The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Nonni, mie lähen kattomaan sitä VoFfia nauhalta, kun en alusta ehtiny kattoo sillon kun se alko. Öitä vaan kaikille jos en jaksa enää koneelle sen jälkeen könytä :) :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096723:
Sitte mä totesin sille vaan, että mä oon just se kumpi se haluaa mun olevan, muttei se vastannu enää mitään. Joten yhteistuumin sitte päätettiin, että mä oon poika. Söpöpoika :p
oot tyttö sillon kun se sopii tilanteeseen ja sitten poika kun tulee sellanen tilanne et se olis parempi:D Kyllä sun kelpaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096723:
Sitte mä totesin sille vaan, että mä oon just se kumpi se haluaa mun olevan, muttei se vastannu enää mitään. Joten yhteistuumin sitte päätettiin, että mä oon poika. Söpöpoika :p
Mina kylla vahan petyin, kun kukaan ei talla kertaa sanonut minua miehen nakoiseksi... Jotenkin niin tottunut kuulemaan sen, etta sita jo melkein kaipaa.:whistle:
 
Minun mielestä se ei ole minun asia mennä hänen 3v tytön kanssa katselemaan sitä värityskirjaa kun äiti ei nyt jouda.. Toki tykkään lasten kanssa olla ja se kirja katottiin yhdessä läpi kannesta kanteen ja osa yhdessä väritettiin loppuun kun äiti mietti kajaalia..
tolla omalla kommentilla tarkoitin justiinsa sitä äitiä ja miten toimi.

jos se meikkipussi on tärkeempi kun oma lapsi niin...ei sitä lasta sysätä toiselle ja sanota et mees nyt kaken luokse ja pyydä sitä värittämään sinun kanssa kun äiti miettii minkälaiste kenkien ja laukun kanssa se helvetin kajaali sopii parhaiten yhteen.
 
tolla omalla kommentilla tarkoitin justiinsa sitä äitiä ja miten toimi.

jos se meikkipussi on tärkeempi kun oma lapsi niin...ei sitä lasta sysätä toiselle ja sanota et mees nyt kaken luokse ja pyydä sitä värittämään sinun kanssa kun äiti miettii minkälaiste kenkien ja laukun kanssa se helvetin kajaali sopii parhaiten yhteen.
Kyllä mä tunnustan, että pyydän tenavaa menemään veikan, Isin tai papan kanssa puuhaamaan jos katson juuri vaatteita päälleni tai ompelen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä