The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
eiks asemalla pruukaa olla parkkis

josta tulee mieleen kun jätin autoni pk-seudulla lähijuna-asemalle ruotsin risteilyn ajaksi niin joku paikallinen mummo soitti perään että oonko vähän kajahtanut kun jätin sinne autoni...
no kun en tiedä miten siellä homma toimii mutta kai siellä parkkeja on mut onko ne maksullisia tai tunti aikasia niin sitä en tiedä. mut kyllä mä reissuun lähen se on varma!

Olis mulla yks tyyppi jolta vois ehkä kysyä mutta onko se vähän noloa kuitenkin kun meillä oli kesällä juttua joka sit tyssäs ja nykysin en tiedä mitkä välit on...nähään sillon tällön ohimennen ja ehkä joku sana vaihettukkin mutta muuten en tiedä...se on sit ehkä se vihoviimenen oljenkorsi mutta noloa seki taitaa olla.
 
lähettäiskö ajjaa kurraamaan mopoilla sitte kun lumet sulaa?
Sopishan tuo. Mikä mopo sulla on? Mulla on -92 4-tahti monkey.

Lähtisköhän se mun kanssa joskus baariin, otettas tauski oppaaksi kun kuulemma hyvä iskemään naista :)
Voitasha me lähtiäkki, mutta mul ei ikää oo vielä tarpeeks, jos tossa parise vuode päästä.
 
juu,u maksullisia ovat ja paikkoja rajoitetusti joten ei oo niin sanottu että edes olis paikkaa. Tuli mieleen viel yks vaihtoehto...työkaveri jos sillä ei olis aamuvuoro tai olis jopa vp ni se vois ehkä heittääkin kunhan nyt ajan eka sen luokse tai työpaikalle jotka siis matkan päässä nekin mutta se olis jo yli puolenvälin matkaa.Se vielä herääkin aina aamuyöstä vaikka olis vapaapäiväkin. Ollaan kuitenkin hyvissä väleissä ni siltä voisin jopa kysyä.auton vois jättää joko sen pihalle jos mahtuu(ei okt) tai työpaikan pihalle joko koko matkan ajaks tai silleen että joku hakis sitten sieltä sen auton kotiin.

Meneekö tää teistä nyt vähän turhan vaikeeks:D?
 
Aries 78
juu,u maksullisia ovat ja paikkoja rajoitetusti joten ei oo niin sanottu että edes olis paikkaa. Tuli mieleen viel yks vaihtoehto...työkaveri jos sillä ei olis aamuvuoro tai olis jopa vp ni se vois ehkä heittääkin kunhan nyt ajan eka sen luokse tai työpaikalle jotka siis matkan päässä nekin mutta se olis jo yli puolenvälin matkaa.Se vielä herääkin aina aamuyöstä vaikka olis vapaapäiväkin. Ollaan kuitenkin hyvissä väleissä ni siltä voisin jopa kysyä.auton vois jättää joko sen pihalle jos mahtuu(ei okt) tai työpaikan pihalle joko koko matkan ajaks tai silleen että joku hakis sitten sieltä sen auton kotiin.

Meneekö tää teistä nyt vähän turhan vaikeeks:D?
Tuo on hieno piirre ihmisessä että miettii asioita valmiiksi ja eri vaihtoehtoja käy läpitte :)
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
juu,u maksullisia ovat ja paikkoja rajoitetusti joten ei oo niin sanottu että edes olis paikkaa. Tuli mieleen viel yks vaihtoehto...työkaveri jos sillä ei olis aamuvuoro tai olis jopa vp ni se vois ehkä heittääkin kunhan nyt ajan eka sen luokse tai työpaikalle jotka siis matkan päässä nekin mutta se olis jo yli puolenvälin matkaa.Se vielä herääkin aina aamuyöstä vaikka olis vapaapäiväkin. Ollaan kuitenkin hyvissä väleissä ni siltä voisin jopa kysyä.auton vois jättää joko sen pihalle jos mahtuu(ei okt) tai työpaikan pihalle joko koko matkan ajaks tai silleen että joku hakis sitten sieltä sen auton kotiin.

Meneekö tää teistä nyt vähän turhan vaikeeks:D?

ei mee, ei muuta ku toteutukseen
 
Tuo on hieno piirre ihmisessä että miettii asioita valmiiksi ja eri vaihtoehtoja käy läpitte :)
kuuluu mun piirteisiin joo mutta välillä menee kyllä yliöveriks kun rupeaa miettimään monelta kannalta ni sitten on jo ihan sekoboltsi kun saa asiat vihdoin plakkariin. en ole sellanen suinpäin pää edellä tyyppi oikeestaan joskus saatan erehtyä niinkin tekemään mutta aniharvoin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä