The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta kaikille! Mitäs tänne?

Toivottavasti alastulo ei tuu kipeäksi, ja lapsetkin paranis nopeasti. Jaxuhalit :hug:
:kiss:
Vanhempi poika on jo hoitokuntoinen ja haluskin mennä hoitoon tänään, nuorempi jää kotiin. Nokka ainakin on tukossa ja viluttaa, kuumetta ei ainakaa vielä ole itellä. Tässä nyt sitte seuraillaan tilannetta. Ihmeen terveenä olenkin ollut jo pitkän aikaa.. *koputtaa puuta*

Atm, paranemisia lapsille ja toivotaan ettei sinuun tauti iskis: /
Kiitos.. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28227099:
:hug:

Melkosen mukavaa, kun on valvoskellut tuon pojan takia puolen yötä, sit noussu 6 aikaa ylös ja iltavuoroon pitäis jaksaa.. *huokaus* Mä oikeen toivoisin, että mul olis ollu aamuvuoro, nii olisin voinu hakee saikkua lapsista, mut ei...
ei auta muu kun yrittää jaksaa työpäivä :hug:
paitsi jos itsekin kipeäksi tulisit :whistle:
mutta eipä sekään kiva kuitenkaan olisi

Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Mää koitan kirjottaa päiväkirjaa kun on jääny muutamalta päivältä väliin. Kirjotan että muistaisin päivien tapahtumat ja fiilikset, mutta eihän niitä ny enää meinaa muistaa. Maanantaistakaan ei oo pitkä aika mutta vaikea silti muistaa mitä sillon on tehnyt.. Perhana.

moi muikut.. :p

KAKSPÄIVÄÄ ENÄÄ ja nyt tänään on arviointi ja hormoonit hyrrää niin kovaa että meinaa itku tulla koko aika ku jännittää.. Eikä tuo menny hyvin, ei ollenkaan :ashamed:

ARGH!

:saint:

Hiphei:wave:

Mitäs tänne? Itellä on nyt joku vika päässä:D,tulin kotiin kaupan kautta,jääkaappi täynnä tavaraa. Tiskasin,imuroin,pyyhin pölyt ja vein lehdet lehtienkeräykseen ja roskat roskiin.Sitte väsäsin ruuan. Nyt voisikin sitte viikonloppu tulla kun on siistiä:) uudet peitot ja tyynyt viikonloppuna käyttöön kun vaihdan petivaatteet. Vessa/kylppäri vielä huomenna niin a`vot.

Käsi tykkäs huonoa töissä mutta nyt se tuntuu paremmalta,toki sattuu kun painaa mut yllättävän vähän sattuu vai lieneekoö kipulääkkeen ansiota.Tai eikai se enää vaikuta kun 3½h sit ottanut.

Mielikin vähän matalalla oli aiemmin päivällä ja kun kaverikin suri mun puolesta niin...se kun tahtois niin et löytäisin jonkun ihanan,niinkuin itekin niin...sano että mun kuuluis jo saada onnea osakseni kun olen aina niin ihana muille.Itkuhan tuostakin tuli kun noin kauniisti sano:heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Iltaa kaikille! Siistit vaatteet pitkästä aikaa vedetty päälle ja kohta pitäs poiketa syntymäpäivillä, kun vaan sais pojan kotiin ja mukaan...
Oikeen tuulipukukansaa musta tullu, kun outoa olla juhlavammat vaatteet päällä, eikä tuulihousut ja talvitakki. :D
Alkuiltaa vaan!

puku miehen tekee:) Onko isotkin kemut ,noin niinkuin synttärisankarin iän puolesta et onko pyöreitä tai muuten isot luvut kyseessä?

Jaahas,tulipa sitte puolet siitä vessastakin sitten jo tänään siivottua:)

Sanokaas sitte viisaammat et millos sitä autoo ei tarvii enää lämmitellä roikan päässä? siis et onko siihen joku lämpötilaraja? tulipa sellanenki aamulla mieleen työpaikan parkkiksella.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä