The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
eikhän tuo lie ihan täysin tekopeliä

eli käsikirjoitettua näytelmää
No jos noin olis niin kuka ihme haluaa mennä nolaamaan ittensä ja antamaan kuvan et on ihan surkee kuski...eikai niistä nyt niin paljon makseta siis siitä näyttelemisestä ja siitä et sitten kylillä juorutaan miten on niin huono tuokin ajamaan. Toisaalta onahan niitä jotka tekee mitä vaan kunhan saa pärstänsä televisioon.
 
IhanaValo
Meniskö suoraan nukkumaan vai suihkun kautta..? Vähän kylmää, ettei vaan olis tauti iskemässä: / Peitto houkuttelis alleen kyllä jo..toisaalta, tarttis suihkussakin käydä..ehtisinköhän aamulla suihkuun..?
Ja sit kun ois viel nälkäkin vaikka iltapalasta olevinaan otin jo..valivali :)
 
Meniskö suoraan nukkumaan vai suihkun kautta..? Vähän kylmää, ettei vaan olis tauti iskemässä: / Peitto houkuttelis alleen kyllä jo..toisaalta, tarttis suihkussakin käydä..ehtisinköhän aamulla suihkuun..?
Ja sit kun ois viel nälkäkin vaikka iltapalasta olevinaan otin jo..valivali :)
no eihästänyt tyhjällä mahalla pidä leidin mennä nukkumaan

suihkuun toki kerkiää aamullakin
 
kahvikirahvi
täällä on ollut tosi hiljasta viimeaikoina

kai siksi kun olet lifettänyt
Onko mun poissaoloni meinannut kaataakoko ketjun? :| Voi ei, siinä tapauksessa mun täytyy vähän rajottaa tota lifeä ja ottaa vapaapäivä ketjun selaamiseen! Koitan käyttää tätä iltayötä tehokkaasti siihen.

Mutta kun niin kauheesti kaikkee on sattunu ja tapahtunu ja asiat järjestymässä ainaki johonki suuntaan, et halkeen kohta!
 
Onko mun poissaoloni meinannut kaataakoko ketjun? :| Voi ei, siinä tapauksessa mun täytyy vähän rajottaa tota lifeä ja ottaa vapaapäivä ketjun selaamiseen! Koitan käyttää tätä iltayötä tehokkaasti siihen.

Mutta kun niin kauheesti kaikkee on sattunu ja tapahtunu ja asiat järjestymässä ainaki johonki suuntaan, et halkeen kohta!
Kuulostaa jännältä! Elä ihan kokonaan poksahda, tulee paha siivo :D
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Hälöy pitkästä aika!
Mitäs tänne kuuluu? Täytyy ottaa joku päivä operaatioks lukee kaikki menetetyt sivut mitkä oon missannut seikkaillessani RL.ssä :| Siinä onki hommaa, ootte kovia pälpättämään :D
Heiii pitkäkaula:kiss:

Kiva "nähdä" sinuakin ,ettet vallan ole hyljännyt meitä.

Mä eksyin hetkeksi tuonne juutuupiin kuuntelee kauniita suomalaisia lauluja,ei mitään räminää vaan kauniita ja koskettavia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä