S
"strawberry"
Vieras
Welcome to the real life! Miksi sua se ärsyttää, tottahan se on, ei sitä pidä niin vakavasti ottaa. Joskus vaihtuu jopa lennossa se puheenaihe kun joku mielenkiintoisempi aihe lävähtää naamalle,ja toinen juttu jää niille sijoilleen saman tien.
Kukaan ei ole sinua haukkunut iästäsi. On sanottu että esität jotain mitä et ole, ja sehän piti paikkansa...
Ja kyllä, joillekin on hauskuutta haukkua toisia anonyymisti netissä. Joillekin on hauskuutta kehittää valepersoona ja koittaa sillä keskustella (ja naureskella niille itsekseen jotka ottaa tosissaan), ja joillekin hauskuutta on paljastella niitä valepersoonan ottaneita
Mua ärsyttää moni muukin asia joskus hieman liian herkästi.. En vaan voi kestää ja sietää sellaista ihmisten perseilyä, se liittyy olennaisesti tuohon mun kiusaamistaustaan. Joistain on voinut olla hauska myös kiusata mua siksi koska otan hyvin herkästi sellaset ilkeet kommentit itsestäni itteeni, mutta silti ei saisi käyttää hyväksi toisen heikkohermoisuuttakaan koska en minä ole kellekkään mikään purulelu jota saa repiä miten sattuu.