The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
pakko se on joskus kuunnella ja purkautua, ainakin mun

sama vanhempien kohdalla, pakko joskus alkaa heitä kunnolla miettiin ja kaikkia tapahtuneita asioita ja kuunnella välillä surullisia kappaleita
musiikki on kuitenkin terapiaakin, ei itsensä kiduttamista :)
Moni sanoo et musiikki helpottaa mutta esim aikoinaan ero ku tuli ni en mä voinu kuunnella musiikkia moneen kuukauteen,elin vaan hiljaisuudessa.Toi biisi on niin monet itkut aikoinaan saanut mulle aikaan,että en halua niitä sen hetkisiä tunoja enää tuntea ja toi biisi tuo ne elävästi mieleen.

Myöhemmin sit pysty kuuntelee pikkuhiljaa mut mulla on sellanen tapa et jos tapahtuu jotain(pahaa,surullista) ni mun pitää saada olla hiljaisuudessa,ei pysty kuuntelee musiikkia,ennkun sit rupee helpottamaan.Olen tässä(kin) asiassa ihan päinvastanen kun muut.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28235381:
No ensin mä vähän loukkaannuin ku puluttelit mua, mut sit muistin, että sä pidit linnuista ja teillä on se kaija, joten tiesin, että voit nähä silmissäs tuon pörhistelyn :D
Mikä kaija, tämne papukaijako!

I have problems... :LOL:

• Tykkää
Reactions: famipala
Plaah|O pitääkö sitä lähtee nukkumaan kun on niin tylsän puoleista eikä töllöstäkään mitään tule,ei kyllä jaksa oikeen keskittyäkkään mihinkään. Missä kaikki aivot narikassa pätkät on sillon kun niitä tarttis.

Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28235364:
Ai mulle vai?
Pää täynnä räkää, just mietiskelin, että musta sais melkosen nätin kuvan ku nyt ottais. Nenä on punanen, ku vähän kauemminki olis tenuttanu ja naamakassit on taas kokoa XXXXXL :D
red beast :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä