Miten joku voi nukua niin sikeäasti ettei kuule jos joku konuaa keittiössä.

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
"Nina"
En minä ainakaan herää kovin usein jos mieheni tulee ilta- tai yövuorosta ja olen jo nykkumassa. Varmaan aina katsoo telkkaria tai ainakin syö ennen kun tulee nukkumaan. Samoin ei mieheni herää jos tulen kotiin hänen ollessaan nukkumassa. Eikä meilläkään ole kuin kolmio, mutta makuuhuoneet yläkerrassa ja keittiö & olohuone alakerrassa.

Rollolainen
[QUOTE="vieras";28144536]Kunnes sisään tulee ammattilainen yön kulkija, et välttämäti herää ..[/QUOTE]

Meillä pitää tuo ulko-oven avaaminen niin kova ääntä että ei siitä pääse hiljaa..... ja meidän makkari on niin lähelä ulko-ovea että kulen varmasti josjoku sieltä tulee, olkoo kinka vaan amamtitlainen. Mä herään Hyvin helposti kaikiin ääniin, oli ne normaaleja kodin ääniä tai ei. olis toki hyv jos osais nukkua herämätät, muta vaikakukaan ei metelöisi herään ainkin kerrna kaksi yössä, kun tulee jano.

lucifer
Meillä pitää tuo ulko-oven avaaminen niin kova ääntä että ei siitä pääse hiljaa..... ja meidän makkari on niin lähelä ulko-ovea että kulen varmasti josjoku sieltä tulee, olkoo kinka vaan amamtitlainen. Mä herään Hyvin helposti kaikiin ääniin, oli ne normaaleja kodin ääniä tai ei. olis toki hyv jos osais nukkua herämätät, muta vaikakukaan ei metelöisi herään ainkin kerrna kaksi yössä, kun tulee jano.
meillä ei ole ikinä edes ulko-ovi lukossa että ihan saa vapaasti tull ajos tahtoo kyläillä.

Rollolainen
meillä ei ole ikinä edes ulko-ovi lukossa että ihan saa vapaasti tull ajos tahtoo kyläillä.
no tuota en pitäis edes maalla ovea avoina. ei oskaan riedä ket sielä kulkee.. kaupustelijoita ym liikkuu maallakin paljon.
onneksi asutan kerrostalossa, tänne huonommin uskalta ketään ylimääräinen tulla ja sen kyllä huomais nuo naapuri mummot ja papatkin. =)

"vieras"
Meillä ei aina ole ulko-ovi lukossa. Tänne saa tulla könyämään vapaasti. Enkä herää, jos olen jo nukahtanut. Eikä mieskään herää, puhumattakaan lapsista. En jaksa pelätä mitään.

Rollolainen
[QUOTE="vieras";28145421]Meillä ei aina ole ulko-ovi lukossa. Tänne saa tulla könyämään vapaasti. Enkä herää, jos olen jo nukahtanut. Eikä mieskään herää, puhumattakaan lapsista. En jaksa pelätä mitään.[/QUOTE]

ja sit jos jotkain sattu ei kotivakuutus oel voimasa, koska ovia ei oel lukittu. Ovet kanantta lukita aina maallakin.

"vieras"
ja sit jos jotkain sattu ei kotivakuutus oel voimasa, koska ovia ei oel lukittu. Ovet kanantta lukita aina maallakin.
Meillä on aina takaovi auki. Aina. Rivarissa asutaan ja takapiha on aidattu ja suht turvallinen ja hiljainen alue. Etuovi lukitaan, jos muistetaan. Saunanikkuna jää monesti raolleen yöksi.

Olemme jotenkin huolettomia. Asumme noin 70 000 asukkaan kaupungin kupeessa.

Rollolainen
[QUOTE="vieras";28145474]Meillä on aina takaovi auki. Aina. Rivarissa asutaan ja takapiha on aidattu ja suht turvallinen ja hiljainen alue. Etuovi lukitaan, jos muistetaan. Saunanikkuna jää monesti raolleen yöksi.

Olemme jotenkin huolettomia. Asumme noin 70 000 asukkaan kaupungin kupeessa.[/QUOTE] Voi kuule on sitä rosvoja ihan pienilläkin paikakunnilla ollut, menty jopa LUKITTUIHIN kesämökkeihin, joten miksi ei taloihin.
Aikoinaan kun asuin Kaarinassa oli kansa naapurissa jäänyt tuuletusikina auki ja rosvo kävivät. ja kyllä vsaan tälläkin pihalla oli likkuja jos joninmoista, mutt akukaan EI ollut nähnyt ja tätäkin aluetta pidettiin rauhallisena. Kummmallista tää roisvo tiesi viedä vain rouvan korut, muuta ei oltu viety ja poiss aolivat oleet enintään tunnin. Kotona ei olut siloin ketään.

vastahan hiihtomaajoukkueen hotellihuoneisa on viety rahaa, lukitusita huoneista joten kyllä onmahdolista että joskus teilekin käy näin.

Rollolainen
Voi kuule on sitä rosvoja ihan pienilläkin paikakunnilla ollut, menty jopa LUKITTUIHIN kesämökkeihin, joten miksi ei taloihin.
Aikoinaan kun asuin Kaarinassa oli kansa naapurissa jäänyt tuuletusikina auki ja rosvo kävivät. ja kyllä vsaan tälläkin pihalla oli likkuja jos joninmoista, mutt akukaan EI ollut nähnyt ja tätäkin aluetta pidettiin rauhallisena. Kummmallista tää roisvo tiesi viedä vain rouvan korut, muuta ei oltu viety ja poiss aolivat oleet enintään tunnin. Kotona ei olut siloin ketään.

vastahan hiihtomaajoukkueen hotellihuoneisa on viety rahaa, lukitusita huoneista joten kyllä onmahdolista että joskus teilekin käy näin.
me asutaan toisessa keroksessa joten meille o hyvin vaikea tulla, mutta jos joku haluaa tula sisälle se tulee misät vaaan, mutta en mä sille rosvolle laittaisi valmiiksi kaikke aettä tule van kylän.

"vieras"
Voi kuule on sitä rosvoja ihan pienilläkin paikakunnilla ollut, menty jopa LUKITTUIHIN kesämökkeihin, joten miksi ei taloihin.

Joo siis tiedän, että rosvoja on, tiedän, että ne voi tulla meillekin, toki tiedän riskit ja vaarat. Mutta näin kuitenkin. Näin on mennyt aina. Eikä tämä alue edes ole semmoinen tosi rauhallinen.

lucifer
no tuota en pitäis edes maalla ovea avoina. ei oskaan riedä ket sielä kulkee.. kaupustelijoita ym liikkuu maallakin paljon.
onneksi asutan kerrostalossa, tänne huonommin uskalta ketään ylimääräinen tulla ja sen kyllä huomais nuo naapuri mummot ja papatkin. =)
ei ole ikinä opittu pitämään ovia lukossa. porukkaa lappaa niin paljon edes taikaisin että olisi älytön homma teettää avaimet kaikille tarvitsijoille kun ei aina kotosalla olla. ja eipä täällä ylimääräisiä ole liikkunut ikinä.

voi kiesus
No onpa tässä taas ihmettelemisen aihe! Minä heräisin, jos tulisi murtovaras, mutta enhän sitä varmaksi osaa sanoa. Perheen miehet eivät heräisi kumpikaan, siitä olen varma. Mitä siunusteltavaa tässä nyt on? Vahinko on jo tapahtunut.

Yhteistyössä