The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28168943:
Ei ne nyt sentään varmaan ihan niin hullun lailla sitä löylyä heittele.. Vaikka kylläkin viimeksi, ku tuo mie noissa samaisissa kisoissa oli, nii joutuivat pojat soittaan ambulanssin, nyt toivon, että on ottanut opikseen..
No hui, toivottavasti tosiaan on :O Ihan löylyn takiako lanssi, vai tekivätkö muita(kin) älyttömyyksiä?
 
No hui, toivottavasti tosiaan on :O Ihan löylyn takiako lanssi, vai tekivätkö muita(kin) älyttömyyksiä?
Ei, ku tuolla on diabetes, nii oli unohtanu syödä kunnolla. Nesteytyksestä kyllä oli huolehdittu vähän liikaakiin, niin siitä sitte laski sokerit vähän liian alas.. Mutta mä annoin sellasta palautetta sillon monta kertaa jälkeenpäinkin koko porukalle, että uskon heidän muistavan kattoa tällä kertaa, että tuo syö.. Siitä on 4 vuotta aikaa, kun oli viimeksi tuolla, eikä oo sen jälkeen kyllä hypoja saanukkaan, paitsi kotosalla yöllä, johon on ite kyllä herännyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28169001:
Ei, ku tuolla on diabetes, nii oli unohtanu syödä kunnolla. Nesteytyksestä kyllä oli huolehdittu vähän liikaakiin, niin siitä sitte laski sokerit vähän liian alas.. Mutta mä annoin sellasta palautetta sillon monta kertaa jälkeenpäinkin koko porukalle, että uskon heidän muistavan kattoa tällä kertaa, että tuo syö.. Siitä on 4 vuotta aikaa, kun oli viimeksi tuolla, eikä oo sen jälkeen kyllä hypoja saanukkaan, paitsi kotosalla yöllä, johon on ite kyllä herännyt.
Voisin kuvitella muistavan :whistle: :D
 
Voisin kuvitella muistavan :whistle: :D
Eikä mua mikään muu vituttanu niin paljon, kuin se, ettei kellään tullu mieleen informoida mua asiasta. Vaikka siis mies oli siitä tokeentunu ja syöny ja lopettanu juomisen, sekä tuli yöllä kotiin, mutta silti olisin halunnu tietää, nii oisin käyny noutamassa sen kotio.... Mut tosiaan, uskon, että oppivat ja muistavat.. :D
 
no kai nyt aikamies tietää ilman akkojakin milloin hengenlähtö on lähellä ja milloin ei
No varmasti, paitsi sitte ku oot tajuton sairautes vuoksi, siitä ei oo enää pitkä matka hengenlähtöön. Eikä se nyt ollu mun pointti, vaan se, että kukaan ei tajunnu mulle soittaa ja antoivat vielä tuon kävellä kotio 7km, vaikka just aikasemmin oli lanssi käyny. Mitäs sitte ku sokerit ois romahtanu uudestaan ja ois pyörtyny sinne tienvarteen, kuka olis pelastanu? EI kukaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä