Moikka tyttäret - täällä taas vai pitäskö sanoa pitkästä aikaa
Tuli hiihtolomareissu tehtyä Ouluun... ja mun maha ei kestäny yhtään ravintolaruokia - kaikki tuli melkein samointein uloskin... : /
Olen ihan äimänkäkenä - edellisestä synnytyksestä on kohta jo 9 vuotta ja vasta nyt mun kylkiluut palautuu normiasentoonsa. Ne on törröttäny pystyssä...
Ja nyt saan laittaa rintaliivejä tiukemmasta kohtaa kiinni... Hmh, outoa.
Me ollaan miehen kanssa nyt sellasessa mielentilassa, ettei me mitään yritetä. Kumpikaan ei osaa sanoa muuta ku ett samaa ku toinen eli ett, ei halua, jos toinenkaa ei halua ja haluaa, jos toinenki haluaa...
Eli emme yritä vängällä, mutta jos sattuis iloinen "vahinko" lapsi olis todella toivottu ja haluttukin!!!
Siis en tajua, kai mulla ihan oikeesti on ne vaihdevuodet, ku mulla ei tee mieli seksiä YHTÄÄN. A-pu-va. Mutta saattaahan siihen vaikuttaa moni muukin asia. Ehkä nyt ei vaa haluta. Ja sikälikin, kun koira-reppana meillä on kuolemankielissä vissiin - odotellaan koirasta otettujen verikokeiden tuloksia, jotka saadaan to-pe... :'( Eipä tässä siis tee mieli peiton alla piehtaroida, ku mieli maassa.
Mutta tsemppiä kaikille, jotka yrittää raskautua. Seuraan täällä tilannetta ja pysyttelen remmissä, vaikka en nyt hampaat irvessä yritäkään. Varmaan se kuitenkin taas kierron edestessä tulee se hampaat irvessä- vaihekin, osaan jo kuvitella. Aina sitä päättää, mutta tekee toisin...
Ihania kevätkelejä!!!