Osatotuus :saint:Luin tän verran ja repesin
*paijaa äänettä* hysHuuuuuuuuh. 12h lasten parissa alakaa tuntumaan sekä kropassa ja varsinki korvissa. Jumalavita. Ei mulla muuta.
Mää olin tossa taannoin tosi ihastunu yhteen 20v vanhempaan mieheen, ja oon ikuisesti katkera kun romanssi ei koskaan lähtenyt käyntiin. Nyyh.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096100:Ei mitään sellasta.. Vaikka vanhemmista miehistä tykkäänkin, niin en silti lähes isäni ikäistä oo kuvitellu
46 tais olla, jossen väärin muista.koskaan ei pidä sanoa ei koskaan
minkä ikänen päätön sitten on?
Siis eihän koskaan tiiä, mutta kyseinen ihminen ei kuitenkaan ole siinä mielessä minun makuuni. Erittäin mukava ja fiksu kylläkinMää olin tossa taannoin tosi ihastunu yhteen 20v vanhempaan mieheen, ja oon ikuisesti katkera kun romanssi ei koskaan lähtenyt käyntiin. Nyyh.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096292:Siis eihän koskaan tiiä, mutta kyseinen ihminen ei kuitenkaan ole siinä mielessä minun makuuni. Erittäin mukava ja fiksu kylläkin
Niin? Miten me? :saint:Mites me vanhemmat naiset? :xmas:
Niin että onks meissä sarmia ja särmää vielä jälelläNiin? Miten me? :saint:
mitäs ne sellaset on?Mites me vanhemmat naiset? :xmas:
Mites me vanhemmat naiset? :xmas:
Te olette asia erikseen, mä tarviinkin vähän sellasta "äiti"hahmoaNiin? Miten me? :saint:
No niinku minä, ja tuo Morriganki tais ilmottautuamitäs ne sellaset on?
Oot siirtyny pöllöistä strutseihin?
nii mutta onko siihen joku alaikäraja?No niinku minä, ja tuo Morriganki tais ilmottautua
Sun pitää tyytyä vain 10v vanhempiin enskerralla..Mää olin tossa taannoin tosi ihastunu yhteen 20v vanhempaan mieheen, ja oon ikuisesti katkera kun romanssi ei koskaan lähtenyt käyntiin. Nyyh.
Nii just.. *wink wink*Sun pitää tyytyä vain 10v vanhempiin enskerralla..
Ai sitä en ollu ajatellu. Eiksne sano et ihminen on niin vanha kuin miksi tuntee itsensä, ja musta tuntuu aika vanhaltanii mutta onko siihen joku alaikäraja?
Mites me vanhemmat naiset? :xmas:
Mut mä oon söpö poika..Nuoret naiset hiljaa.. siellä.:kieh:
Anteeksi prinsessatäti :ashamed:Nuoret naiset hiljaa.. siellä.:kieh:
En oo vielä päässy kokeilemaan :snotty: Parisuhde-elämä on kumman rajottavaa. Mihin saa tehdä valituksen?Mites me vanhemmat naiset? :xmas: