Kyseessä siis omakotitalo, makkari voi olla 3 huoneen päässä.
Aika helposti jos kyökki on muualla kun makkarin vieressä ja omaa hyvät unenlahjat. Sikeästi jos nukkuu ni aikalailla saa romuta seinän takana että herää.
Niin minkä ääniin?mä ainki heräisin silti. OLEn nii herkkäuninen, että herä piniinin ääniin mikä ei ole normalia talossa.
juu kyllä minäkin nukun, mutta jos joku tulee kotiin sisälle nii varmasti herärään sihen, varinkin jos tiedän että ketään ei ole tulossa siihen aikaan kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28138062:meidän makkari on noin 5m päässä keittiöstä, enkä välttämättä heräisi tuollaiseen..syy siihen on se, et oon tottunut nukkumaan vaikka joku kolaa keittiössä.
Ja kun te heräätte kaikkii ääniin, niin kaikkien muidenkin pitäisi herätä?juu kyllä minäkin nukun, mutta jos joku tulee kotiin sisälle nii varmasti herärään sihen, varinkin jos tiedän että ketään ei ole tulossa siihen aikaan kotiin.
mut jos on tottunut siihen et esim aikuiset lapset jotka asuu kotona saattavat myöhään illalla/yöllä lähteä ja tulla, tehdä syötävää jne niin eihän sitä herää.juu kyllä minäkin nukun, mutta jos joku tulee kotiin sisälle nii varmasti herärään sihen, varinkin jos tiedän että ketään ei ole tulossa siihen aikaan kotiin.
me. puhuin itsestäni. MINÄ HERÄN Sellaisiii äniin mitkä ei kuulu normalisit tähän asuntoon. HEränsihenki ku joku tuola tielä aamuyöllä huutaa knnissä , sattumalta meidän makakri o just tuonne tiellepäin ja siitä ohi kuokee porukkaa aamula kuin yölläkin.Ja kun te heräätte kaikkii ääniin, niin kaikkien muidenkin pitäisi herätä?
Entä jos joku huutaa selvinpäin?me. puhuin itsestäni. MINÄ HERÄN Sellaisiii äniin mitkä ei kuulu normalisit tähän asuntoon. HEränsihenki ku joku tuola tielä aamuyöllä huutaa knnissä , sattumalta meidän makakri o just tuonne tiellepäin ja siitä ohi kuokee porukkaa aamula kuin yölläkin.