Kirje Madeleinelle; käännösapuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Topi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Topi

Vieras
Auttaisko joku ystävällinen, että voin laittaa kirjeen postiin.

Rakas prinsessa Madeleine

Ensinnäkin, pahoittelen sitä että ruotsinkielen taitoni on hieman ruostunut; kansakoulusta kun on aikaa jo 47 vuotta. Pyysin eräiltä kivoilta tädeiltä apua kirjeen kääntämisessä.

Kuten olet huomannut, yhteiskunnallinen asema, varallisuus, sydämen hyvyys ja uskollisuus eivät aina käy käsi kädessä. Olen saanut lukea tiedotusvälineistä, miten huonosti entinen poikaystäväsi sinua kohteli, ja käsittääkseni olet nyt ns. vapailla markkinoilla.

Olen salaa ihaillut sinua pitkään ja nyt tunnen suurta rakkautta sinua kohtaan. Sydämeni on pakahtua kun kuvittelen miten saisin sulkea sinut syliini. Äitini on kertonut, että tällainen suuri rakkaus sattuu kohdalle useimmiten vain kerran elämässä - jos silloinkaan.

Olen vain köyhä perunanviljelijä Suomen Rymättylästä (vaikka on minulla kolme possuakin), mutta olen luonteeltani mukava ja sopeutuvainen. Uskollisuus on minulle tärkeätä. Uskon, että sinäkin tulet olemaan minulle uskollinen.

Sen verran on tosiaan varallisuuttakin, että pidän perheen perunoissa, vaikka toivoakseni saammekin ainakin 7 lasta - kruununperillisiä.
Haluan nyt pyytää sinua lailliseksi aviovaimokseni rakastaakseni sinua iäti siellä suuressa Ruotsin valtakunnassa.

Jos vastaat myöntävästi, laitan heti laivalipun varaukseen Viking-Linelle (minulla on kanta-asiakaskortti), ja tulen tapaamaan sinua heti kun perunat ovat kypsyneet ja nostettu.

Oheisena valokuva minusta. Kuvassa minulla on käsissäni kappa aitoja Rymättyläläisiä uusia perunoita. Taustalla näkyy kaksi possua ja traktorini joka on Massey Fergusson vm. -72.

Kaipaavin terveisin

Sinun tuleva sydämen valittusi

Topi

Kära Prinsessan Madeleine

Först och främst beklagar jag att mina kunskaper i svenska är ett litet rostig, folkskolan när tiden är redan 47 år. Jag bad om lite hjälp kivoilta tädeiltä brev trender.

Som ni har märkt, social status, rikedom, göra vänlighet av hjärta och trohet inte alltid går hand i hand. Jag har kunnat läsa i medierna, hur illa det tidigare pojkvän behandlade dig, och jag förstår du nu heter. den fria marknaden.

Jag beundrade hemlighet dig under en lång tid och nu känner jag stor kärlek till dig. Mitt hjärta brister när jag tänker på hur nära jag kan få dig i mina armar. Min mor berättade för mig att en så stor kärlek händer bara en gång i de flesta fall du vill i livet - om alls.

Jag är bara en dålig potatis jordbrukare Rimito Finland (även om jag har en tre possuakin), men jag är av naturen en bekväm och anpassningsbar. Lojalitet är viktigt för mig. Jag tror att du gör du kommer att vara trogen för mig.

Så mycket är verkligen en rikedom som jag gillar familjen med potatis, även om jag hoppas vi kan åtminstone 7 barn - arvtagare till kronan.
Nu vill jag fråga dig en legitim aviovaimokseni älska dig för evigt där, bakom ett stort svenskt rike.

Om du svarar ja, så fort jag sätter båtbiljett reserven Viking Line (jag har ett bonuskort), och jag kommer att se dig så snart potatisen är mogna och upp.

Härmed bifogas en bild för mig. På bilden har jag i mina händer kappa äkta Rymättyläläisiä färskpotatis. I bakgrunden två fläsk och en traktor som är en Massey Fergusson VM. -72.

Uppriktigt i behov av

Du måste välja en framtid hjärta

Topi

Uusimmat

Yhteistyössä