The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voisiko joku valaista mua hiukan...miehistä. Miksi miehet(yleistän nyt juu) ei sano suoraan mitä mielessä on? Minä mikkään ajatustenlukija ole:kieh: Mikä siinä on niin vaikeaa:confused: Kysyy sitten suoraan tai kierrellen niin sama lopputulos.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Voisiko joku valaista mua hiukan...miehistä. Miksi miehet(yleistän nyt juu) ei sano suoraan mitä mielessä on? Minä mikkään ajatustenlukija ole:kieh: Mikä siinä on niin vaikeaa:confused: Kysyy sitten suoraan tai kierrellen niin sama lopputulos.
syy siihen on siinä, että yleensä miehillä on mielessä pillu mutta me tiedetään että naiset ei halua just sitä kuulla
 
Aries 78
Voisiko joku valaista mua hiukan...miehistä. Miksi miehet(yleistän nyt juu) ei sano suoraan mitä mielessä on? Minä mikkään ajatustenlukija ole:kieh: Mikä siinä on niin vaikeaa:confused: Kysyy sitten suoraan tai kierrellen niin sama lopputulos.
Vaikeampi puhua ihmiselle johon ihastunut ja haluaisi hieman pysyvämpää kanssakäymistä, kuin esimerkiksi baaritiskillä tapaamalle naiselle joka kysyy että käytsä miten usein täällä kun ei ole ennen tormännyt!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä