Treffeillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JM-34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JM-34

Vieras
Hei

Kannustan teitä kaikkia nettitreffailuun, sillä näinkin voi käydä:

Huomaan profiilisi Suomi24-treffipalstalla. Näytät hyvälle ja tiedät sen. Lähetän sinulle viestin ja ehdotan tapaamista, sovimme treffit tälle perjantaille.

Tapaan sinut suositussa ravintolassa Helsingin keskustassa. En pety, sillä näytät luonnossa paremmalta kuin kuvissasi -- olet pukeutunut hyvin, farkkusi myötäilevät täyteläistä peppuasi, ja syvään uurrettu paitasi ei jätä arvailuja rintojesi suhteen. Halaat minua heti, ja se tuntuu hyvältä. Olet täydellinen.

Juomme olutta, siideriä ja valkoviiniä. Jutustelu kulkee, olet älykäs ja itsevarma. Kerrot työstäsi ja menneisyydestäsi. Olet kolmekymppinen, joten tiedät jotain elämästä. Silmäsi ovat eloisat ja nauravat. Saat minut ihastumaan.

Lähdemme yhtä matkaa valomerkin jälkeen. Tulet luokseni, juomme lasilliset ja suutelemme. Huulesi ovat ihanan pehmeät. Haluat minua. Riisut paitani ja sen jälkeen omasi.

Otat rintaliivisi pois ja paljastat rintasi. Riisut farkkusi ja pikkuhoususi. Haluat, että nuolen sinua. Tulen jalkojesi väliin ja maistan sinua, maistut täydelliseltä. Näykin klitoristasi ja huohotat yhä raskaammin ja raskaammin -- kerrot minulle, että saan sinut tulemaan. Työnnän sormeni sisääsi ja tunnen kuinka supistelet. Tunnen kuinka tulet suulleni ja käsilleni.

Haluat minut sisääsi. Käännän sinut vatsallesi ja työnnyn sisääsi. Kovaa ja syvälle. Pidät siitä. Haluat, että tulen. Työnnät peppuasi työntöjäni vastaan. En voi pidättää kauaa, sillä tunnut niin hyvälle. Emme muistaneet ehkäisyä, joten erkanen sinusta ja ruiskutan spermani pakaroillesi. Pidät siitä ja nautit kun näet että tulen.

Suutelen sinua ja kerrot pitäväsi minusta. Minusta tuntuu, että olen rakastunut.

Yhteistyössä