The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Helou..Otin tuossa pienet unoset taas, mut ei olo muutu miksikään..Tod.näk. huomisaamuna pitäis kyetä kävelemään lapsi hoitoon, toinen onneks tarviis vaan saattaa tuohon pihalle koulukyydilleen.
Voi p*rse.
 
Joo ja moi vaan kaikille, täällä lentsu jatkaa voittokulkuaan. Oon maannu tajuttomana yön ja puoli päivää. Nyt yritän buranalla ja inkiväärijuomalla saada itteni liikkumiskuntoon, ois ihan pakko lähtee yliopistolle kirjottaan yks juttu : /
 
bavaroise on vähän niinkus vanukas mut tuo on tehty porkkanasta :D
Siihen tuli porkkanaa soseena, tuorejuustoa ja liivatetta (suolaa reilusti porkkanoitten keitinveteen) sit hyydytettiin ja leikattiin nätisti :p
Sitä ihmettelinki ku google tarjos vain makeita jälkiruokia, ja siika + vanukas kuulosti niin oudolta :LOL:

Mut joo, miksipä ei vois tehä suolaisen vanukkaan. Oikein näyttää fiiniltä ainakin, ja varmasti herkkua :p
 
:wave:

Mitäpäs tänne tänään? mulla on taas kyllä niin paska päivä,tuntuu ettei muuta nykyisin enää olekkaan. Pää jyskyttäny koko päivä,aamulla ajattelin etten mene töihin mutta menin kuitenkin joten kuten selvisin mutta nyt olo taas ihan kamala.Pää jyskyttää,oksettavan etova olo ja vilu.Ehdin jo vetää yli tunnin päikkäritkin,mitään hyötyä.

Ja sitten sitä muuta surkuteltavaa ollut myös:( Olen tänään miettinyt elämääni ja lopputuloksena oli erittäin surullinen ja alakuloinen tinkuliini,ennen iloinen ja valoisa...En enää tunnista itseäni.
 
Mythago, hyvä kun alat pikku hiljaa parantua :)
Tinkuliini :hug: huonosta päivästä.

Miulla on ollu ihan ok- päivä, ei oo ollu pahoja kipuja tänään. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28186624:
Ai ei ketään halukasta tekeen mun työhakemusta? *huokaus*

Kait sitä sitte tarvii ite, mutta taidan kirjottaa sen vasta huomenna.....
Kuule atm, varmasti kaikki ketjulaiset vois kirjottaa sulle suosituksia. Mutta mieti nyt vielä tarkkaan, että haluatko ne potentiaalisen tulevan työnantajasi silmiin :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
no mehän tehtiin reissu ja saatiin oikeestaan yllättävän hyvää palvelua, ei tarvinut odottaa juuri lainkaan ja lääkäri osasi asiansa (ja oli oikein kiva ja jopa sievä)

korvatulehdus oli poijjalla aivan kuin epäilinkin
Eli saitte sitten tropit niin olokin rupee helpottamaan pian,toivotaan ainakin niin. Ja mikään yllätys että ehdit vähän lääkäriäkin silmäillä:D
 
Kuule atm, varmasti kaikki ketjulaiset vois kirjottaa sulle suosituksia. Mutta mieti nyt vielä tarkkaan, että haluatko ne potentiaalisen tulevan työnantajasi silmiin :whistle:
Nii-i, tarvinnee miettiä vielä... Se on kyllä mies, se joka vastaanottaa ne hakemukset, että josko sit kuitenkin reittä pitkin menetelmällä pääsis :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Mythago
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28186664:
Nii-i, tarvinnee miettiä vielä... Se on kyllä mies, se joka vastaanottaa ne hakemukset, että josko sit kuitenkin reittä pitkin menetelmällä pääsis :D
muista että kiltit tytöt pääsee taivaaseen ja tuhmat tytöt minne vaan
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä