The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Mun mies 4 vuotta mua vanhempi, nythän tuo ei ole ikäero eikä mikään, mut silloin 18 vuotiaana hää tuntui olevan mulle kauheen vanha, 22v:D nyt jos uutta ukkoo aattelis niin vois olla reilustikki vanhempi kuin mä, mitää parikymppistä en huolis kyl.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096533:
Noi on kyllä pahoja, jos ne on niitä, missä se sisusta on sellanen vähän jauhosenolonen.. :x
Joo, kuulostaa samalta..olevinaan jotain toffeeta mut ei tuo oo kyl toffeeta nähnykään.
 
En sitä kiellä etteikö seksi ollut hyvää parikymppisen naisen kanssa, mutta sitten ajatusmaailmat ei muuten kohdanneet. Hieman eri prioriteetit elämässä..
Ajatusmaailmat joko kohtaavat tai eivat. Usein se on tosiaan kiinni myos iasta, ei aina.

Tai sitten minua hamaa se, etta olemme molemmat jaaneet Tohtorin kanssa teinipojan tasolle. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096512:
No mulla vaihtu tuo sukupuoli lennossa :D

Kun ei mun kuvasta "kuulemma" saanu selvää, että oonko mä mies vai nainen. :D
Selkeesti nainen oot kyl :p :D

mä oon taas se 40v mitä arvasinkin ihmisten veikkaavan :D
 
no onhan se vähän jos nainen on vaikka 20 ja mies yli 3kympin niin...no jokanen tavallaan,en mä olis 2kymppisenä voinut ajatella jotain 34vuotiasta mutta nyt se 10v ei tuntuis mutta se on kyllä se max raja.
Mina olin siina kahdenkympin hujakoilla, kun sekaannuin 15 vuotta vanhempaan. Suhde kesti 18 vuotta ja 4 lasta - mutta ei mysteerista sairautta. Ja samoihin aikoihin, itse asiassa samaan aikaan, minulla oli nuorempikin mies. (Ennen kuin kukaan alkaa moralisoida, niin kumpikin tiesi toisistaan)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä