The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ei mitään ihmeempiä suunnitelmia :)
kuinkas mies pilkki :D
Ihmeen hyvässä kunnossa tuli kotio, varmaan tasaseen tahtiin ottanu, ku pidin sille vielä saarnaa eilen ennenkuin lähti :D Ei mitenkään askelta heittäny tai muutakaan.. Pilkkimisistä en nii kyselly, ku olin jo vähän kerenny torkahtaa kun tuli, nii yritin vaan unenpäästä saada uusiks kiinni.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28174631:
Ihmeen hyvässä kunnossa tuli kotio, varmaan tasaseen tahtiin ottanu, ku pidin sille vielä saarnaa eilen ennenkuin lähti :D Ei mitenkään askelta heittäny tai muutakaan.. Pilkkimisistä en nii kyselly, ku olin jo vähän kerenny torkahtaa kun tuli, nii yritin vaan unenpäästä saada uusiks kiinni.. :)
hyvä juttu :)
 
HUomenta...

Mikähän siinä on ettei tuo mies halua mua vihille viedä? Ollaan kuitenkin oltu yhdessä 7.5v ja niistä kihloissa jo kohta kuusi vuotta...

Mieheltähän en uskalla kysyä kun en välttämättä halua edes kuulla miksi.. Eipä kai ole sitten vieläkään varma että haluais mun kanssa olla : /
 
HUomenta...

Mikähän siinä on ettei tuo mies halua mua vihille viedä? Ollaan kuitenkin oltu yhdessä 7.5v ja niistä kihloissa jo kohta kuusi vuotta...

Mieheltähän en uskalla kysyä kun en välttämättä halua edes kuulla miksi.. Eipä kai ole sitten vieläkään varma että haluais mun kanssa olla : /
Miettiskö raha-asioita tmv....? Jos miehes ei vaan oo sen tyyppinen, että haluis mennä naimisiin.. :hug:

Mulla palaa käpy noiden poikien kanssa. Ne ei muuta taas tee, ku pahojaan. Tekis mieli huutaa vaan ihan täysillä täällä ja pistää muksut pihalle keskenään riehumaan.. Mut empä viitti..
 
IhanaValo
HUomenta...

Mikähän siinä on ettei tuo mies halua mua vihille viedä? Ollaan kuitenkin oltu yhdessä 7.5v ja niistä kihloissa jo kohta kuusi vuotta...

Mieheltähän en uskalla kysyä kun en välttämättä halua edes kuulla miksi.. Eipä kai ole sitten vieläkään varma että haluais mun kanssa olla : /
Ei meilläkään mie ollu mitenkään hinkumassa naimisiin, mutta päätettiin kuitenkin että halutaan olla naimisis kun lapsia alkaa tulee..tosin sitten esikoinen päättikin ilmottaa itestään vähän liian aikasin ja suku "hoputti" sit lopulta niin että olikohan meil joku pari kk aikaa järjestää koko homma.

Se voi olla raha-asioistakin kiinni, myö päästiin "halvalla" kun sukulaiset halusi maksaa suurimman osan (hääpaikan vuokran ja kukat) ja tosi pienet häät pidettiin..itse tehtiin tarjottavia eikä pidetty ruokailuja vaan pelkät kahvit.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28174621:
Pikaisia paranemisia sinne :hug:

Hyvä, että lapsi on tykännyt ja tädeiltäkin tulee hyvää palautetta :)
Pitää varmaan huomenna viedä ainakin esikoinen lääkärissä käymään, viikon melkein ollu kuume n.38..kuopuksella sitten sahaavaa lämpöilyä, vähän yli ja alle 37.
 
Huomenta kaikki!

Taas näin outoja unia,kai jonkinsortin painajaista en kyl muista tarkkaan et mitä mutta hiki valu kun heräsin. Olen nyt viikon sisään nähnyt 3kertaa kamalia unia mut liittynee tähän tilanteeseen kun aikoinaan eron jälkeen oli sama juttu,monen monta painajaista kuukausi tolkulla näin:(

Eilen oli niin hilkulla etten ottanut yhteyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28174917:
Miettiskö raha-asioita tmv....? Jos miehes ei vaan oo sen tyyppinen, että haluis mennä naimisiin.. :hug:

Mulla palaa käpy noiden poikien kanssa. Ne ei muuta taas tee, ku pahojaan. Tekis mieli huutaa vaan ihan täysillä täällä ja pistää muksut pihalle keskenään riehumaan.. Mut empä viitti..
No joo, en usko että kamalan paljoa niihin menisi ja kun ei sitä nyt tarttis toteuttaa, vois ees alkaa säästämään enkä mä kaipaa niinkään sitä päivää vaan lähinnä varmuutta mun ja lasten ja miehenkin osalta jos jommalle kummalle sattuu jotain. Hänen omaisuuttaan en halaja, siks pitäis tehdä avioehto ja mulle on sanonut haluavansa naimisiin, mutta ei ilmeisesti mun kanssa.
 
Huomenta kaikki!

Taas näin outoja unia,kai jonkinsortin painajaista en kyl muista tarkkaan et mitä mutta hiki valu kun heräsin. Olen nyt viikon sisään nähnyt 3kertaa kamalia unia mut liittynee tähän tilanteeseen kun aikoinaan eron jälkeen oli sama juttu,monen monta painajaista kuukausi tolkulla näin:(

Eilen oli niin hilkulla etten ottanut yhteyttä.
itse teidät ottaisitko yhteyttä vai et liittyen siihen vastaukseen minkä sait :hug:
toisaalta voisi tehdä asiat selviksi ellei ne sitten jo "erotessanne" tullut.
 
itse teidät ottaisitko yhteyttä vai et liittyen siihen vastaukseen minkä sait :hug:
toisaalta voisi tehdä asiat selviksi ellei ne sitten jo "erotessanne" tullut.
Itseasiassa en tiedä...tää tilanne on jotenkin ihan outo,kun ei olla mitenkään "hyvästelty" vaan sen kirjotuksen jälkeen vastas mut todella lyhyesti eikä siinäkään mitään "ero"jäähyväisiä ollut.Meni 2päivää ja taas tuli viesti,oma-aloitteisesti joka ei tosin liittynyt meijän juttuun silleen varsinaisesti mutta kuitenkin olin/olen sen ajatuksissa edelleen.

En mä tiedä...mä vaan mietin sitä,ikinä kukaan ei ole saanut mussa tällästä aikaan ja eikä sekäänn tunteeton ole mua kohtaan,on sen sanonut. En vaan haluis antaa periksi mutta...vaikka kuinka tekis mieli ottaa yhteyttä niin ainakin toistaiseksi olen saanut pidettyä näppini kurissa.Toisaalta ajattelen et annan onnen mennä ohi kun en yritä tarpeeksi,koska mies nyt on ujonpuoleinen ja tosiaan silläkin niitä juttuja joita pelkää(joista en täällä puhu,eivät kuulu tänne).
 
Itseasiassa en tiedä...tää tilanne on jotenkin ihan outo,kun ei olla mitenkään "hyvästelty" vaan sen kirjotuksen jälkeen vastas mut todella lyhyesti eikä siinäkään mitään "ero"jäähyväisiä ollut.Meni 2päivää ja taas tuli viesti,oma-aloitteisesti joka ei tosin liittynyt meijän juttuun silleen varsinaisesti mutta kuitenkin olin/olen sen ajatuksissa edelleen.

En mä tiedä...mä vaan mietin sitä,ikinä kukaan ei ole saanut mussa tällästä aikaan ja eikä sekäänn tunteeton ole mua kohtaan,on sen sanonut. En vaan haluis antaa periksi mutta...vaikka kuinka tekis mieli ottaa yhteyttä niin ainakin toistaiseksi olen saanut pidettyä näppini kurissa.Toisaalta ajattelen et annan onnen mennä ohi kun en yritä tarpeeksi,koska mies nyt on ujonpuoleinen ja tosiaan silläkin niitä juttuja joita pelkää(joista en täällä puhu,eivät kuulu tänne).
hankala tilanne enkä osaa auttaa : /

jos vain katsot päivän kerrallaan, ärsyttävää tiedän :hug:

eikä tuossa tietenkään riitä se oma haluaminen jos toinen ei sellaista halua
mutta itse tiedät tietenkin parhaiten mitä toinen voisi ajatella

vaikuttaako nuo toisen pelot sitten siihen että ei halua mitään vakavampaa?
 
hankala tilanne enkä osaa auttaa : /

jos vain katsot päivän kerrallaan, ärsyttävää tiedän :hug:

eikä tuossa tietenkään riitä se oma haluaminen jos toinen ei sellaista halua
mutta itse tiedät tietenkin parhaiten mitä toinen voisi ajatella

vaikuttaako nuo toisen pelot sitten siihen että ei halua mitään vakavampaa?
No eihän kukaan haluaisi rakastaa toista ellei saa samalla tavalla rakkautta osakseen. Tiedän ainakin osan sen tunteista mua kohtaan kun on sen kertonut mutta se menneisyyden peikko siellä nyt vaan taitaa kurkkia niin että pelkää tuleivaisuuden taas toistavan menneisyyttä.

Tai sitten ei vaan ole kiinnostunut sillä lailla vaikka onkin tunteita mua kohtaan.Mutta miksi se on niin vaikea sanoa suoraan,sattuuhan se mutta tietäisipä ainakin,ei tälläinen epätietoisuus ole hyväksi.
 
Viimeksi muokattu:
No eihän kukaan haluaisi rakastaa toista ellei saa samalla tavalla rakkautta osakseen. Tiedän ainakin osan sen tunteista mua kohtaan kun on sen kertonut mutta se menneisyyden peikko siellä nyt vaan taitaa kurkkia niin että pelkää tuleivaisuuden taas toistavan menneisyyttä.

Tai sitten ei vaan ole kiinnostunut sillä lailla vaikka onkin tunteita mua kohtaan.Mutta miksi se on niin vaikea sanoa suoraan,sattuuhan se mutta tietäisipä ainakin,ei tälläinen epätietoisuus ole hyväksi.
olisiko sitten kuitenkaan sinnekään pyytänyt?

suoraan sanominen olisi kyllä paras
 
olisiko sitten kuitenkaan sinnekään pyytänyt?

suoraan sanominen olisi kyllä paras
No sitähän ei voi tietää. Luulisi et aikuiset vois puhua suoraan asioista,minä ainakin puhuin,no joitakin jätin sanomatta ihan sen takia ettei säiky:) mutta niitäkään tuskin tarvitsee enää sitten sanoa.

tiedän että olen tätä asiaa nyt puinu yllin kyllin mutta en voi sille mitään mitä sydän tuntee...Jos tässä nyt olisi ollutkin se ihminen...ja nythän se ei koskaan selviä.
 
Mutta en nyt halua koko sunnantai päivää rasittaa teitä ja muutenkaan ajatella asiaa,se kun nousee taas illalla kuitenkin mieleen niin nyt lähden nauttimaan ulkoilmasta ja arskasta:) niin kauan kun sitä tälle päivälle vielä riittää.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä