The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siltä se aina tuntuu, että ei jaksa. Ja sit joskus vaan yhtäkkiä huomaa että jaksoinpa sittenkin. Voimaa :hug:
Sitä oon tässä miettinyt niin eron aikaan exästä sillon aikoinaan ja nyt tässä tapauksessa et mitä pahaa mä olen tehnyt että mulle ei suoda onnea,pysyvää sellaista. Kyllä ne ketkut tyypit sitä sitten saa mutta tälläset jotka ei osais ees loukata toista,ainakaan tietoisesti ja rakastaisivat koko sydämestä niin ei,ei niille sitä suoda.

Tää oli se juttu. Kyllä tässä nyt vanhaksipiiaksi jää,se on sinänsä harmi kun tiedän että mulla olis antaa sitä rakkautta niin paljon...:'(
 
Sitä oon tässä miettinyt niin eron aikaan exästä sillon aikoinaan ja nyt tässä tapauksessa et mitä pahaa mä olen tehnyt että mulle ei suoda onnea,pysyvää sellaista. Kyllä ne ketkut tyypit sitä sitten saa mutta tälläset jotka ei osais ees loukata toista,ainakaan tietoisesti ja rakastaisivat koko sydämestä niin ei,ei niille sitä suoda.

Tää oli se juttu. Kyllä tässä nyt vanhaksipiiaksi jää,se on sinänsä harmi kun tiedän että mulla olis antaa sitä rakkautta niin paljon...:'(
Höpö höpö
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
aika monta mennyt illalla verrattuna päivään

ootko sä syönyt koskaan nikotiinipurukumeja?
tai kokeillut laastaria ja mitä niitä nyt on?
Illalla se pahempi himo iskee. :D
En ole kokeillut, mä en oikein usko niihin, mutta voisihan sitäkin kokeilla.
Äsken kävin lenkin aikana tupakilla ja nyt en enää tänään polta ollenkaan, täytyy aloittaa oikeasti lopettaminen kunnolla!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Tsemppiä vaan jokaiselle joka tupakasta irti yrittää (ja pääsee myös, eikö vaan:) )

Tinkulle iso :hug: ja tsempitykset siullekin, ei varmasti oo helppo olla mut päivä kerrallaan.

Miulla menee hermo kissan kans, alkaa yleensä illalla huutamaan, naukuu kovalla äänellä ilman mitään näkyvää syytä. Ja toinen aika on sit aamuyöllä, ja mie tietty herään joka kerta kun se alkaa..enkä saa unta uudelleen ennen ku se lopettaa.:headwall:

Ja unista, kummallisia ja no..hmm..eroottisesti latautuneita unia on tullu nähtyä. Mut kilttinä tyttönä (ja tylsänä ihmisenä) pääasiassa omasta miehestä..
 
Juu eihän sellainen lääke pääsisi markkinoille edes joka epäonnistuu suurimman aikaa :D

Mutta tosiaan, pointtini oli se että en ikipäivänä suosittelisi sitä henkilölle jolla on aiemmin mainittuja ongelmia.
Meillä tuo lääkäri ei olis edes kirjottanu reseptiä jos olisin edelleenki masentunut tai söisin lääkettä siihen. Enkä uskaltaiskaa syödä tota jos mun olo olis sellanen.. Just noiden syiden vuoksi..
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
IhanaValo
Niih, ja nukkumaan ois meno taas..taijan laittaa kissat vessaan yöks tai jotain että sais nukuttua. Lapsethan ne kuitenkin viimestään päästää kun veskissä yöllä käyvät mut ois ees hetken rauha. Siis öitä kaikki! :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ja unista, kummallisia ja no..hmm..eroottisesti latautuneita unia on tullu nähtyä. Mut kilttinä tyttönä (ja tylsänä ihmisenä) pääasiassa omasta miehestä..
Tästäpä mulla on esimerkki kans. Kun oon nyt tässä ehkä alustavasti ajautumassa ihmissuhteen mahdollisuutta kohti, niin. Yhtenä yönä meinasin nähdä unta jossa oli sutinaa tarjolla, niin ajattelin sit vaan et "En kait mää oikein voi, kun **** vois loukkaantua." Ja lähdin unessa pois paikalta, se siitä.

Jumalauta, musta on tullu unimonogamisti ennenku on ees oikeesti mitään suhdetta :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tsemppiä vaan jokaiselle joka tupakasta irti yrittää (ja pääsee myös, eikö vaan:) )

Tinkulle iso :hug: ja tsempitykset siullekin, ei varmasti oo helppo olla mut päivä kerrallaan.

Miulla menee hermo kissan kans, alkaa yleensä illalla huutamaan, naukuu kovalla äänellä ilman mitään näkyvää syytä. Ja toinen aika on sit aamuyöllä, ja mie tietty herään joka kerta kun se alkaa..enkä saa unta uudelleen ennen ku se lopettaa.:headwall:

Ja unista, kummallisia ja no..hmm..eroottisesti latautuneita unia on tullu nähtyä. Mut kilttinä tyttönä (ja tylsänä ihmisenä) pääasiassa omasta miehestä..
Kiitos ihqu:kiss: tekee pahaa kun tää tuntu oikeelta ja meillä synkkas kyllä yhteen...ehkä sitten odotukset oli liian korkeella
 
IhanaValo
Tästäpä mulla on esimerkki kans. Kun oon nyt tässä ehkä alustavasti ajautumassa ihmissuhteen mahdollisuutta kohti, niin. Yhtenä yönä meinasin nähdä unta jossa oli sutinaa tarjolla, niin ajattelin sit vaan et "En kait mää oikein voi, kun **** vois loukkaantua." Ja lähdin unessa pois paikalta, se siitä.

Jumalauta, musta on tullu unimonogamisti ennenku on ees oikeesti mitään suhdetta :LOL:
No joskus oon nähnyt unta jossa oon esim.pussaillu jonkun muun tyypin kans ja sit on tullu kauhee olo, että miten voin kertoa miehelle, se varmana suuttuu tms. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä