:jaxuhali:mullakin on kohta erilaista rämpimistä elämässä
päätettiin sitten erota...
tuo päätös tuntuu hyvältä (jos noin voi sanoa) ja oikealta mutta tietysti tuleva mietityttää ja tavallaan pelottaakin : /
:jaxuhali:mullakin on kohta erilaista rämpimistä elämässä
tuo päätös tuntuu hyvältä (jos noin voi sanoa) ja oikealta mutta tietysti tuleva mietityttää ja tavallaan pelottaakin : /
joo, itse tätä olen miettinyt omassa päässä jo jonkin aikaa ja niin kuulemma mieskinAi teillä oli tää eroasia näin ajankohtainen...vaikka tuntuukin et oikee päätös niin :hug: silti,ainahan ero kuiten on ero ja se sattuu,kuka sitten kokee milläkin tavalla mutta jos ei nyt ihan tunteeton ole niin kyllähän se tuntuu silti jossakin sisimmässään.
öitä:hug: Myös siulle! Luin jossain vaiheessa jostain suhdehankaluuksista mutten tienny että ootte jo päätöksiäkin tehneet : /..tsemppiä!
NYT mie meen tai iskee jumi
Onhan se eria asia kun sen jo tietää omassa päässä ,ei tule yllätyksenä. Ja jos kumpikin on ollut asiasta tietoinen jollain tasolla.joo, itse tätä olen miettinyt omassa päässä jo jonkin aikaa ja niin kuulemma mieskin
kyllähän nyt molemmat on toisista jotain vaistonnutkin
ja tietysti ero tuntuu itsestä pahaltakin ja lastenkin takia mutta kun ei onnistu niin ei onnistu
eihän toista nyt kuitenkaan voi elämästään "pyyhkiä" pois, sehän nyt on selvä
ehkä se sitten kolahtaa kunnolla siinä vaiheessa kun on kaksi eri osoitetta
Ei ku ymmärrän kyl, jokin yksityisyys kuitenkinöitä
ei vaan viitsi kaikkea tänne kirjoittaa, ei millään pahalla teitä kohtaan
:kiss: :heart:
No heissuliveiHälöy :wave:
Mäkkäri:snotty:Suomen surkein kuski ja mäkkäri
Puhutaanko samasta mäkkäristäMäkkäri:snotty:
Nuo on kovia päätöksiä tehdä, vaikuttavat kuitenkin täysin siihen miten elää loppuelämänsä! Jaksamisia kuitenkin asian suhteen:hug:mullakin on kohta erilaista rämpimistä elämässä
no mäkkäri mäkkäri,juontaja mäkkäriPuhutaanko samasta mäkkäristä
juontaja mäkkäristäno mäkkäri mäkkäri,juontaja mäkkäri
puhukko sä jostain eristä jutusta ,hamppari mäkkäristä vai
oli sitten muutaki laittoa kuin vesipumppuRemssusta kone ja apulaitteet irroitettu, aamulla tulee uusi lohko joten asentelemaan
Mitäs tänne kuuluupi?
se on pitää sitä ihan ratiostakin kuunnellajuontaja mäkkäristä
tuskin muistan enää aikaa :heart:tää siunattu tila tuo tullessaan kaikenlaisia tarpeita eikä niitä täytetä kunnolla :snotty: Kamalaa tällainen on!!!
MISSÄ ON MUN KOVAKALUINEN UKKO!!!!
mä näin siitä viimeyönä untase on pitää sitä ihan ratiostakin kuunnella
tuskin muistan enää aikaa :heart:
älä?!mä nain sitä viimeyönä