Miten joku voi nukua niin sikeäasti ettei kuule jos joku konuaa keittiössä.

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En ole lapsena herännyt edes palohälyttimeen. Väärä hälytys kyllä ja muu perhe olisi kyllä herättänyt. Olin ala-asteella. Joillain on paremmat unenlahjat kuin toisilla. Nykyään olen äiti ja herään vaikka mihin pieneenkin ääneen.

"vieras"
No me esim. keittiö on makkarin vieressä ja yksi yö oli koira murtautunut sinne portin läpi, levittänyt pari pussia roskia, pullopussin ja rikkonut lasin eikä meistä kumpikaan herännyt.

"vieras"
Meidän keittiö on toisessa kerroksessa ja toisella puolella taloa kuin meidän makuuhuone, joten en todellakaan kuule mitään mitä keittiössä tapahtuu edes silloin kun olen hereillä ja makuuhuoneessa. Lisäksi minä nukun erittäin sikeästi. Olen monesti nukkunut herätyskellon tai puhelimen soinin läpi, vaikka puhelin on ihan vieressä.

Rollolainen
[QUOTE="Vieras";28138031]No voi vittu taas rollo.
Jos vaikka keittiö on ihan eri päässä taloa tai eri kerroksessa.[/QUOTE]

mä ainki heräisin silti. OLEn nii herkkäuninen, että herään pienimpiinkin ääniin mikä ei ole normaalia omassa asunnossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Mansikkamäki
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28138062:
meidän makkari on noin 5m päässä keittiöstä, enkä välttämättä heräisi tuollaiseen..syy siihen on se, et oon tottunut nukkumaan vaikka joku kolaa keittiössä.
juu kyllä minäkin nukun, mutta jos joku tulee kotiin sisälle nii varmasti herärään sihen, varinkin jos tiedän että ketään ei ole tulossa siihen aikaan kotiin.

skgs
No kyllä kuule voi nukkua noin sikeästi.

Ei mutta ethän sä sitä tajua ettei kaikki tee niin kuin sinä, kauheeta eihän nyt kukaan voi tehdä asioita toisin kuin minä!!!

juu kyllä minäkin nukun, mutta jos joku tulee kotiin sisälle nii varmasti herärään sihen, varinkin jos tiedän että ketään ei ole tulossa siihen aikaan kotiin.
mut jos on tottunut siihen et esim aikuiset lapset jotka asuu kotona saattavat myöhään illalla/yöllä lähteä ja tulla, tehdä syötävää jne niin eihän sitä herää.
ei täällä muutkaan herää kun mä (ja nyt mieskin ) herätään 3:15 ja lähdetään töihin.
jos tänne joku tulis sisään 3:45 ja alkais jotain väsää keittiössä niin yksikään pennuista ei siihen heräisi.
enkä minä, jos sama tapahtuisi esim 23-24 aikaan yöllä.

-annukka
Meillä ei keittiöön kuulu hereillä ollessakaan makkarista. Mutta muutenkin olen sikeä uninen, en herää kuin omien (laitoksellakaan en välittänyt en palohälyttimistä enkä vieraista vauv oista, mutta oman vauvan itkuun heräsin, vaikka vauva oli lastenhuoneessa) ja herätyskellooni.

"vieras"
Minä en herää mihinkään ns. normaaliin ääneen. Teen vuorotyötä ja ei mulla päivälläkään häiritse kolmen pojan normaalit äänet, vaikka yövuorojen välissä nukun päivällä.

Rollolainen
Ja kun te heräätte kaikkii ääniin, niin kaikkien muidenkin pitäisi herätä?
me. puhuin itsestäni. MINÄ HERÄN Sellaisiii äniin mitkä ei kuulu normalisit tähän asuntoon. HEränsihenki ku joku tuola tielä aamuyöllä huutaa knnissä , sattumalta meidän makakri o just tuonne tiellepäin ja siitä ohi kuokee porukkaa aamula kuin yölläkin.

Rollolainen
[QUOTE="vieras";28138103]Minä en herää mihinkään ns. normaaliin ääneen. Teen vuorotyötä ja ei mulla päivälläkään häiritse kolmen pojan normaalit äänet, vaikka yövuorojen välissä nukun päivällä.[/QUOTE]

ei muakaan NORMALIT oman kodin äänet normaaliin aikaan häiritse, mutta herän seihnekin jos joku lapsista menee vessaankin yöllä. päivällä mä en taas pysyty nukkumaankuin kipeänä.

kun meile tuli vielälapin kansa niin heärsin JOKA kerta kun se postilukuun laitettiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä