The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä tiedän. Sillon ihan niillä ensimmäisillä hetkillä kun erosin, olin aina menossa sähköjäniksen lailla, ettei se asia kiipeä ajatuksiin.
Mutta se helpottaa pikkuhiljaa, päivä kerrallaan. =)
Jotenkin tunnen itteni ihan tyhmäksi kun eihän me oltu edes yhessä...eli ei tässä oo ees erottu(tai no tavallaan ollaan muttei silleen).Sitä vaan toivoi että se muuttuisi suhteeksi,kuitenkin ehttiin tuntea jo aika pitkään ja joka päivä yhteyksissä.Olihan sitä kipinää meijän välillä, siksi se nyt tuntuukin ...no juu,ehkä sekin nyt tässä että menetin ystävän samalla :( Ja olen tätä varmaan toitottanut monta kertaa, mutta ei tää ollu mikään pikku ihastus vaan oikeesti ajattelin että nyt se puuttuva puolikas löyty.Olen kyllä sitä mieltä edelleenkin mutta eikai tässä voi asialle enää mitään joten pakko se on sitten räpiköidä tän paskan yli.

Ja taas meni avautumiseksi.Sori.
 
Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Tinkulle :hug: , avaudu miun puolesta niin paljon/pitkään kuin haluat..tsemppiä!

Oli kuulemma mies päässy ehjänä perille, meinasivat alkaa alottelemaan juur. Päätin sit mielessäni etten enempää häiritse poikien iltaa, sanoin vaan hauskat illat ja että toivon että osaa kotiin sitten kuhan tulee :)

Ja joo, tuo mitä PK sanoi reissaamisesta..tottahan se on että jos on pettääkseen niin se onnistuu muutenkin kuin jos paljon liikuskelee "ulkona"..: / Pahoittelut että exäs päätti tehdä niin.
 
Eikä sekään tarkoita automaattisesti pettämistä, vaikka kuinka olisikin liikkuvainen.
Mä olen (ainakin tähän mennessä, jatkostahan ei ikinä voi tietää) ollut enemmän tai vähemmän koko elämäni liikkuvainen ja menossa paljon, mutta enpä ole koskaan puolisoa pettänyt reissuillakaan. Vaikka tilaisuuksiakin olisi ollut, niin se on aika paljon itsestä kiinni. Meillä päättyi puntit toisin päin, vaikkei exä mikään "reissunainen" ollutkaan.
Siis ei tarkoitakkaan, mutta kyllä varmasti alkaa mietityttään siinä vaiheessa, jos toinen alkaakin mennä yhtäkkiä kauheesti, kun ei tän viiden vuoden aikanakaan ole mikään menijä ollut. Sitä siis tarkotin tuolla, kun tuo viihtyy kotona ja on lähes aina kotona jollei ole töissä. Mä oon ite paljon meneväisempi, muttei sekään sitä tarkota, että pettäisin..
 
ei se omissa riennoissa meneminen mitään pettämistä tarkoita, mäkin olen ollut vaikka missä reilu 20v svioliiton aikana

silti kertaakaan en ole pettänyt
Se on niin ihmistyypistä kiinni joku pettää toinen ei. Esim mä en vois ikinä kuvitella pettäväni enkä ole koskaan niin tehnyt mutta . Eihän kukaan nyt halua ajatella lähtiessään suhteeseen että suhteeseen tulee pettämisiä,niin voi käydä silti tai sitten ei. Sitä on vaan vaikee käsitää miten joku pettää,eikö olisi sitten helpompi erota ja sitten sutkia menemään tai olla yksin vai saako sitä jotain vallan tunnetta kun pyörittää kotona yhtä ja sivulla toista?

Mä olen kyllä tosi herkkä näille pettämisjutuille siis et mullla nousee savu korvista kun joku mainitseekin sanan pettäminen. Ehkä vaan olen hiljaa.
 
Mää en löydä mitään kivoja verhoja itelleni! kaikki on ensinnäkin 240 kun pitäs olla 260 ja toisekseen tarviin niitä tuplaten eli taakse yksivärinen ja eteen joku missä jotain mihin katse kiinnittyis eli siis jotain hillittyä kuviota. Takana olevat pitäs olla vielä pimentävät. ja pari mattoakin pitäs löytää. jaksa enää ettiä menee jo mielenkiinto kun mitään ei löydy.
 
Mää en löydä mitään kivoja verhoja itelleni! kaikki on ensinnäkin 240 kun pitäs olla 260 ja toisekseen tarviin niitä tuplaten eli taakse yksivärinen ja eteen joku missä jotain mihin katse kiinnittyis eli siis jotain hillittyä kuviota. Takana olevat pitäs olla vielä pimentävät. ja pari mattoakin pitäs löytää. jaksa enää ettiä menee jo mielenkiinto kun mitään ei löydy.
Ootko kattonu jotexilta? Mulla mummi ompeli mulle just verhot, kun ostin Jyskistä halpaa kangasta joskus :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28168532:
Ootko kattonu jotexilta? Mulla mummi ompeli mulle just verhot, kun ostin Jyskistä halpaa kangasta joskus :)
Olen joo ja kaikkialta muualtakin mutta ei vaan löydy mitään mikä miellyttäis ja sit jos löytyy ni ne on 240...vähintään se 250 pitäs olla mut 260 olis vielä parempi.
Noi edelliset omepelin itse ,ovat suorat sivuverhot ni sivut ja päädyt omepelin itse. Mutta se tuli vähän tyyriikks kun sattu kankaat olee aika kallita,en ees ajatellut asiaa ennekun kassalla pamahti saldo nenän eteen:D Ja nyt tosiaan tarvittis ne pimentävät.
 
Olen joo ja kaikkialta muualtakin mutta ei vaan löydy mitään mikä miellyttäis ja sit jos löytyy ni ne on 240...vähintään se 250 pitäs olla mut 260 olis vielä parempi.
Noi edelliset omepelin itse ,ovat suorat sivuverhot ni sivut ja päädyt omepelin itse. Mutta se tuli vähän tyyriikks kun sattu kankaat olee aika kallita,en ees ajatellut asiaa ennekun kassalla pamahti saldo nenän eteen:D Ja nyt tosiaan tarvittis ne pimentävät.
Kankaat on yllättävän kalliita, et enää ei taitais tulla halvemmaks ite tehä vaatteita, ku kaupastaki saa nii halvalla jo :D Nuo pimentävät taitaa itessään jo olla aika kalliita, kai niitä kohta alkaa tulla valikoimiin, kun kesä lähestyy. Jos on mahdollisuutta käydä Ikeassa, nii sieltäkin saattais löytyä.
 
En mie tuota halua kavereistaan "eristää" tai mitään..riittää et on yks kaveriton meijän perheessä. Se on vaan se luottamiskysymys..tai no, varmaan suurin ongelma se etten oikeen tykkää itestäni-->en usko että kukaan muukaan tykkää-->mies etsimällä etsii tilaisuutta pettää tms.: /

Mutta, nyt se läks ja myö aletaan kaivaa elokuvaa ja syömisiä esille..see you!:wave:
höh, ei noin saa ajatella :stick:
 
Eikä sekään tarkoita automaattisesti pettämistä, vaikka kuinka olisikin liikkuvainen.
Mä olen (ainakin tähän mennessä, jatkostahan ei ikinä voi tietää) ollut enemmän tai vähemmän koko elämäni liikkuvainen ja menossa paljon, mutta enpä ole koskaan puolisoa pettänyt reissuillakaan. Vaikka tilaisuuksiakin olisi ollut, niin se on aika paljon itsestä kiinni. Meillä päättyi puntit toisin päin, vaikkei exä mikään "reissunainen" ollutkaan.
sepä se
eikä vain aika paljon vaan vain ja ainoastaan itsestä kiinni
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28168640:
Kankaat on yllättävän kalliita, et enää ei taitais tulla halvemmaks ite tehä vaatteita, ku kaupastaki saa nii halvalla jo :D Nuo pimentävät taitaa itessään jo olla aika kalliita, kai niitä kohta alkaa tulla valikoimiin, kun kesä lähestyy. Jos on mahdollisuutta käydä Ikeassa, nii sieltäkin saattais löytyä.
Tai sitten vaan mentävä noilla mitä jo on ja ostettava vaan ne pimentävät ne on pakko ostaa muuten valvon koko kesän :D mut sit ne pimentävät on vaan 20cm lyhemmät kun noi mitkä jo killuu ikkunassa. Etsintä jatkukoon.
 
Se on niin ihmistyypistä kiinni joku pettää toinen ei. Esim mä en vois ikinä kuvitella pettäväni enkä ole koskaan niin tehnyt mutta . Eihän kukaan nyt halua ajatella lähtiessään suhteeseen että suhteeseen tulee pettämisiä,niin voi käydä silti tai sitten ei. Sitä on vaan vaikee käsitää miten joku pettää,eikö olisi sitten helpompi erota ja sitten sutkia menemään tai olla yksin vai saako sitä jotain vallan tunnetta kun pyörittää kotona yhtä ja sivulla toista?

Mä olen kyllä tosi herkkä näille pettämisjutuille siis et mullla nousee savu korvista kun joku mainitseekin sanan pettäminen. Ehkä vaan olen hiljaa.
juuri näin

yhden tiedän joka on 7kk tapaillut silloin tällöin toista ja on naimisissa
en voi ymmärtää että miksi ei voi erota ja miksi pitää tietoisesti loukata toista...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä