The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kertokaa nyt ihanat immeiset millä mä saan ilon takaisin elämään? Kun ei vaan jaksais yhtään enää näitä tälläsiä hetkiä. Voi kun voisikin vuodattaa koko paskan tähän mutta sitä en tee. Minne se mun iloinen minä on hävinnyt?!
 
Kertokaa nyt ihanat immeiset millä mä saan ilon takaisin elämään? Kun ei vaan jaksais yhtään enää näitä tälläsiä hetkiä. Voi kun voisikin vuodattaa koko paskan tähän mutta sitä en tee. Minne se mun iloinen minä on hävinnyt?!
Jostain se pitäs vaan repiä.. Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :hug:

Nyt mä poistun hetkeks töllön ääreen ja sit nukkuu.. Öitä mussukat :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mieti mitä pieniä mukavia ja iloisia asoita olis päivässä.
Vaikka kaunis ilma, kiva musiikki, liikunta tai vaikka jokin uusi ostos, karkki, suklaa, jokin
mikä tuottaa sulle iloa tai hyvän olon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28186978:
Jostain se pitäs vaan repiä.. Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :hug:

Nyt mä poistun hetkeks töllön ääreen ja sit nukkuu.. Öitä mussukat :kiss:
tähän se kaikki aina menee loppupeleissä.

Mutta kauniita unia sinne:kiss:
 
Mieti mitä pieniä mukavia ja iloisia asoita olis päivässä.
Vaikka kaunis ilma, kiva musiikki, liikunta tai vaikka jokin uusi ostos, karkki, suklaa, jokin
mikä tuottaa sulle iloa tai hyvän olon.
Hetken iloja.Vaan kun ei usko että ne muuttuu pysyviksi,kyllä mä tiedän että joku päivä joku asia sen ilon tuo mutta juuri nyt ei vaan jaksa edes usko ja kun ei jaksa uskoa niin silloinhan ei varmasti niin käy,tämän ymmärrän kyllä.Vaan kun se ilo koputtais joku päivä olkapäähän,ihan vaikka vaivihkaa ilmoittaen että olen täällä ja tulen esiin kun sen aika on,kun vaan tietäisi ,että siellä se on piilossa ja odottaa esiin tulemista.
 
Viimeksi muokattu:
Hetken iloja.Vaan kun ei usko että ne muuttuu pysyviksi,kyllä mä tiedän että joku päivä joku asia sen ilon tuo mutta juuri nyt ei vaan jaksa edes usko ja kun ei jaksa uskoa niin silloinhan ei varmasti niin käy,tämän ymmärrän kyllä.Vaan kun se ilo koputtais joku päivä olkapäähän,ihan vaikka vaivihkaa ilmoittaen että olen täällä ja tulen esiin kun sen aika on,kun vaan tietäisi ,että siellä se on piilossa ja odottaa esiin tulemista.
:hug:

ei se välttämättä ole ukkomiehenkään elo pelkkää ruusuilla tanssimista, aina huoli lapsista ja muutenkin elo taistelusta toiseen rämpimistä
 
:hug:

ei se välttämättä ole ukkomiehenkään elo pelkkää ruusuilla tanssimista, aina huoli lapsista ja muutenkin elo taistelusta toiseen rämpimistä
Eikai niin, mutta tuskinpa sinäkään toisin haluaisit asioiden olevan,minä taas omalla kohdalla haluan. Kyllä minäkin tiedän millasta se elon rämpiminen toisen rinnalla on ja millasta ne taistelut voi olla.Nyt kun niitä ei ole niin, niin hassua kun se onkin niitä jopa kaipaa.
 
mullakin on kohta erilaista rämpimistä elämässä
päätettiin sitten erota...
tuo päätös tuntuu hyvältä (jos noin voi sanoa) ja oikealta mutta tietysti tuleva mietityttää ja tavallaan pelottaakin : /
 
IhanaValo
Voi Tinku :hug: Helppo sanoa mut koita aloittaa pienistä hyvistä asioista, jokaisella niitä löytyy..

Juu, kuume lähestyy 38 vaikka Buranaakin otin..päätä särkee ja kurkku kipee :(
Poistun siis valittamasta ja sanon hyvät yöt!

TB:lle vielä :hug: Migreeni on kökkö vaiva:(
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mullakin on kohta erilaista rämpimistä elämässä
päätettiin sitten erota...
tuo päätös tuntuu hyvältä (jos noin voi sanoa) ja oikealta mutta tietysti tuleva mietityttää ja tavallaan pelottaakin : /
Ai teillä oli tää eroasia näin ajankohtainen...vaikka tuntuukin et oikee päätös niin :hug: silti,ainahan ero kuiten on ero ja se sattuu,kuka sitten kokee milläkin tavalla mutta jos ei nyt ihan tunteeton ole niin kyllähän se tuntuu silti jossakin sisimmässään.
 
IhanaValo
mullakin on kohta erilaista rämpimistä elämässä
päätettiin sitten erota...
tuo päätös tuntuu hyvältä (jos noin voi sanoa) ja oikealta mutta tietysti tuleva mietityttää ja tavallaan pelottaakin : /
:hug: Myös siulle! Luin jossain vaiheessa jostain suhdehankaluuksista mutten tienny että ootte jo päätöksiäkin tehneet : /..tsemppiä!

NYT mie meen tai iskee jumi :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä