HuomasinTäällä sitä vaan pussaillaan :O
Sori kun en ollu paikalla, olin tuolla suunnittelemassa juusto-orgioita MolliMeloonin kans :saint:
HuomasinTäällä sitä vaan pussaillaan :O
Sori kun en ollu paikalla, olin tuolla suunnittelemassa juusto-orgioita MolliMeloonin kans :saint:
Sinne vaan mukaan kaikki juuston ja suklaan ystävät! :xmas:Huomasin
mittennii?oiskohan noin
mitäs muuta vois kysyä, olen vähän ruosteessaOkei
meille vai teille vai kenties eri teille?mitäs muuta vois kysyä, olen vähän ruosteessa
Mulle mielummin, pp raukka ei vielä tiedäkään mikä sitä odottaa Ja mun kaikkeen se vaikuttaa saako se sitä paikkaa vai ei.
eiköhän pp mene hyvin hoidossa jos vaan tuo onnistuuMulle mielummin, pp raukka ei vielä tiedäkään mikä sitä odottaa Ja mun kaikkeen se vaikuttaa saako se sitä paikkaa vai ei.
Puolikas on onneks semmonen ihana ja reipas, etten jaksa uskoa et tulis ongelmia. Toivoisin vaan et se ehtis edes pari päivää tutustua sinne tarhaan ennen kun alottaa pitkät päivät. Hitto ku se koulujuttu selvis näin lyhyellä varotusajalla, sekavaa. Vaikka kivempihan se on päästä nopeemmin käymään se loppuun ja valmistua viimein!eiköhän pp mene hyvin hoidossa jos vaan tuo onnistuu
saa kaikkea uutta ihmeteltävää, toki alkuun voi olla hämillään tai sitten ei
kaikki lapset kun reagoi niin eri tavalla
öitä :kiss:Ei auta,pakko lähteä nukkumaan,ei tää pää kestä enää yhtään ja vilu iski taas.
Hyvät yöt kaikille!
joskus asiat tulevat nopeastikin eteenPuolikas on onneks semmonen ihana ja reipas, etten jaksa uskoa et tulis ongelmia. Toivoisin vaan et se ehtis edes pari päivää tutustua sinne tarhaan ennen kun alottaa pitkät päivät. Hitto ku se koulujuttu selvis näin lyhyellä varotusajalla, sekavaa. Vaikka kivempihan se on päästä nopeemmin käymään se loppuun ja valmistua viimein!
Öitä tinku ja paranemisia :hug:Ei auta,pakko lähteä nukkumaan,ei tää pää kestä enää yhtään ja vilu iski taas.
Hyvät yöt kaikille!
No, kattoo miten se pk-paikka järjestyy, et oisko mahista päästä tutustuun eka sinne. Toivotaan. Mut jos ei niin ei kai se mikään maailmanloppu ole.joskus asiat tulevat nopeastikin eteen
joo, olis kiva jos pääsis tutustuun ennen päikkyyn menoa
onkos teillä ketään joka voisi hakea pp:n vaikka vähän aiemmin muutamana päivänä jos päikkyyn pääsee?
eihän sekään maailmanloppu ole jos ei tutustuun pääseNo, kattoo miten se pk-paikka järjestyy, et oisko mahista päästä tutustuun eka sinne. Toivotaan. Mut jos ei niin ei kai se mikään maailmanloppu ole.
hunajahan on kanssa hyvä flunssassaHuomenta!
Ankee aamu vaikkei oo ees maanantai. Yöllä heräilin useasti, miten lie mahakin jotenkin ihan outona niin veskissä juoksutti. Vieläkin tuntuu kipeä "patti" kurkussa..sanoin jo esikolle joka joutui eilen hoitajalle antaa nielunäytteen, että äiti pääsee loppuviikosta kans samaan hommaan jos ei itekseen parane.
No, Buranaa vaan ja lämmintä juomaa..sit jos sais lepäiltyäkin vielä niin ei tässä oikeen muuta voi.
Hyvä kun muistutit, sitä onkin tuolla viel vähänhunajahan on kanssa hyvä flunssassa