rikkautta voi olla montaa erilaista, ei välttämättä aina tarvitse tarkoittaa rahallista rikkauttaMun tilillä ei kyllä kehtaa morjenstella
rikkautta voi olla montaa erilaista, ei välttämättä aina tarvitse tarkoittaa rahallista rikkauttaMun tilillä ei kyllä kehtaa morjenstella
minen oo sen suhteen ronkeli, asenne ratkaseeentäs löysempi
ei mitäänlapsuuden ja nuoruuden aikanen kaveri täyttää tänään 50
mitähän siitäkin pitäis ajatella?
Ohhoh. Urkeniskohan tosta ura mullekin.pitkä, haastattelua tehessä eukko oli jäämässä hyvin ansaitulle eläkkeelle 70v iässä
meneppä tiiäOhhoh. Urkeniskohan tosta ura mullekin.
no heippa heippaHeippatirallaa taas !
No jossain tosi syrjässä todellakin olette olleet, ei ihme et sustakin on kasvanut tollanen vähän... kröh kröh ... erikoisempi tapauslaitoin toki jo
me ollaan btw niin syrjäseltä perältä syntysin että ollaan lähimpiä naapureita kun ei ole kun pikkusen rapiat 2 kilsaa kotien väli
tai jos olet tuoretta kuvaa nähnyt niin voit ajatella onko hyvin säilynyt vai huonosti säilynytei mitään
mittään löysiä suvaita:saint:entäs löysempi
no sas se, yrittäkkee ymmärtää...No jossain tosi syrjässä todellakin olette olleet, ei ihme et sustakin on kasvanut tollanen vähän... kröh kröh ... erikoisempi tapaus
Ei ole ikäkysymys. Mulla oli silloin jo jotain siellä puhtaalla työnteolla ansaittuna ja nykyään on se tuulen huuhtoma perse.ikäkysymys, ei mullakaan ollut sun iässä kuin tuulen huuhtoma perse
Kyl me ymmärretää:kiss: :hug:no sas se, yrittäkkee ymmärtää...
mä oon tosiaan niin syrjästä lähtösin että sitä on monen varmaan vaikea edes käsittää
Voi voiEi ole ikäkysymys. Mulla oli silloin jo jotain siellä puhtaalla työnteolla ansaittuna ja nykyään on se tuulen huuhtoma perse.
Voiskohan alkaa mieshuoraksi, jos sais noi firman ALV:it maksettua.
Minäkään en mistään metropolista ole, mutta etäisyydet ei sentään ihan tuollaisia ole.mä oon tosiaan niin syrjästä lähtösin että sitä on monen varmaan vaikea edes käsittää
Ostakkona? Nyt lähtee halvalla - 21 vuoden kokemuksella !Voi voi
Jos on kotiinkuljetus ni mikäetteiOstakkona? Nyt lähtee halvalla - 21 vuoden kokemuksella !
Totta mooses - ja ilman lisähintaa!Jos on kotiinkuljetus ni mikäettei
*vinkvink* hoksattu ja tyydytyksellä vastaanotettumä voisin jo kohta lähtee lusikkaan*vink vink* ,tän hyvien ja huonojen uutisten jälkeen.
jatketaan vaan,oli se sen verran tiukkaa taistelua et ei sitä niin vaa lopeteta*vinkvink* hoksattu ja tyydytyksellä vastaanotettu
jatketaanko taas Kelasta tinkaamista?
älä nyt sentään ihan kaikkea paljastajatketaan vaan,oli se sen verran tiukkaa panemista et ei sitä niin vaa lopeteta
No sitten:snotty:Totta mooses - ja ilman lisähintaa!
Ai juu,sori:ashamed: ,kaikkien tarvii tietää.älä nyt sentään ihan kaikkea paljasta