IhanaValo
:hug: Paranemisia!Mä raidan kukkua vaan...tauti on taas vaihteeks pahentunut ja huomenna pitäis mennä purim juhliin
:hug: Paranemisia!Mä raidan kukkua vaan...tauti on taas vaihteeks pahentunut ja huomenna pitäis mennä purim juhliin
Just se...Palstapoika
Eeehkä :xmas:Uuuh....onko jo joku löytynyt?
Mut tää meidän 13v on ihan sopiva vai?Kokemusesta voisin sanoa että sellainen 14-vuotta on hieman liikaa ikäeroa, siis jos nainen on hyvin nuori.. Tuo 10-vuotta ei ole enään yhtään huono
Okei söpispoitsuAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096594:Eeeeei, ku kyl mä nyt oon vaan se söpö poika, mä jo soluttauduin hyvin siihen osaan
Heh, juur mua neuvottiin, et jos mul ei ole mielipiteitä niin ei pitäisi tehdä alotuksiaOlet vain ihana itsesi niin eiköhän se riitä
Jahas, jahas, heti raportti tänne. Tämä on kuninkaallinen käsky.Eeehkä :xmas:
Hihih...Eeehkä :xmas:
Jos ihmisellä on tärkeämpää että kajaali sopii kenkien väriin mitä lapsen esittelem' värityskirja kun saanut ekaakertaa kaikki värit mahtumaan viivojen väliin niin..Mut tää meidän 13v on ihan sopiva vai?
just..mä en viitti ees sanoo mitä mieltä olen tollasesta...Jos ihmisellä on tärkeämpää että kajaali sopii kenkien väriin mitä lapsen esittelem' värityskirja kun saanut ekaakertaa kaikki värit mahtumaan viivojen väliin niin..
Mää oon joskus kuullu mitä on kajaali. Värityskirjasta tuli mieleen et pitäis ostaa pp.lle vahaliitujaJos ihmisellä on tärkeämpää että kajaali sopii kenkien väriin mitä lapsen esittelem' värityskirja kun saanut ekaakertaa kaikki värit mahtumaan viivojen väliin niin..
Ahaa,Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096512:No mulla vaihtu tuo sukupuoli lennossa
Kun ei mun kuvasta "kuulemma" saanu selvää, että oonko mä mies vai nainen.
Öitä :kiss:Nonni, mie lähen kattomaan sitä VoFfia nauhalta, kun en alusta ehtiny kattoo sillon kun se alko. Öitä vaan kaikille jos en jaksa enää koneelle sen jälkeen könytä :kiss:
Sitte mä totesin sille vaan, että mä oon just se kumpi se haluaa mun olevan, muttei se vastannu enää mitään. Joten yhteistuumin sitte päätettiin, että mä oon poika. SöpöpoikaAhaa,
okei!
oot tyttö sillon kun se sopii tilanteeseen ja sitten poika kun tulee sellanen tilanne et se olis parempi Kyllä sun kelpaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096723:Sitte mä totesin sille vaan, että mä oon just se kumpi se haluaa mun olevan, muttei se vastannu enää mitään. Joten yhteistuumin sitte päätettiin, että mä oon poika. Söpöpoika
Mina kylla vahan petyin, kun kukaan ei talla kertaa sanonut minua miehen nakoiseksi... Jotenkin niin tottunut kuulemaan sen, etta sita jo melkein kaipaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096723:Sitte mä totesin sille vaan, että mä oon just se kumpi se haluaa mun olevan, muttei se vastannu enää mitään. Joten yhteistuumin sitte päätettiin, että mä oon poika. Söpöpoika
Minun mielestä se ei ole minun asia mennä hänen 3v tytön kanssa katselemaan sitä värityskirjaa kun äiti ei nyt jouda.. Toki tykkään lasten kanssa olla ja se kirja katottiin yhdessä läpi kannesta kanteen ja osa yhdessä väritettiin loppuun kun äiti mietti kajaalia..just..mä en viitti ees sanoo mitä mieltä olen tollasesta...
Kameleonttina on hyvä ollaoot tyttö sillon kun se sopii tilanteeseen ja sitten poika kun tulee sellanen tilanne et se olis parempi Kyllä sun kelpaa.
Niinkin voi sitten käydäMina kylla vahan petyin, kun kukaan ei talla kertaa sanonut minua miehen nakoiseksi... Jotenkin niin tottunut kuulemaan sen, etta sita jo melkein kaipaa.
tolla omalla kommentilla tarkoitin justiinsa sitä äitiä ja miten toimi.Minun mielestä se ei ole minun asia mennä hänen 3v tytön kanssa katselemaan sitä värityskirjaa kun äiti ei nyt jouda.. Toki tykkään lasten kanssa olla ja se kirja katottiin yhdessä läpi kannesta kanteen ja osa yhdessä väritettiin loppuun kun äiti mietti kajaalia..
Kyllä mä tunnustan, että pyydän tenavaa menemään veikan, Isin tai papan kanssa puuhaamaan jos katson juuri vaatteita päälleni tai ompelen.tolla omalla kommentilla tarkoitin justiinsa sitä äitiä ja miten toimi.
jos se meikkipussi on tärkeempi kun oma lapsi niin...ei sitä lasta sysätä toiselle ja sanota et mees nyt kaken luokse ja pyydä sitä värittämään sinun kanssa kun äiti miettii minkälaiste kenkien ja laukun kanssa se helvetin kajaali sopii parhaiten yhteen.