The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..ajankohta ja tää :headwall:...kun menee ihan perseileväksi koko juttu, anteeksianteeksi...


Mä oon kipeenä :(....:O...


edit. kiitos halista sinä ihana ihminen :hug: :kiss:....pussaan hyvin kaukaa .... ja halaankin hyvin ilmavasti....
Äh, kipeenä on ankeeta ja etenki jos ajankohta on erityisen huono... Mulla kans tuntuu et pukkaa jotain lentsua ja just nyt ei todellakaan kerkeis : /

Koita jaksaa :hug: Parempi tosiaan et halaillaan näin virtuaalisesti, muuten ois semmonen basillinvaihto päällä että oksat pois :D :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Äh, kipeenä on ankeeta ja etenki jos ajankohta on erityisen huono... Mulla kans tuntuu et pukkaa jotain lentsua ja just nyt ei todellakaan kerkeis : /

Koita jaksaa :hug: Parempi tosiaan et halaillaan näin virtuaalisesti, muuten ois semmonen basillinvaihto päällä että oksat pois :D :kiss:
..kiitos tsempistä :hug:...

Aina kait nämä taudit tulevat huonoon saumaan, minkäs teet. Nyt vain laitettava kiittimet ristiin ja toivoa, ettei tule ipanoille vaan pysähtyisi minuun...yritänkin -mutta turhaahan se on, tauti tulee jos on tullakseen - vältellä parhaani mukaan muksujen kanssa olemista. Isommat jo tajuavatkin mutta tää nuorimmainen on hukassa, kun ei saakaan tulla minua halimaan ja pusittelemaan...


Vuan ei auta itkut markkinoilla, tilanne on just semmonen kuin on. Jännäkakkamomenttia tiedossa tietysti tulevan viikon osalta, jotta jos mokoman pöpö kehtaa laittaa osotteenmuutosta tähän torppaan, niin onhan se niin että pulassa ollaan ja isosti...kun mieskään paikalla ole.

Mutta mä murehin sitä vasta huomenna...nyt en jaksa tämän enempää.

Nappase sinä kehiin kaikki valkosipulit ja sipulisukat ja villasukat ja hunaja- inkivääri- juomat ja ota mukaan tuju naista vahvempaakin, jotta orastava pöpösi jääkin sille tasolle :hug: :kiss:...

Mä heitän tässä vaiheessa kuitenkin hanskat nurkkaan ja meen kippuralle koomaileen :wave:...vaikka kyllä mulla akuuttia jutteluntarvettakin olis mutta eijaksaeikykene.

Nauttikaa ihmiset ihanasta auringonpaisteesta ja raikkaasta ulkoilmasta ja siitä, että olette pystyssä ja kohtsuht terveinä :D :kiss:....
 
IhanaValo
Freezecatille :hug: Mie kans "oottelen" millon minuun iskee joku tauti, esikoisella on pian viikon pitäny kuumetta ja hirvee niiskutus koko ajan..toisella lapsella kans lämpöä. Vaan ei se noihin lapsiin silleen vaikuta se kuumekaan, samalla tavalla tappelevat vaikka kuumetta se 38..ite oisin ihan puolkuollu siinä vaiheessa.
Omakaan olo ei siis hirmu hyvä oo, päätä tuntuu alkavan särkemään koko ajan ja nenä vuotaa..
 
Olipas ulkona kylmä vaikkei nyt niin paljon asteita mutta kyllä kävi luihin ja ytimiin. Kuuma kaakaokaan ei auttanut kuin hetkeksi,taas on kylmä. Tai sitten on tulossa kipeeksi.

Kaverille tuossa purkauduin,tulikin sitten itkettyä oikeen olan takaa.
 
Olipas ulkona kylmä vaikkei nyt niin paljon asteita mutta kyllä kävi luihin ja ytimiin. Kuuma kaakaokaan ei auttanut kuin hetkeksi,taas on kylmä. Tai sitten on tulossa kipeeksi.

Kaverille tuossa purkauduin,tulikin sitten itkettyä oikeen olan takaa.

:hug:

musta tuntui tosi leudolle täällä kotosalla kun oli vain -2

tunturissa oli aikas kylmää koko viikon
 
:hug:

musta tuntui tosi leudolle täällä kotosalla kun oli vain -2

tunturissa oli aikas kylmää koko viikon
Ei täälläkään ollut kun joku -6 mutta pirun kylmältä tuntui. Tai sitten olen tosiaan tulossa kipeeksi tai jotain ja siksi se tuntui vielä kylmemmältä kuin oikeesti on.*Hrr*

Nytkö siellä sit lomat on lusittu? Onko teil muuten siel tunturissa oma mökki tms vai vuokra?
 
