The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Vähän tilanteesta riippuen voisin nöksähtää jopa molemmille :rolleyes:


Moi sirahvi :kiss:
Mikähän siinäki on? Outoa. Just puhuin aiheesta mun ystävän kanssa ja se sanoi että jos sekaantuisin sen eksään niin se sanois mulle korkeintaan että mulla on ihan paska miesmaku :LOL:

Mun mielestä elämä jatkuu ja jos kumppania valitessa joutuu miettimään etteihän toi oo vahingossakaan ollut kenenköön tutun tai tutuntutun kanssa niin aika hiljasta olis varmaan :D Siinä tilanteessa tosin vois suuttuakin jos kesken suhteen alkaa kaverien kanssa värkkäämään.
 
Olipas ulkona kylmä vaikkei nyt niin paljon asteita mutta kyllä kävi luihin ja ytimiin. Kuuma kaakaokaan ei auttanut kuin hetkeksi,taas on kylmä. Tai sitten on tulossa kipeeksi.

Kaverille tuossa purkauduin,tulikin sitten itkettyä oikeen olan takaa.
Päivällä kävi taas ärsyttävä tuuli niin tuitui ilma kylmältä : /


ja helou :)

tuli taas käytyä tänään Ikeassa :)
ostin pe yhden kaapin yöpöydäksi ja piti sitten hakea toinen samanlainen kaveriksi, pöytä- ja jalkalamppukin tarttui mukaan :)
 
Mikähän siinäki on? Outoa. Just puhuin aiheesta mun ystävän kanssa ja se sanoi että jos sekaantuisin sen eksään niin se sanois mulle korkeintaan että mulla on ihan paska miesmaku :LOL:

Mun mielestä elämä jatkuu ja jos kumppania valitessa joutuu miettimään etteihän toi oo vahingossakaan ollut kenenköön tutun tai tutuntutun kanssa niin aika hiljasta olis varmaan :D Siinä tilanteessa tosin vois suuttuakin jos kesken suhteen alkaa kaverien kanssa värkkäämään.
Joo siis oisin voinu laittaa että tilanteesta riippuen molemmille tai sit en välttämättä kummallekaan. Monta muuttujaa: suhteen pituus, laatu, eron katkeruus, siitä kulunut aika jne.

Mut joo ei ne ikiajoiksi merkkaudu vaan siirtyvät takaisin pooliin :cool:
 
Taidanpa lähteä nukkumaan ollut tosi raskas päivä,itkua väännetty oikeen kunnolla,onneksi ystävä jaksoi taas. Pää särkee ja viluttaa joten otan napin nassuun ja vedän peiton korville.

Hyvää yötä mirrit ja mörrit:kiss:
 
Niitä koulujuttuja ja muita odottelen innolla miten selviää ja pääsiskö jatkaan opiskeluita :) Ja huonekaluja pitäis mennä ostelemaan kun joutais. Ja saan kai oman auton!

Ja kaikkee muuta :)
Pidetään peukkuja :)

Onko vielä mitään tietoa mihin päikkyyn pp saattaisi päästä?
Onko edes läheltä missä asutte mitään mahkuja löytyä?
Toki oma auto sitten helpottaisi muuallekin viemistä.
 
kahvikirahvi
Pidetään peukkuja :)

Onko vielä mitään tietoa mihin päikkyyn pp saattaisi päästä?
Onko edes läheltä missä asutte mitään mahkuja löytyä?
Toki oma auto sitten helpottaisi muuallekin viemistä.
No ei se tässä viikonloppuna oo se päikkyjuttu selvinny :D Huomenna kai, riippuu siitä koulujutusta. Mutta alustavasti sanoivat aiemmin että yhdestä naapurikaupunginosasta vois saada päikkypaikan, ja jos omalla autolla kulkis niin ei tulis monen kilometrin koukkausta koulumatkalla.
Mut ehkä se siitä suttaantuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Mythago
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä