The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
[QUOTE="FreezeCat";28167632]..se muutes on semmoinen taitolaji tuo itellensä nauraminen, että siihen ei kovin moni kuule edes kykenekään, joten siunattu olet sinä taidossasi! :)[/QUOTE]
ei siinä tilanteessa voinu muutaku nauraa :D tuo on kyllä ihan totta mitä puhut:)
 
IhanaValo
pitemmän päälle on parasta että nielet sappesi ja annat ukon mennä joskus omiinkin menoihinsa

tai muuten käy niin että kohta sillä ei ole enää yhtään mieskaveria
En mie tuota halua kavereistaan "eristää" tai mitään..riittää et on yks kaveriton meijän perheessä. Se on vaan se luottamiskysymys..tai no, varmaan suurin ongelma se etten oikeen tykkää itestäni-->en usko että kukaan muukaan tykkää-->mies etsimällä etsii tilaisuutta pettää tms.: /

Mutta, nyt se läks ja myö aletaan kaivaa elokuvaa ja syömisiä esille..see you!:wave:
 
En mie tuota halua kavereistaan "eristää" tai mitään..riittää et on yks kaveriton meijän perheessä. Se on vaan se luottamiskysymys..tai no, varmaan suurin ongelma se etten oikeen tykkää itestäni-->en usko että kukaan muukaan tykkää-->mies etsimällä etsii tilaisuutta pettää tms.: /

Mutta, nyt se läks ja myö aletaan kaivaa elokuvaa ja syömisiä esille..see you!:wave:
:hug: :kiss: Mut onneks me tykätää susta :heart:
 
...mä minnekään ulos ehtinnä, kun noita pyykkejä vättyystelin kuivumaan...ja sitten tulikin jo mies kotio :O...jäikin kaitsemaan mukeloita pihalle :O...joten mä sain tässä hiukan sitten raivata paikkojakin kaikessa rauhassa...

Esikoinenkin palas kirjastoreissultaan - olikin lainannu - yllärikilleri :D - taas tuon E. Vanhasen Ensimmäinen rallikirjani- kirjan ja Beethoven- dvd:n eli meillä vissiin pukkaa leffailtamaa :)

Taijanpa kohta laittaa käpälät taikinaan, jos saisin niitä sämpylöitä aikaiseksi iltapalalle...
 
Tilulilulei!

Varoituksen sana mulla on tänään sitten tälläinen olotila :'( :( Kun ei vaan helpota...töissä aina helpompaa mutta kun työpaikan parkkikselta lähtee niin sitten se olo iskee. Ehkä se vaan nyt korostuu kun taas vapaata 2päivää edessä.
 
Mää oon vissiin kilahtanu lopullisesti. Katson tässä päivän toista hääohjelmaa :rolleyes:



Kaikkea sitä ihminen tekee välttyäkseen opiskelulta...
mä en pysty nykysin katsomaan enää hääohjelmia,no satuhäitä katon ihan itteni pakottamalla mutta muuten en mitään,ei vaan pysty ei oo pystynyt enää aikoihin. Enkä mitään suhdeohjelmia,en romanttisia pätkiä. Eli oikeestaan mulle on ihan sama mitä televisio suoltaa kun joko en katso tai sit pyörii taustalla mutta en juuri keskity seuraamaan.
 
mä en pysty nykysin katsomaan enää hääohjelmia,no satuhäitä katon ihan itteni pakottamalla mutta muuten en mitään,ei vaan pysty ei oo pystynyt enää aikoihin. Enkä mitään suhdeohjelmia,en romanttisia pätkiä. Eli oikeestaan mulle on ihan sama mitä televisio suoltaa kun joko en katso tai sit pyörii taustalla mutta en juuri keskity seuraamaan.
Mua lähinnä ihmetyttää et miksi katon niitä nyt, kun yleensä en oo juuri innostunu hää-romantiikka -meiningistä. Miksi pitää pakottautua kattoon satuhäitä? Oo kattomatta, siihen asti ettei enää ahista :hug:
 
..no, eipä tässä ole varaa mennä kenenkään telkkarin kattomisia ällistelemään :ashamed:...kun itekin fiilistelen jonkun nostalgiamusiikkipläjäyksen parissa :snotty:...on Sorsaposkea ja Kiäriäistä ja KutriHelunaa ja...:D

:O - ipanat tykkää kans....:O...
 
Mua lähinnä ihmetyttää et miksi katon niitä nyt, kun yleensä en oo juuri innostunu hää-romantiikka -meiningistä. Miksi pitää pakottautua kattoon satuhäitä? Oo kattomatta, siihen asti ettei enää ahista :hug:
No toi satuhäät nyt vaan on aina katottu ja se on sellanen mikä kiinnostaa ni pakko se on katsoa.ja ei nää mun hääohjelma kattomatta jättämiset johdu nyt tästä tapauksesta vaikka se tietysti vaikuttaa asiaan mutta tää on jatkunut ihan siitä asti kun aikoinaan ero tuli jotenkin ei vaan ole sinkkuaikana pystynyt katsomaan parisuhdeohjelmia ja sitten kaikki sinkkujutut taas ärsyttää aivan suunnattomasti,niinku se sinkuilu olisi pelkkä panoa ja sen ettimistä,ryyppäämistä ja rellestämistä.Ei sellasta jaksa katsoa.
 
IhanaValo
Mie en suomalaisia hääohjelmiakaan kato mut esim.Bridezillaa on tullu katottua useampikin jakso ja mietityttää vaan että miten ne muut ihmiset kestää niitä muijia?
Sit sitä mikä häämekonetsintäohjelmaa on kans joskus katottu.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28167147:
Sinä päivänä, kun mä epäilen tota mun miestä, nii mut saa viedä hoitoon, ainakin jossei tuon miehen menemiset ja käytökset oo muuttunu :D Tai voihan se täällä kotona maatessaankin pettää, mistä sitä tietää, jos sillä onkin joku näkymätön toinen? :LOL:

Voiks muute tul tekee meil muussia, ku se taitaa sujua sulta aika hienosti? :p Mä en millää jaksais...
Eikä sekään tarkoita automaattisesti pettämistä, vaikka kuinka olisikin liikkuvainen.
Mä olen (ainakin tähän mennessä, jatkostahan ei ikinä voi tietää) ollut enemmän tai vähemmän koko elämäni liikkuvainen ja menossa paljon, mutta enpä ole koskaan puolisoa pettänyt reissuillakaan. Vaikka tilaisuuksiakin olisi ollut, niin se on aika paljon itsestä kiinni. Meillä päättyi puntit toisin päin, vaikkei exä mikään "reissunainen" ollutkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tilulilulei!

Varoituksen sana mulla on tänään sitten tälläinen olotila :'( :( Kun ei vaan helpota...töissä aina helpompaa mutta kun työpaikan parkkikselta lähtee niin sitten se olo iskee. Ehkä se vaan nyt korostuu kun taas vapaata 2päivää edessä.
Mä tiedän. Sillon ihan niillä ensimmäisillä hetkillä kun erosin, olin aina menossa sähköjäniksen lailla, ettei se asia kiipeä ajatuksiin.
Mutta se helpottaa pikkuhiljaa, päivä kerrallaan. =)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä