The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28235060:
Meillä on ainaki tuo putkitus auttana aikasemmin noihin tulehduksiin, toivottavasti auttaa nyttenkin :)

Paranemisia teille, vieppä poju sänkyyn tutumaan :)
Toivotaan et auttaa :) inhottavia on noi tulehdukset, tosi kipeenä ollu niiden takia. Onneksi puuduttavat tipat ja kipulääkkeet auttaa aika hyvin ja nyt tuo antibiootti rupee tehoamaan. Mut paras tietty olisi kun pääsisi tästä kierteestä eroon.

Ainiin teillä oli se kylpyläreissu kohta tosiaan, voi vitsi ku ihanaa:p toivottavasti tulee oikein kiva reissu siitä:)

Sangria
Voishan sitä sitte jossain välissä jossain pyörähtää...Täältä kyllä ei tarvii pelätä löytävänsä ketään kivaa ihimistä elämäänsä. Ainakaan miehistä puhuttaessa.
Onneks helluntaihin vielä aikaa...jos ei heilaa helluntaina ei koko kesänä.
kyl se sielt varmasti viel tulee, ehkä ku vähiten odottaisi. Vaiks kaupan kassajonossa :p

Sangria
Arviointi meni päin pyllyä mut läpi meni molemmat!

Teille ilmeisesti kuuluu loistavaa ja nii kyl mullekki, nyt ihana viikonloppu vapaa ja sit takas tuttuun ja turvallisen kouluuuuuuun :heart:
hyvä et meni läpi :)oli tosiaan kiva aina harjoittelun jälkeen palata kouluunkin, vähän rennompi meininki siellä, ainakin jos vertaa yhteen paikkaan missä olin harjoittelemassa :whistle: :D

Toivotaan et auttaa :) inhottavia on noi tulehdukset, tosi kipeenä ollu niiden takia. Onneksi puuduttavat tipat ja kipulääkkeet auttaa aika hyvin ja nyt tuo antibiootti rupee tehoamaan. Mut paras tietty olisi kun pääsisi tästä kierteestä eroon.

Ainiin teillä oli se kylpyläreissu kohta tosiaan, voi vitsi ku ihanaa:p toivottavasti tulee oikein kiva reissu siitä:)
Toivotaan, että tulee onnistunu reissu :)

Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28235211:
No voihan viddu, siskoni sai eilen turpaansa iltalenkillään tuntemattomalta. Prkl:mad:
Tekijä saa kyllä varmasti kokea rangaistuksen ja toivokoon, että poliisi tavoittaa sen ensin.
Toivottavasti saavat tyypin kiinni. Kaikkia hulluja tuol ulkona onkin, kohta uskalla lapsiakaan ulos päästää:O

tykkäsin tosta ekasta kappaleesta. Oli kyl ihan yli hyvää toi famipatukka :p varmaan tarttuu mukaan seuraavallakin kerralla :p:D

aika tosi nopeeta sai asunnon kyllä sun mies, mutta toisaalta ehkä hyvä et pääset aloittelemaan uutta elämää rauhassa :hug: jaksamisia sinne!
on hyvää :p
olin eka että häh, mistä kappaleesta, mitään ole linkittänyt ole kunnes tajusin :D
ei meillä mitään hätää ollut tässä yhdessä olla :)
nopeasti kyllä juu sai asunnon ja suht läheltä :)

hyvät välit meillä on, toivottavasti pysyykin :heart:

Voishan sitä sitte jossain välissä jossain pyörähtää...Täältä kyllä ei tarvii pelätä löytävänsä ketään kivaa ihimistä elämäänsä. Ainakaan miehistä puhuttaessa.
Onneks helluntaihin vielä aikaa...jos ei heilaa helluntaina ei koko kesänä.
pitäis kanssa mennä joskus huhtikuussa "tuulettuun"
ja sitten toukokuussa se ketjutapaaminen 17.5
päivä kun muuttui

Sangria
on hyvää :p
olin eka että häh, mistä kappaleesta, mitään ole linkittänyt ole kunnes tajusin :D
ei meillä mitään hätää ollut tässä yhdessä olla :)
nopeasti kyllä juu sai asunnon ja suht läheltä :)

hyvät välit meillä on, toivottavasti pysyykin :heart:
tosi hieno juttu että ootte hyvissä väleissä :) hoituu kaikki jutut sitte paremmin. Mä luulen et meillä menis ihan eri tavalla, yksin saisin hoitaa ihan kaiken luultavasti.

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä