The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai teillä oli tää eroasia näin ajankohtainen...vaikka tuntuukin et oikee päätös niin :hug: silti,ainahan ero kuiten on ero ja se sattuu,kuka sitten kokee milläkin tavalla mutta jos ei nyt ihan tunteeton ole niin kyllähän se tuntuu silti jossakin sisimmässään.
joo, itse tätä olen miettinyt omassa päässä jo jonkin aikaa ja niin kuulemma mieskin
kyllähän nyt molemmat on toisista jotain vaistonnutkin
ja tietysti ero tuntuu itsestä pahaltakin ja lastenkin takia mutta kun ei onnistu niin ei onnistu
eihän toista nyt kuitenkaan voi elämästään "pyyhkiä" pois, sehän nyt on selvä

ehkä se sitten kolahtaa kunnolla siinä vaiheessa kun on kaksi eri osoitetta
 
:hug: Myös siulle! Luin jossain vaiheessa jostain suhdehankaluuksista mutten tienny että ootte jo päätöksiäkin tehneet : /..tsemppiä!

NYT mie meen tai iskee jumi :)
öitä :)

viikonlopun aikana tuosta asiasta keskusteltiin
miettinyt molemmat on kyllä tahoillaan jonkin aikaa joten sinänsä "kypsä" päätös
ja on tästä joskus aiemminkin keskusteltu miehen kanssa ja päätettiin että katsotaan jonkin aikaa
ei vaan viitsi kaikkea tänne kirjoittaa, ei millään pahalla teitä kohtaan
:kiss: :heart:
 
joo, itse tätä olen miettinyt omassa päässä jo jonkin aikaa ja niin kuulemma mieskin
kyllähän nyt molemmat on toisista jotain vaistonnutkin
ja tietysti ero tuntuu itsestä pahaltakin ja lastenkin takia mutta kun ei onnistu niin ei onnistu
eihän toista nyt kuitenkaan voi elämästään "pyyhkiä" pois, sehän nyt on selvä

ehkä se sitten kolahtaa kunnolla siinä vaiheessa kun on kaksi eri osoitetta
Onhan se eria asia kun sen jo tietää omassa päässä ,ei tule yllätyksenä. Ja jos kumpikin on ollut asiasta tietoinen jollain tasolla.
Itse kun pitkästä suhteesta tuli ero niin oli vähän eri tilanne joten en osaa silleen samaistua tuohon miltä se tuntuu silloin.

Ja juu,ei täällä tarvitse kaikkea raportoida,tuskin kukaan meistä niin tekee jokaisella on oma yksityisyys.Ja saahan sitä kerrottua enempikin kun siihen on mahdollisuus jos haluaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä