Mun piti kääntää kanava,en voi kuunnella tätä nyt enkä varmaan koskaan:'(Laura Närhi - Mä annan sut pois (Official Music Video) - YouTube
juuri tulee voffissa ja sopii sanat
Mun piti kääntää kanava,en voi kuunnella tätä nyt enkä varmaan koskaan:'(Laura Närhi - Mä annan sut pois (Official Music Video) - YouTube
juuri tulee voffissa ja sopii sanat
Mitä nätille kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28235213:Mukavaa risteilyy myös Sankulle ja Metikselle, sitte ku meette :kiss:
sanos muuta :OToivottavasti saavat tyypin kiinni. Kaikkia hulluja tuol ulkona onkin, kohta uskalla lapsiakaan ulos päästää:O
on se :heart:tosi hieno juttu että ootte hyvissä väleissä hoituu kaikki jutut sitte paremmin. Mä luulen et meillä menis ihan eri tavalla, yksin saisin hoitaa ihan kaiken luultavasti.
pakko se on joskus kuunnella ja purkautua, ainakin munMun piti kääntää kanava,en voi kuunnella tätä nyt enkä varmaan koskaan:'(
Aaa..se on vaihtunu..pistän korvan taa, josko vaiks ihme kävis ja pääsis paikallesangria, se tapaamispäivä oliskin nyt pe 17.5, laita korvan taakse
lauantai toisin olis monelle parempi : /
Moni sanoo et musiikki helpottaa mutta esim aikoinaan ero ku tuli ni en mä voinu kuunnella musiikkia moneen kuukauteen,elin vaan hiljaisuudessa.Toi biisi on niin monet itkut aikoinaan saanut mulle aikaan,että en halua niitä sen hetkisiä tunoja enää tuntea ja toi biisi tuo ne elävästi mieleen.pakko se on joskus kuunnella ja purkautua, ainakin mun
sama vanhempien kohdalla, pakko joskus alkaa heitä kunnolla miettiin ja kaikkia tapahtuneita asioita ja kuunnella välillä surullisia kappaleita
musiikki on kuitenkin terapiaakin, ei itsensä kiduttamista
Ai mulle vai?Mitä nätille kuuluu?
No ensin mä vähän loukkaannuin ku puluttelit mua, mut sit muistin, että sä pidit linnuista ja teillä on se kaija, joten tiesin, että voit nähä silmissäs tuon pörhistelynIhana
höh mä en pääse ku miehen synttärit on tuolloin ja vielä perjantaikin : /pitäis kanssa mennä joskus huhtikuussa "tuulettuun"
ja sitten toukokuussa se ketjutapaaminen 17.5
päivä kun muuttui
Mä vollotan täällä koko aika ku tulee niin ihania piiisejä :ashamed:Mun piti kääntää kanava,en voi kuunnella tätä nyt enkä varmaan koskaan:'(
Joo viittiny sua kuiteskaa papukaijotellaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28235381:No ensin mä vähän loukkaannuin ku puluttelit mua, mut sit muistin, että sä pidit linnuista ja teillä on se kaija, joten tiesin, että voit nähä silmissäs tuon pörhistelyn
Mikä kaija, tämne papukaijako!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28235381:No ensin mä vähän loukkaannuin ku puluttelit mua, mut sit muistin, että sä pidit linnuista ja teillä on se kaija, joten tiesin, että voit nähä silmissäs tuon pörhistelyn
ihanaMikä kaija, tämne papukaijako!
I have problems...
Eiks siel just ala Scary movie 2?Plaah|O pitääkö sitä lähtee nukkumaan kun on niin tylsän puoleista eikä töllöstäkään mitään tule,ei kyllä jaksa oikeen keskittyäkkään mihinkään. Missä kaikki aivot narikassa pätkät on sillon kun niitä tarttis.
red beastAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28235364:Ai mulle vai?
Pää täynnä räkää, just mietiskelin, että musta sais melkosen nätin kuvan ku nyt ottais. Nenä on punanen, ku vähän kauemminki olis tenuttanu ja naamakassit on taas kokoa XXXXXL
Niin monta kertaa seki nähty.Mutta kun ei nukuta vielä ihmeemmin.Eiks siel just ala Scary movie 2?
Mie lähen mieluummin nukkumaan..öitä kaikille!!:hug:
ai, punainen nauta, kiitti v*tustired beast
Punainen paholainenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28235525:ai, punainen nauta, kiitti v*tusti