Ei täälläkään ollut kun joku -6 mutta pirun kylmältä tuntui. Tai sitten olen tosiaan tulossa kipeeksi tai jotain ja siksi se tuntui vielä kylmemmältä kuin oikeesti on.*Hrr*

Nytkö siellä sit lomat on lusittu? Onko teil muuten siel tunturissa oma mökki tms vai vuokra?
kyllä sä oot tulossa kipeeksi

ja on lusittu, huomenna etätyöpäivä kun kuopus on kipeä
 
Viimeksi muokattu:
Aries 78
Talilla mennyt taas päivä, eiköhän tuo auto kuntoon tule :)
Vanhin poika tuli kotia hiihtolomalta ja nuorempi on äidillään kuumetta potemassa, yleensä on annettu kuumetta alentava lääke ja tuotu kotia eikä vahingossakaan mainittu että saattaa lämpöä olla..
 
Talilla mennyt taas päivä, eiköhän tuo auto kuntoon tule :)
Vanhin poika tuli kotia hiihtolomalta ja nuorempi on äidillään kuumetta potemassa, yleensä on annettu kuumetta alentava lääke ja tuotu kotia eikä vahingossakaan mainittu että saattaa lämpöä olla..
:wave:

Hih,kesäkuntoon:)

Kovasti näyttäs olevan porukkaa kipeenä niin lapset kuin aikuisetkin.
 
Minusta
HUomenta...

Mikähän siinä on ettei tuo mies halua mua vihille viedä? Ollaan kuitenkin oltu yhdessä 7.5v ja niistä kihloissa jo kohta kuusi vuotta...

Mieheltähän en uskalla kysyä kun en välttämättä halua edes kuulla miksi.. Eipä kai ole sitten vieläkään varma että haluais mun kanssa olla : /
Minulle tulee aina mieleen noista pitkistä kihloista, joissa mies ei tunnu haluavan naimisiin, että pitääkö jonkinlaista takaporttia auki. On rengastanut ihan ok naisen ns. "varalle", mutta katselee vielä, että löytyykö jotakin vielä parempaa. Mutta varmasti muitakin syitä on. =)
 
Se äskeinen
HUomenta...

Mikähän siinä on ettei tuo mies halua mua vihille viedä? Ollaan kuitenkin oltu yhdessä 7.5v ja niistä kihloissa jo kohta kuusi vuotta...

Mieheltähän en uskalla kysyä kun en välttämättä halua edes kuulla miksi.. Eipä kai ole sitten vieläkään varma että haluais mun kanssa olla : /
Mutta jos ette ole keskustelleetkaan naimisiin menosta, niin ehkä hän olettaa että sinullekin ok olla kihloissa ja mennä naimisiin vasta joskus hamassa tulevaisuudessa =)
 
"Helen78"
Huomenta kaikki!

Taas näin outoja unia,kai jonkinsortin painajaista en kyl muista tarkkaan et mitä mutta hiki valu kun heräsin. Olen nyt viikon sisään nähnyt 3kertaa kamalia unia mut liittynee tähän tilanteeseen kun aikoinaan eron jälkeen oli sama juttu,monen monta painajaista kuukausi tolkulla näin:(

Eilen oli niin hilkulla etten ottanut yhteyttä.
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta kun siitä täällä puhut niin... Käsittääkseni tämä mies on ottanut sinuun yhteyttä teidän tapaamisenne jälkeenkin? Muistan, että sanoit hänen laittaneen viestiä oliko se eilen, vai toissapäivänä. Miksi et siis voisi itsekin ottaa häneen yhteyttä? Tuskin hän siitä pahastuisi. Yhteydenpidon ei pidä olla yksipuolista niin, että odotat aina miehen ottavan yhteyttä.
 
[QUOTE="Helen78";28177535]Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta kun siitä täällä puhut niin... Käsittääkseni tämä mies on ottanut sinuun yhteyttä teidän tapaamisenne jälkeenkin? Muistan, että sanoit hänen laittaneen viestiä oliko se eilen, vai toissapäivänä. Miksi et siis voisi itsekin ottaa häneen yhteyttä? Tuskin hän siitä pahastuisi. Yhteydenpidon ei pidä olla yksipuolista niin, että odotat aina miehen ottavan yhteyttä.[/QUOTE]

Olet aivan oikeassa. Ne tietää asiasta ketkä tietää.

Mutta sen verran voin sanoa että eise ole ollut yksipuolista.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä