The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin sitten pikakylässä ja kaupassa ja tuhlasinpa sitten 400e tuosta vaan,no se oli pakollinen ostos jota olen vaan lykännyt aina ettenpäin mutta nyt oli pakko. Sinne meni osa jemmarahasta sitten niin.
mullakin meni viime viikolla jonkin verran rahaa kun kotiin ostin kaikkea pientä :)
ainuttakaan huonekalua en ostanut, lähinnä mattoja +tekstiilejä, telkkari oli isoin hankinta (käytetty tosin) :)

parempi olla vaan töissä niin ei tule tuhlattua :LOL:
mutta piristi kyllä mieltä jonkin verran uudet hankinnat :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28146528:
No onpas typerää, tosin on mun muistaakseni yleistä, nykysissä autoissa, että akku on jossain piilossa, ettei siihen tahdo päästä käsiksi, kuin purkamalla puolet moottoritilasta.

Kannattaa vaihtaa, ettet jää joku kaunis päivä kaupan pihalle tmv.
kai tuokin on joku rahastuskikka kun moni ei välttämättä jaksa/viitsi alkaa sitä itse tekemään : /
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28146610:
:D
Sellanen tuore ranskanleipä on hyvää kuuman kaakaon kanssa, tosin en edes muista, koska meillä olis moista höttöä edes ollut. Joskus ostin aina kun olin kipee niin ranskanleipää. :)
välillä on pakko ostaa ranskista
höttöä mutta hyvää :p

Tinkuliinin laittama =-0 tarkoittaa mielestäni hämmästynyttä ilmettä, famipalan :-] hymyä
taitaa olla joku erilaisempi hymy kuin se perinteinen :) : )
tai sitten ei
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28148005:
En hakenu niitä naksuja, mutta mieli tekee edelleenkin :D

Jos mä sit huomenna ostan, ku muutenkin pitää mennä kauppaan... :)

Meidän pienestä pojasta on tullu iso, menee ite sänkyyn ja nukahtaa sinne, ei tarvii edes mennä vieree enää...
sisu kipinää ja leijonaa popsin :p
 
ei vaan innosta seksi päänsäryssä jos nyt muutenkaan tällä hetkellä : /

mulla niin harvoin pää kipeä että ei haittaa vaikka joskus yhden lääkkeen ottais :)
No mä kärsin migreenistä niin sillon joutuu niitä myrkkyjä popsimaan joten mielummin se seksi kuin lääke ainakin eka alkuun ja testata et helpottaako,tosin nykysin niitä lääkkeitä täytyy popsia kun ei ole sitä kumppania siinä hollilla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä