yk4
äiskä-73 (40)..............kp6/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp13/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp14/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp8/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp21/27-30.....yk7
Talvi-74 (39)...............kp8/28..............yk1



Piinailupäivät:
anuliini72........dpo9
oliivitar............dpo7
Sirppuliini........dpo0



Taustailijat/kadonneet:
Tintti-Tiivari (42)..........kp?/25-27.......yk5
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?


 
oliivitar eihän siulla vielä hätiä testaamisen kanssa... vasta dpo7 menossa, hyvin kerkee vielä plussaksi muuttua :heart: Tsempppiä siulle :)
Eipä tuo miunkaa ukkokulta tiiä noista dippailusta mitään... jos ei sit aavista :D

Sirppuliinikin rupeaa hyppäämään hienosti piinapäiville :p

Täällä vasta ootellaan että pääsis dippailemaan ovista, taitaa mennä vielä ensviikon puoliväliin tai lopulle pläähh...: /

MUKAVAA TIISTAITA KAIKILLE
 
Heippa hei muruset!
Yövuoroputki takana ja paluu elävienkirjoihin...ehkä =)
Ihan omanapaisesti taas eli dipailua ei oo harrastettu eikä mitään fiilistä edes ole.Ei niin mitään tuntemuksia,plääh!! :(

Oliivitar oot ollut ajoissa siitä se nega vaan johtuu ,lähetän sulle : :heart: ++++++:heart:

Sirppuliinille kiitokset listan aktiivisesta päivityksestä

Marzalle , Tattiselle ja äiskälle tsemppiä tähän kiertoon!
 
Heippa!
Täällä jännäilen teijän puolesta, sormet ja varpaat peukuttaa!!
Itte yritän kuulostella oloja, vaan enpä ole tainnu millonkaan huomata ovista ainenkaan tietoisesti. Ja nyt sitten kyttää itteensä niin, että hölmöksi tulee....Hah, tuo teijän kuumeilu tarttuu lahkeeseen niin, että tekee ittekkin yllättäviä asioita. :LOL: Toivottavasti ei kotiväki huomaa, että jotain on tekeillä. :p
Tsemppiä naiset :heart:
 

Yhteistyössä