The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
No nyt on hyvä tehdä sellasia asioita joita ei ehkä muuten niin kerkee. Tekeehän se tauko välillä ihan hyvää,pitäs itekin sitä harrastaa useemmin,kyllä toi viime viikko ilman palstaa oli ihan paikoillaan,oon jumittunut tähän vähän ehkä liikaa nyt syksyn/talven aikana mutta ehkä toi kevät/kesä sit asiaa muuttaa jonkun verran.
Ei mullakaan tule istuttua tässä koneella 24/7, kone on aina päällä ja palsta auki. Tulee sitten välillä käytyä konella ja vastailtua viesteihin jos joku kyselee ja kommentoituakin sitten muiden kirjoituksiin. Noita lapsia on kotona parikin kappaletta niin tosiaan aikakaan riitä olla koneella jatkuvasti. Joskus mull aon sellaisia viikkoja että käyn palstalla lukemassa viestejä ja jää net kommentoinnit pois, tykätä kyllä voin nasevista kirjoituksista :)
 
TB:lle ja Tinkulle :hug: halit, koittakaahan selviytyä..

Joo, ei meillä niin vakava tuo rahanpuute ole että talous kaatuis jos ei sitä maksuaikaa saiskaan. Miehelle kun sanoin, etten tiiä kerkeekö miun rahat tulemaan niin se jo ehdottu suoraan että otetaan säästöistä sen verran. Mutta mie oon niin pihi tai jotain, etten haluis säästöihin (kun niitä kerran on vähän saatu kerättyy vaikkei tulot niin kovin isot olekaan) koskea ennen kuin on ihan pakko.

Öitä kaikki :kiss: Pitäis lähtee nukkumaan jo, kun ei tiiä monenko aikaan lapset heräilee, kenties keskellä yötäkin..niin aikaseen menivät kipeet nukkumaan..
voihan rahan laittaa sitten takaisin säästöihin?
 
Huomenta :)

Pojat taas päätti herätä 6 aikaan. Yleensä tuo vanhempikin nukkuu 8 asti, nii nyt sit tällä viikolla tietty, joka aamu heränny 6 aikaan. Jos olisivat menny normaalisti hoitoo tällä viikolla, nii niitä olis saanu aamulla repiä sängystä pukemaan, ku olisivat vielä halunneet nukkua :D
 
IhanaValo
voihan rahan laittaa sitten takaisin säästöihin?
Totta kyl, mut se selvii ens viikolla..onneks on samassa pankissa sekin säästötili niin siirtyy nopeesti jos on tarvetta.

Ja huomenta vaan!
Tässä valmistaudun labraan lähtöön, pisut on purkissa :)
Koitin tuossa lapsia herätellä huonolla menestyksellä..tarvii sit varmaan harkita kävelemistä seuraavaks jos ei ala porukat nousemaan tääl :) Onkohan siel miten kylymä tänään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28155243:
Huomenta :)

Pojat taas päätti herätä 6 aikaan. Yleensä tuo vanhempikin nukkuu 8 asti, nii nyt sit tällä viikolla tietty, joka aamu heränny 6 aikaan. Jos olisivat menny normaalisti hoitoo tällä viikolla, nii niitä olis saanu aamulla repiä sängystä pukemaan, ku olisivat vielä halunneet nukkua :D
näinhän tuo yleensä menee :D


ja huomenta =)

itse herättelin lapset tuossa seiskan aikaan ja nyt juon kahvia

katselin juuri kuinka ulkona on tähän aikaa jo valosaa :)

sittenhän aamut taas vähän pimenee kun kesäaika alkaa kuun lopussa
mutta voi sitä valon määrää sitten illalla =)
 
Totta kyl, mut se selvii ens viikolla..onneks on samassa pankissa sekin säästötili niin siirtyy nopeesti jos on tarvetta.

Ja huomenta vaan!
Tässä valmistaudun labraan lähtöön, pisut on purkissa :)
Koitin tuossa lapsia herätellä huonolla menestyksellä..tarvii sit varmaan harkita kävelemistä seuraavaks jos ei ala porukat nousemaan tääl :) Onkohan siel miten kylymä tänään?
Meillä ei ainakaan oo enää kauheen kylmä, taitaa olla plussan puolella, mutten sitte tiiä millanen ilma sielläpäin on :)
 
näinhän tuo yleensä menee :D


ja huomenta =)

itse herättelin lapset tuossa seiskan aikaan ja nyt juon kahvia

katselin juuri kuinka ulkona on tähän aikaa jo valosaa :)

sittenhän aamut taas vähän pimenee kun kesäaika alkaa kuun lopussa
mutta voi sitä valon määrää sitten illalla =)
Eilen oltii 6 jälkeen ulkona, niin oli vielä hirveen valoisaa, ihan outoa.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28155287:
Eilen oltii 6 jälkeen ulkona, niin oli vielä hirveen valoisaa, ihan outoa.. :)
ja sitten kun kesäaika alkaa, on vielä myöhempään valosaa =)
tosin mun mielestä nuo kesä- ja talviajat on ihan turhia

ja sitten se kun aika kun puissa ja pensaissa näkee pienen pieniä lehdenalkuja =)
 
Sitä olis viikon vapaat mutta silti herää joka aamu seiskan pintaan.. Huomenia vain :)
Niimpä, meillä herätään 6, vaikka olis vapaata :D Huomenta :kiss: Aamuteetä? *tarjoilee* :)

ja sitten kun kesäaika alkaa, on vielä myöhempään valosaa =)
tosin mun mielestä nuo kesä- ja talviajat on ihan turhia

ja sitten se kun aika kun puissa ja pensaissa näkee pienen pieniä lehdenalkuja =)
Mun mielestä nuo kesä- ja talviajat sais kieltää lailla. Ärsyttävää noiden muksujen kanssa, kun ovat ihan pihalla, ku yritetään kääntää rytmiä. :kieh:
 
ja vastaan samalla toiseen että meillä ei ole oikein koskaan vaikuttanut nuo ajanvaihdot lapsiin mutta silti nuo vaihtamiset voisi lopettaa
Meillä vaikuttaa, tai siis ei kait se muuten vaikuttais, mutta tuo nuorempi kaveri on kävelevä kello. Niin, kun se on tottunut heräämään 6-6.30 tätä aikaa, niin se heräis sitten jatkossakin sillon ja nukkumaan on nyt alkanu menemään ite siitä n. 20.00. Eilenkin lähti olkkarista tyyny kainalossa sänkyyn nukkumaan, niinkuin viikon on nyt tehnyt. Ei tuo valvo viikonloppuisinkaan, vaikka sanoo, että sais valvoa. Tosin siitä ei oo mitään hyötyä jos valvois, ku herää kuitenkin samaan aikaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä