Noo, miten sen nyt ottaa... Mitään en myönnä tai tunnustaans mä arvaan, olet paljokas
vaadit paljon ja paksua
Noo, miten sen nyt ottaa... Mitään en myönnä tai tunnustaans mä arvaan, olet paljokas
vaadit paljon ja paksua
peesaan osittain, lain edessä tehköön mitä tahtovat kunhan uskontoa ei sotketa asiaan...Taas kohkataan homoavioliittolaista, minä sanon ei ja piste, vaikka kuinka tulis lokaa.
Eilinen kommentti, mutta pakko vielä vääntää.voin vakuuttaa että olen ollut verokarhun kanssa aika paljon tekemisissä...
tosin olen uskonut verolaskennan ammattimaisten kirjanpitäjien käsiin niin ongelmia ei ole tullut
Tätä minäkin ajan takaa ja adoptio-oikeus on toinen, mikä on hyvin kyseenalainen tuossa laissa. Minä en tuota nettiadressia aio allekirjoittaa.peesaan osittain, lain edessä tehköön mitä tahtovat kunhan uskontoa ei sotketa asiaan
mä melkeen jo meinasin mutta peruin sitten kun alkoi epäilyttämään että se kirkko johon kuulun (eli lutikat) vedetään jotenkin mukaan tähän soppaanTätä minäkin ajan takaa ja adoptio-oikeus on toinen, mikä on hyvin kyseenalainen tuossa laissa. Minä en tuota nettiadressia aio allekirjoittaa.
Kirkon ja valtion ero pitäisi tajuta. Ne eivät ole sama asia ja valtio tehköön itsenäiset päätökset ja kirkko omansa.mä melkeen jo meinasin mutta peruin sitten kun alkoi epäilyttämään että se kirkko johon kuulun (eli lutikat) vedetään jotenkin mukaan tähän soppaan
sitä en halua
niimpä, mun mielestä valtio ja kirkko pitäis erottaa toisistaan niinkuin Ruotsissa on jo tehtyKirkon ja valtion ero pitäisi tajuta. Ne eivät ole sama asia ja valtio tehköön itsenäiset päätökset ja kirkko omansa.
Terppa mhdm:wave:Terveppä terve! Mitäs teille? Oma päivä meni ihan perussettinä, ilman suurempia kohelluksia.
Taas kohkataan homoavioliittolaista, minä sanon ei ja piste, vaikka kuinka tulis lokaa.
No, se on vihervasureita kiinni, miten tässä käy.niimpä, mun mielestä valtio ja kirkko pitäis erottaa toisistaan niinkuin Ruotsissa on jo tehty
Mikäs Tinkulla, kun saikulla?Terppa mhdm:wave:
Eipä ihmeitä,saikkupäivää viettänyt ulkona oleillen.
Jos se niistä/meistä ois kiinni niin eiköhän nuo ois erotettu joNo, se on vihervasureita kiinni, miten tässä käy.
Ne täällä nykyään kaiken päättävät.
Kädessä joku tulehdus vissiin tai rasitusvamma tms. pistivät saikulle jotta käsi saa lepoa.Huomenna töihin katsomaan jatkuuko saikku vai ei.Mikäs Tinkulla, kun saikulla?
:hug::vampire:
Sanonpahan, et kirkko on pärsiistä. Samoin koko uskontokunat. Ei mulla muuta siitä.
Helvetin hedari ollu koko päivän ja silti vaan pitäs jaksaa. Tarttis vissiin hankkia estolääkitys.
Morjens sano rikkaat toisillensaHeippa hei
Tervehdys.Heippa hei
on sillä kirkolla hyvätkin puolensa, valtaosa partiolippukunnistakin on lutikoiden kirkosta riippuvaisia:vampire:
Sanonpahan, et kirkko on pärsiistä. Samoin koko uskontokunat. Ei mulla muuta siitä...
:hug:
Voi ei,hedari on niin kauheeta varsinkin migge,ite kärsin siitä kans.
Kirkko sponssaa, joo-o. Mut mut... No ei siitä sen enempää.on sillä kirkolla hyvätkin puolensa, valtaosa partiolippukunnistakin on lutikoiden kirkosta riippuvaisia
Se on munki elämänkumppani mutta mä saan sen yleensä häädettyy 3päivän vierailun jälkeen joskus harvoin se voi viipyä kauemminkin mutta se on sitten aika harvinaista. Ja se on tuskaaMigi on mun pitkäaikanen elämänkumppani, joka on ku mikäki takiainen, ku saattaa viipyä viikonki yhteenmittaan ja se on tuskaa.
Mun tilillä ei kyllä kehtaa morjenstellaMorjens sano rikkaat toisillensa
ikäkysymys, ei mullakaan ollut sun iässä kuin tuulen huuhtoma perseMun tilillä ei kyllä kehtaa morjenstella