alakavat pian katteileen ja sehän ei oo pikkulasten kateltavaaAi juu,sori:ashamed: ,kaikkien tarvii tietää.
alakavat pian katteileen ja sehän ei oo pikkulasten kateltavaaAi juu,sori:ashamed: ,kaikkien tarvii tietää.
Tehdään kaupat!No sitten:snotty:
Öitä:kiss:Mystinen hopeinen diskomies lähtee liskomiehen lailla lipomaan kieltään tuonne makuuhuoneen puolelle.
Hyvää yötä kaikki ! :kiss:
No niinpä.alakavat pian katteileen ja sehän ei oo pikkulasten kateltavaa
Käskystä!öitä :kiss:
tinku, ryysyt nurkkaan ja peiton alle lusikkaan
se voi olla, sitten joutuu lähtemään ulos hiihtelemään taikka pilkillemut siinähän on monta pyhää jolloin kaupat on kiinni eikä voi shoppailla
monilla saattaa mennä päivät pilalle kun olis aikaa mutta kaupat kiinni
no tuo ei ole paha ollenkaanse voi olla, sitten joutuu lähtemään ulos hiihtelemään taikka pilkille
tadaa*Tadaa!*
Mahtava sisaantulo, eiko vain?
Piti vain valilla tulla katsomaan, etta olette saaneet pidettya The Ketjua pystyssa.
kiva kun kävit :kiss:No, eipa tassa muuta. Jatkan taas matkaa.
:wave:
Jotenkuten. Life on imaissut monia upeita ketjulaisia, kuten minut nyt viime aikoinatadaa
tuo vois olla parempi
onhan tämä pystyssä vielä
aivan, kiikun kaakun pystyssä : /Jotenkuten. Life on imaissut monia upeita ketjulaisia, kuten minut nyt viime aikoina
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28227032:Huomenta.
Nuorempi poika päätti nyt sit vuorostaan tulla kipeeksi ja mä oon varmaan seuraava, ainakin olotilasta päätellen.. :/
huomenta :flower:
mun eukko viihtyy kans erinomaisesti kirpparilla, viime lauantaina sorruin sen matkaan ja tunti pyöriskeltiin sellasella isolla kirpalla
jätin aivot narikkaan ja seurasin pataljoonankomentajaa lampaan näköisenä
:hug::hug: