Mulla ei pääkoppa oikeen kestä,viime viikonloppuna sen yhen tsihautin ja vaikka kuinka kauan join sitä ni päässä seki tuntu seuraavana päivänä,harjotuksen puutettamä tsihautan myöhemmin yhden
Mulla ei pääkoppa oikeen kestä,viime viikonloppuna sen yhen tsihautin ja vaikka kuinka kauan join sitä ni päässä seki tuntu seuraavana päivänä,harjotuksen puutettamä tsihautan myöhemmin yhden
Toivotaan et auttaa inhottavia on noi tulehdukset, tosi kipeenä ollu niiden takia. Onneksi puuduttavat tipat ja kipulääkkeet auttaa aika hyvin ja nyt tuo antibiootti rupee tehoamaan. Mut paras tietty olisi kun pääsisi tästä kierteestä eroon.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28235060:Meillä on ainaki tuo putkitus auttana aikasemmin noihin tulehduksiin, toivottavasti auttaa nyttenkin
Paranemisia teille, vieppä poju sänkyyn tutumaan
kyl se sielt varmasti viel tulee, ehkä ku vähiten odottaisi. Vaiks kaupan kassajonossaVoishan sitä sitte jossain välissä jossain pyörähtää...Täältä kyllä ei tarvii pelätä löytävänsä ketään kivaa ihimistä elämäänsä. Ainakaan miehistä puhuttaessa.
Onneks helluntaihin vielä aikaa...jos ei heilaa helluntaina ei koko kesänä.
hyvä et meni läpi oli tosiaan kiva aina harjoittelun jälkeen palata kouluunkin, vähän rennompi meininki siellä, ainakin jos vertaa yhteen paikkaan missä olin harjoittelemassaArviointi meni päin pyllyä mut läpi meni molemmat!
Teille ilmeisesti kuuluu loistavaa ja nii kyl mullekki, nyt ihana viikonloppu vapaa ja sit takas tuttuun ja turvallisen kouluuuuuuun :heart:
Pah :kieh:
Tuo paikka oli myös sellainen josta kouluun paluu on enemmän kuin odotettuhyvä et meni läpi oli tosiaan kiva aina harjoittelun jälkeen palata kouluunkin, vähän rennompi meininki siellä, ainakin jos vertaa yhteen paikkaan missä olin harjoittelemassa
me mennään kans risteilemään ens kuussa sillä uudella laivalla, saapi nähä millainen onTuo paikka oli myös sellainen josta kouluun paluu on enemmän kuin odotettu
(mutta enpäs "jäänyt kiinni" bebestä )
Ainiiiiii mää lähen piknikristeilylle ens perjantaina
Toivotaan, että tulee onnistunu reissuToivotaan et auttaa inhottavia on noi tulehdukset, tosi kipeenä ollu niiden takia. Onneksi puuduttavat tipat ja kipulääkkeet auttaa aika hyvin ja nyt tuo antibiootti rupee tehoamaan. Mut paras tietty olisi kun pääsisi tästä kierteestä eroon.
Ainiin teillä oli se kylpyläreissu kohta tosiaan, voi vitsi ku ihanaa toivottavasti tulee oikein kiva reissu siitä
En oo mustis prkl.Mitä mitä, onks tääl miehet mustiksia huomiosta??
:kiss: Pusut ihan kaikille, pojille ja tytöille ettei kellekään jäis paha mieli
Toivottavasti saavat tyypin kiinni. Kaikkia hulluja tuol ulkona onkin, kohta uskalla lapsiakaan ulos päästää:OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28235211:No voihan viddu, siskoni sai eilen turpaansa iltalenkillään tuntemattomalta. Prkl
Tekijä saa kyllä varmasti kokea rangaistuksen ja toivokoon, että poliisi tavoittaa sen ensin.
On ne ja Atm perusti jo pikkukoon fanclubinMitä mitä, onks tääl miehet mustiksia huomiosta??
:kiss: Pusut ihan kaikille, pojille ja tytöille ettei kellekään jäis paha mieli
kiitos puluseni :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28235213:Mukavaa risteilyy myös Sankulle ja Metikselle, sitte ku meette :kiss:
Ni, ja määkin oon vapaalla jalalla :kieh:Toivottavasti saavat tyypin kiinni. Kaikkia hulluja tuol ulkona onkin, kohta uskalla lapsiakaan ulos päästää:O
on hyväätykkäsin tosta ekasta kappaleesta. Oli kyl ihan yli hyvää toi famipatukka varmaan tarttuu mukaan seuraavallakin kerralla
aika tosi nopeeta sai asunnon kyllä sun mies, mutta toisaalta ehkä hyvä et pääset aloittelemaan uutta elämää rauhassa :hug: jaksamisia sinne!
pitäis kanssa mennä joskus huhtikuussa "tuulettuun"Voishan sitä sitte jossain välissä jossain pyörähtää...Täältä kyllä ei tarvii pelätä löytävänsä ketään kivaa ihimistä elämäänsä. Ainakaan miehistä puhuttaessa.
Onneks helluntaihin vielä aikaa...jos ei heilaa helluntaina ei koko kesänä.
pah itelles :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28235151:Pah :kieh:
*pörhistelee sulkiaan ja kujertelee* :kiss:kiitos puluseni :kiss:
tosi hieno juttu että ootte hyvissä väleissä hoituu kaikki jutut sitte paremmin. Mä luulen et meillä menis ihan eri tavalla, yksin saisin hoitaa ihan kaiken luultavasti.on hyvää
olin eka että häh, mistä kappaleesta, mitään ole linkittänyt ole kunnes tajusin
ei meillä mitään hätää ollut tässä yhdessä olla
nopeasti kyllä juu sai asunnon ja suht läheltä
hyvät välit meillä on, toivottavasti pysyykin :heart:
IhanaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28235270:*pörhistelee sulkiaan ja kujertelee* :kiss: