The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28095974:
Miksen tohtis? :D (ihan molempien suusta, sen 16-vuotiaan söpön pojan ja omasta myös )

no harvat ellit osaa ajaa prätkällä mutta jos kuulut siihen harvinaisempaan sorttiin niin eihän siinä mitään

ja sitä paitsi tolla on todella helppo ajaa
 
IhanaValo
Miullei oo koskaan ollu omaa mopoa..kerran pienenä sain ajaa mikroautoa (vai mikä se nyt onkaan nimeltään) kun semmonen oli isällä korjattavana..meinasin silläkin ajaa ojaan:ashamed:
Että oottakaahan vaan kuhan joskus ajan ajokortin, miusta tulee julkkis :) Jos sillon vielä pyörii telkassa se "Suomen huonoin kuski" tms.
 
Aries 78
kuuluu mun piirteisiin joo mutta välillä menee kyllä yliöveriks kun rupeaa miettimään monelta kannalta ni sitten on jo ihan sekoboltsi kun saa asiat vihdoin plakkariin. en ole sellanen suinpäin pää edellä tyyppi oikeestaan joskus saatan erehtyä niinkin tekemään mutta aniharvoin.
Toisaalta jos asoita liikaa miettiin ja vaihtoehtoja vertailee niin voi mennä net ohitte.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
no harvat ellit osaa ajaa prätkällä mutta jos kuulut siihen harvinaisempaan sorttiin niin eihän siinä mitään

ja sitä paitsi tolla on todella helppo ajaa
Noo mopolla paineltu joskus menemään ihan kiitettävästi ja veljen kyykylläki tullu ajeltua, tosin yhellä kertaa se unohti mainita, ettei siinä toimi ku etujarru, meinas käydä vanhanaikasesti ku ei ollu ees kypärää... Uskoisin, että tuolla kotarillaki ajo sujuis :) Siinä mulla saattas yllää jalatki maahan, toi veljen pyörä on sellai, että nippanappa yltää varpaat maahan ku pyörä on suorassa. :D

En jaksa kaivaa lainausta, mutta mä muistelinkin, että päätön on autoistaan täälläkin höpissy, mutta mä oon ollu kyydissäki.. :p
 
ihan yleisessä tiedossa on että Päättömällä on hienoja autoja
mä niin tykkään hienoista autoista vaikka en niistä mitään ymmärräkään mutta kesä ja tie ja alla joku kiva kaara,voi sitä fiilistä:) ja mielummin olen kyytiläinen kun ratin takana...ei mua ole juuri päästetty ratin taakse koskaan:LOL: ja monenlaisissa kesä autoissa tullut muinoin istuttua.
 
Miullei oo koskaan ollu omaa mopoa..kerran pienenä sain ajaa mikroautoa (vai mikä se nyt onkaan nimeltään) kun semmonen oli isällä korjattavana..meinasin silläkin ajaa ojaan:ashamed:
Että oottakaahan vaan kuhan joskus ajan ajokortin, miusta tulee julkkis :) Jos sillon vielä pyörii telkassa se "Suomen huonoin kuski" tms.
Meiltä löytyy tollanen.. Hienoa päästellä radalla menemään, pojatkin pääsee ens kesänä koittamaan pikkusta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28096117:
Meiltä löytyy tollanen.. Hienoa päästellä radalla menemään, pojatkin pääsee ens kesänä koittamaan pikkusta :)
Yksi elamani kohokohtia oli se, kun hakkasin kaikki miehet, siis isani bisnestuttuja, mikroautoradalla, suunnilleen 17-vuotiaana. Etta oli kova pala autourheilua harrastaville aijille! Radan tyontekijatkin kavivat ihmettelemassa, etteivat ikina ole aiemmin nahneet naisen ajavan silla tavalla. :D Papa oli haljeta ylpeydesta.





Kukaan ei kertonut, etta sain ensimmaisen mikroautoni 5-vuotiaana :saint:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä