Mulle on tullut baarikyllästyminen kanssa, viimeks tainnut käydä marraskuussa. Mieluummin sitten vaikka kavereiden kanssa kotosalla ottaa, ruokaa ja pelejä jne.Nuorempana notkuin paljon baareissa viikonloppusin ja tuntu, ettei osaa muuta tehdäkään. Sitten tuli vaan täys kyllästyminen ja nykyään käyn harvoin viihteellä, yleensä sillonkin selvinpäin. Selvinpäin on vaan mun mielestä mukavampaa.
Kuulostaa mun viikonlopuilta... Nyt olen aktiivisesti yrittänyt olla menemättä työsähköpostiin viikonloppuisin... ja pyhittää viikonloput vain perheelle ja lepäämiselle.Lasten mentyä nukkumaan en tee mitään erikoista: luen, kirjoitan työsähköposteja, surffailen netissä, katson telkkaria / leffaa ja satunnaisesti käyn kävelyllä kaverin kanssa.
raamattu!Niin, siinäpä se tuli. Itselläni on tapana, (huonona sellaisena), juoda se sikspäkki pe tai la, joskus jopa molempina iltoina rentoutuakseni raskaasta työviikosta. En oikein osaa irrottautua tavasta, vaikka koko viikonloppu sujuukin sitten sellaisessa pienessä kankkusessa, väsyneenä ja nuupahtaneena. Mitä te jotka ette juo teette rentoutuaksenne? Oletteko aina ilman niitä saunaoluita, vai juotteko kuitenkin joskus? Miten vietätte viikonlopun? Kaipaisin kovasti vinkkejä kaikkeen mielekkääseen tekemiseen, jotta saisin tämän typerän tavan lopetettua ja korvattua kaikella mukavalla puuhailulla.
Miksi sisäleikkipuistoon? Tämä on ihan ystävällinen kysymys jos jo markkinakausikin alkaa, eikö ulkonakin ole jo aika mukavaa? Vaikka siis ei talvesta välittäisi.Yleensä olen (harvoja poikkeuksia lukuunottamatta) perjantaisin töissä klo 19 asti. Sen jälkeen syön iltapalan lapsukaisen kanssa ja kun hän menee nukkumaan, jään odottelemaan miestä töistä. Mieheni tulee perjantaisin töistä puolenyön pintaan.
Lauantaisin käymme yleensä ruokaostoksilla ja muilla asioilla, joita ei töiden takia ole päässyt hoitamaan viikolla. Tai lähdemme johonkin isompaan ostoskeskukseen shoppailemaan. Illalla saatamme käydä syömässä, tai ollaan vaan kotona ja laitetaan jotain hyvää.
Sunnuntaina nukumme yleensä pitempään. Syömme aamupalaa noin kello 10. Sen jälkeen siivoamme yhdessä pikaisesti. Puolenpäivän jälkeen sitten kehitämme jotain tekemistä. Lähdemme johonkin ajelulle tai sisäleikkipuistoon muksun kanssa.
Nyt kun kevät tulee, kierrämme usein myös keskiaikatoreja. Huomenna on meidän kauden avaus, ensimmäiset markkinat ihan meidän lähellä. =)