"vieras"
RaaheAlempana reippaasti, mutta aikalailla suomen keskellä pysytään ts. samoissa linjoissa oulun kanssa.
RaaheAlempana reippaasti, mutta aikalailla suomen keskellä pysytään ts. samoissa linjoissa oulun kanssa.
EiKuopio?
Minä en osaa tämäntyylisestä veikata muuta kuin länsirannikkoa, Rauma, Turku tai Pori, enkä edes erota niitäkään toisistaan. :ashamed:Emmää nyt oikeen osaa sanua. Kö mää oon asunu kuitenki nii monesa paikasa, että mun murtehesen on sekottunu nii palijo muutaki kö sitä mitä mää oikiasti puhun. Tahi praataan, son ihan miten ihte haluaa senki ajatella. Mutta on mulle ihan tuttuja myös nuo toolit, akkunat, kahavin ryystämiset motista, kruppinsa telomiset ja piirtojen käsittely, kö mummu opetti joskus nelikesäsenä kersana niitä käyttähän, etten kerkiä pahuutta tekehän.
Näyttää olevan jossain Ähtärin lähellä. Joten vähän pohjosempaan vieläMulle tuli mieleen jostain kumman syystä Töysä, en tiedä miksi, enkä tiedä edes missä se on.
minä mikkään sisämaan apina oleKajaani?
No eep oo mikkää noistaMinä en osaa tämäntyylisestä veikata muuta kuin länsirannikkoa, Rauma, Turku tai Pori, enkä edes erota niitäkään toisistaan. :ashamed: